נבחרת המחזור ה-2 בליגה א' צפון

המחזור השני בליגה א צפון הסתיים, מחזור בו רובי חיפה מתחילה לברוח לליגה כשהיא היחידה המושלמת בצפון לאחר הניצחון על אסי גלבוע. איכסל מנצחת בחוץ את צור שלום וכאוכב את הרצליה. אבל מי היה מצטיין המחזור? מי בנבחרת המחזור השבוע? ומי מאמן המחזור? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-09-2019
  • 18:08

נבחרת הצפון:

שוער: אחמד שיבל (מכבי טמרה)

שוערה המצוין של טמרה, היה ביכולת שיא מול כפר כנא כשמנע לא פחות 3 שערים בטוחים לכפר כנא. שיבל שוער מנוסה בליגה משחק עם הרבה חוכמה וניסיון.

הגנה:

נדיר מרעי (עירוני טבריה)

הבלם הצעיר שגדל במחלקת הנוער של טוברוק, מתגלה כהבטחה גדולה, מול בני זלפה כיוון את חבריו ועזר לקבוצתו לא לספוג שער בתיקו הביתי מול בני זלפה, על זה נאמר:"העולם שייך לצעירים". 

 

נדיר מרעי מימין, בלם צעיר ומוכשר גדל בטבריה. צילום: עודד חסין.

 

יזן נסאר (הפועל כאוכב)

מגנה של כאוכב, היה מצוין מול הפועל הרצליה, תקף על האגף השמאלי ללא הרף, ייצר מצבים לחבריו והבונוס הגדול כבש שער אדיר מכ-25 מטרים. שער ששווה ניצחון גדול לקבוצתו. 

 

אחמד יונס (בני ערערה)

בלמה המצוין שערערה, היה מצוין במשחק מול מגדל העמק, שיחק עם הרבה נחישות ועוצמה ונטרל לחלוטין את משחק ההתקפה של מגדל העמק. כולל שער הניצחון הכל כך חשוב שכבש לזכות קבוצתו שער שהביא שלוש נקודות.

 

שלו ברוור (הפועל כפר כנא)

מגנה של כפר כנא היה מצטיין במשחק מול מכבי טמרה. עשה עבודת הגנה טובה מאד כשלא אפשר להתקפת טמרה לייצר מצבים מהצד שלו ובמקביל תמך רבות בהתקפה.

 

שלו ברוור, עוד משחק מצויין שלו הביא נקודה לקבוצתו (חגאג רחאל)

 

תומר אלבז ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה המצוין של רובי, היה פעיל מאד במשחק קבוצתו מול אסי גלבוע, ניווט את המשחק מהחלק האחורי של קבוצתו, הוא מדוייק במסירות שלו שבאחת מהם אף בישל את שער הניצחון לגיל חדד. 

 

קישור:

אדם אבו גנב ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה הצעיר של רובי חיפה, היה מצוין מול אסי גלבוע, היה פעיל מאד, סידר כדורים מסוכנים לחבריו ונלחם על כל כדור. אדם שחקן מוכשר מאד כשהעתיד עוד לפניו.

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל)

קשרה של איכסל, השחקן הכי טוב של איכסל העונה, הוא הכי משפיע על משחק קבוצתו כבש שער של ווינרים סמוך לסיום והביא שלוש נקודות לקבוצתו במגרש מהקשים בליגה.

 

איילון אלימלך, הביא ניצחון קשה לקבוצתו בצור שלום. 

 

ליאור דהן (עירוני קרית אתא)

קשרה של קרית אתא, היה מצוין במשחק החוץ מול טירה, ניווט את משחק קבוצתו, איים על השער של היריב, וכמעט ניצח את המשחק עבור קבוצתו בדקה ה-90.

 

עבד מורגאן (הפועל כאוכב)

קשרה המצוין של כאוכב, שחקן מוכשר מאד מנווט את משחק קבוצתו עם כדורים חכמים לחבריו מייצר מצבים וכבש שער לזכות קבוצתו ובישל שער נוסף. עבד שחקן מעל הליגה ומול הרצליה הוא הוכיח זאת שוב.

 

 

התקפה:

שרון לוי (מ.ס. טירה)

חלוצה של טירה, היה מצוין מול קרית אתא, היה פעיל מאד, הטריד את הגנת הצפוניים, והגיע למספר מצבים מאד מסוכנים. חלוץ מהטובים בליגה, עם כשרון רב.

 

אלירן חודדה, מאמנה הצעיר של איכסל. הביא ניצחון במגרש סופר קשה (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אלירן חודדה (הפועל איכסל)

עיסא נוג'ידאת עשה ניצחון גדול והיסטוריה לערערה נגד מגדל העמק, אדהם הדיה הוביל את קבוצתו כאוכב על ניצחון מרשים על הרצליה אבל מעל כולם הרשים השבוע אלירן חודדה, מאמנה הצעיר של איכסל שהוביל את קבוצתו לניצחון חוץ גדול על צור שלום. שאפו!

נבחרת המחזור ה-2 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן שוערים (אבו אחמד 24-09-2019, 23:00)
    אמל חאיק שוער הפועל איכסאל מנע שלושה שערים בטוחים . שוער ברמת ליגת העל