ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-3

המחזור השלישי לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו... 22 שערים, קרית אונו, שמשון בני טייבה, בית"ר כפ"ס ובית דגן מנצחות בבית. מחנה יהודה מנצחת בחוץ והמשחקים בין שועאע כפר קאסם נגד הוד השרון, שמשון ת"א נגד עמישב וכפר ברא נגד עוצמה מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 23-09-2019
  • 16:30

שועאע כפר קאסם – הפועל עירוני הוד השרון : 1-1

הפועל הוד השרון יצאה למשחק חוץ לא קל בכפר קאסם שם פגשה את שועאע כפר קאסם . הוד השרון פתחה נהדר וכבר בדקה ה-11 עלתה ליתרון מפנדל של רע אשד. כפר קאסם לא נבהלה ועד למחצית איזנה את התוצאה משער של איתי אוחיון הבלתי נגמר ולמעשה קבע את תוצאת הסיום . הוד השרון שיחקה יותר ממחצית ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אור לוינשטיין.

 

גד עובדיה ומאיר דרעי במלחמה על הכדור (דוברות טייבה)

 

הפועל קרית אונו – מ.ס צעירי טייבה : 2-3

הפועל קרית אונו ממשיכה את התנופה מהעונה הקודמת והשבוע אירחה את צעירי טייבה החזקה . קרית אונו עלתה ליתרון בדקה ה-28 מרגליו של מאיר דרעי. טייבה התעוררה ועד למחצית ביצעה מהפך מרגליהם של רפי עמרן וסהר אזולאי. צעירי טייבה שמרה על היתרון עד 2 דקות לסיום המשחק אז ביצעה קריצת אונו מהפך מדהים משערים של אורן שישי וננו ועקנין שהחמיץ פנדל 10 דקות קודם לכן, קרית אונו מפגינה אופי והיא מכוונת גבוה השנה.

 

מור זאבי מקרית אונו וגמליאל פרץ מצעירי טייבה (דוברות טייבה)

 

שמשון ת"א – עמישב פ"ת : 1-1

שמשון ת"א ועמישב פ"ת פתחו את העונה עם נקודה מ-6 אפשריות והשבוע נפגשו ביניהן. מחצית ראשונה מאופסת. במחצית השנייה עמישב פ"ת עלתה ליתרון מרגליו של בר מזרחי אבל בדק ה-90 עומר הלוי הבקיע מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק תיקו 1-1.

בית"ר פ"ת – הפועל מחנה יהודה : 2-1

בית"ר פ"ת אירחה במגרשה את מחנה יהודה לדרבי ראשון ביניהן העונה . מחנה פתחה היטב ועלתה ליתרון מרגליו של אדמה באילין בתחילת המחצית השנייה . בית"ר פ"ת איזנה בדקה ה-76 משערו של נזרוב אלכסנדר אבל 10 דקות לסיום אור הלל קבע את תוצאת המשחק 2-1 לעמישב פ"ת .

 

שמשון בני טייבה נגד אורתודוכסים בני יפו (דוברות שמשון בני טייבה)

 

שמשון בני טייבה – בני יפו אורתודוכסים :1-3

שמשון בני טייבה אירחה במגרשה את בני יפו אורתודוכסים. טייבה פתחה נהדר וכבר במחצית הובילה 2-0 מרגליהם של יוני שגיב ועידן סרור. בתחילת המחצית השנייה יפו צימקה את התוצאה ל 2-1 אבל אקורד הסיום היה של אביתר הופמן שקבע את תוצאת המשחק 3-1 לטייבה.

 

שמשון בני טייבה חוגגת ניצחון (דוברות שמשון בני טייבה)

 

בית"ר כפ"ס – בית"ר ר"ג : 0-1

בית"ר כפ"ס אירחה באצטדיון לויטה את בית"ר ר"ג למשחק בין 2 קבוצות שיסיימו את העונה בחלק העליון של הטבלה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים אבל סמוך לשריקת הסיום למחצית בית"ר ר"ג נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של נמרוד מכני. כפ"ס ניצלה את היתרון המספרי ועלתה ליתרון משערו של שמעון ישראל בדקה ה-57 שלמעשה קבע את תוצאת המשחק 1-0 לכפ"ס. בסמוך לדקה ה-90 בית"ר ר"ג נותרה ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של אושר זוהר בצהוב שני.

הפועל כפר ברא – עוצמה חולון : 0-0

כפר ברא אירחה במגרשה את עוצמה חולון למשחק בין 2 קבוצות שינסו להבטיח את מקומן בליגה ללא מלחמות מיותרות . המשחק הסתיים בתיקו 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

עירוני בית דגן – הפועל קלנסאוה : 2-3

בית דגן עוד קבוצה שמכוונת גבוה העונה אירחה במגרשה את הפועל קלנסאוה. קלנסאוה פתחה נהדר והובילה במחצית הראשונה 1-0 מרגליו של גיא רוזנבלום. במחצית השנייה בית דגן ביצעה מהפך מרגליהם של אלמוג סמט כהן ודוד קריאנסקי. קלנסאוה השוותה רבע שעה מהסיום משערו של אמיר טימניהר אבל המילה האחרונה הייתה של אלמוג סמט כהן המצוין שמנצח את המשחק עבור בית דגן 3-2 ועל הדרך משלים צמד.

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : אלמוג סמט כהן חלוצה עירוני בית דגן משלים צמד כולל שער ניצחון בניצחונה של קבוצתו.

 

מאמן המחזור : אודי כבודי מאמנה של קרית אונו עם ניצחון גדול על צעירי טייבה החזקה. (אלי שמואלי)

 

 

קבוצה מצטיינת : שמשון בני טייבה עם ניצחון 3-1 על בני יפו אורתודוכסים. 

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-3

הוסף תגובה
תגובות
  1. איפה שמשון ינעל העולם ליגה ג (ניר איפה שמשון 23-09-2019, 17:44)
  2. ביתר כפ"ס ירדה מליגה א' לידיעת הכתב (ברק 23-09-2019, 18:34)
  3. אליפות לאן? (חובב הליגה 23-09-2019, 20:24)
    השנה צעירי טייבה מאוד חזקה וצריכה עוד קצת זמן להתחבר, קרית אונו ובית דגן מפתיעות בכל פעם מחדש עם ניצחונות גדולים שמשון מדשדשת ולא מצליחה לנצח . מחנה יהודה הגנה חזקה ושוער מעולה אבל חייבים להתחזק בחוליית ההתקפה . קלנסואה וביתר כפס קבוצות מעולות בקיצו
  4. השנה אחד משתי הקבוצות של טייבה יעלו ליגה ולא שום קבוצה אחרת רק קצת זמן (אחמד 24-09-2019, 08:28)
    השנה אחד משתי הקבוצות של טייבה יעלו ליגה ולא שום קבוצה אחרת רק קצת זמן
  5. הרחקות (דוד 26-09-2019, 11:57)
    אי דיוקים בההרחקות דקה 40 הרחקה דקה 70 הרחקה לא היה ולא נברא