מאוכזבות: 2-2 בין עירוני אריאל לספורטינג ת"א

לאחר שהסתיים מחזור הגביע באמצע, השבוע אירחה עירוני אריאל את ספורטינג ת"א במזג האוויר החם למשחק החשוב של פתיחת העונה. אריאל הגיעה לאחר ניצחון בגביע על הפועל אורנית וספורטינג לאחר הפסד לפרדסיה ובמטרה לפתוח את העונה בניצחון ליגה. שתי הקבוצות המעומדות לעלייה לא יכלו זו לזו ונפרדו בתיקו 2-2

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 22-09-2019
  • 08:20

מאמניה של ספורטינג לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

המשחק נפתח שקול עם גישושים ליד שני השערים. בדקה ה-18 התקפה של אריאל בר פולק שמוסר ליובל לוי, האחרון בועט נהדר ממרחק של 16 מטרים, אך ארז כובני הודף מצוין לקרן. דקה אחת עוברת וקיבלנו הזדמנות לספורטינג ת"א, בעיטה של סהר דנן 20 מטרים משער אריאל, וברק אברגיל הודף לקרן. עוד 2 דקות עוברות ועוד התקפה של אריאל יוצאת לדרך, עדן זלמן פורץ מהאמצע וממרחק של 25 מטרים, בועט כדור שטוח חזק לפינה הימנית, 0-1 לאריאל.

 

אריאל עולה ליתרון (אלי שמואלי)

 

15 דקות לסיום המחצית הראשונה, התקפה של ספורטינג ת"א בה סטיב כהן מוציא כדור רוחב לסהר דנן שמול השוער בועט חזק, אך ברק אברגיל מתעופף והודף לקרן. בדקה 45 סהר דנן מקבל כדור רוחב מאברהם ימהרן ובתוך הערבוביה מחמישה מטרים בועט פנימה וקובע את תוצאת המחצית, 1-1.

 

ספורטינג חוזרת למשחק (אלי שמואלי)

 

המחצית השנייה נפתחת בלחץ על שערה של אריאל ובדקה ה-47 סטיב כהן מוציא כדור רוחב לעמרם אוטמזגין שבועט לשער, אברגיל הודף כדור שמגיע לסהר דנן שבועט לקורה ומפספס הזדמנות גדולה לעלות את קבוצתו ליתרון. בדקה 53 הגיע המהפך, עמרם אוטמזגין שולח כדור לרחבה לסהר דנן שמבשל כדור לאברהם ימהרן שבועט כדור מדויק פנימה, 1-2 לספורטינג.

 

ספורטינג משלימה את המהפך וקובעת 1-2 (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-65 טעות בהגנת ספורטינג תל אביב הובילה לספיגת שער כשעדן זלמן כובש וקובע 2-2.

 

שוערה של ספורטינג מוציא את הכדור מהרשת (אלי שמואלי)

 

דקה אחת עוברת ושחקנה של ספורטינג, עומר קוטה מקבל כדור מאושר גואטה ובמצב של אחד אחד מול השוער מחטיא שער בטוח. עד הסיום ניסו שתי הקבוצות להכריע את המשחק ללא הצלחה ובסיום 2-2 מוצדק.

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלשות להחריד (עיתונאי 22-09-2019, 10:58)
    2 קבוצות חלשות עם התנהלות והנהלות חלשות מלאות קומבינות לכאורה. מאמנים חלשים שבעצם בספורטינג יש 2 מאמני בובה של הבעלים המורחק שגם ככה אין לו תעודת מאמן ובאריאל מאמן בלי טיפת ניסיון וידע, שהגדילו לעשות ונתנו לו לאמן את כל הקבוצות במועדון חחח פשוט ליצנים.