משחק משוגע ב'וינטר', איכסל מנצחת את צור שלום בדקה ה-90

המחזור השני בליגה א' יצא היום לדרך ואיזה מחזור נהדר היה לנו! מרמורק משיגה ניצחון דרמטי, משחק רב שערים היה בוינטר בין הכח לאזור, נורדיה ממשיכה לאכזב ואבירם ברוכיאן העניק לאדומים אשדוד ניצחון ראשון. בצפון, טנרה וכפר כנא נפרדו ללא הכרעה, כאוכב ניצחה את הפועל הרצליה, טירה וקריית אתא סיימו בתיקו 1-1 ואיכסל גברה על מכבי צור שלום בתוספת הזמן

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 20-09-2019
  • 17:29

משחקי הדרום:

מ.כ. אור יהודה - הפועל מרמורק 2-1

קבוצתו של ניב סידי יצאה למשחק חוץ מול אור יהודה שמעודדת מאוד מהניצחון בשבוע שעבר מול מכבי שעריים. ישראל דמקה העלה את אור יהודה ליתרון בדקה השביעית. אסף לוי השאיר את מרמורק ב-10 שחקנים רבע שעה בתוך המחצית השנייה. בדקה ה-84 אפנד'ר המחליף קבע שוויון ושתי דקות לאחר מכן סתיו ניסקובסקי משלים מהפך אדיר למרמורק!

 

שני בישולים גדולים של אוהד אדלשטיין סידרו למרמורק מהפך אדיר (יוסי סוריק)

 

מכבי יפו - נורדיה ירושלים 0-0

מכבי קביליו יפו שזכתה בניצחון טכני במחזור הפתיחה, אירחה את נורדיה החזקה שהופתעה במחזור הקודם על ידי בקעת הירדן.  המחצית הראשונה הייתה חלשה והסתיימה ללא שערים. גם במחצית השנייה הכדורגל לא התעלה לרמה גבוהה והמשחק הסתיים בתיקו מאופס. 

 

יוסי אסייג לא מצליח למצוא את הרשת ונורדיה מסיימת בתיקו 0-0 עם קביליו יפו (גיא צמח)

 

הפועל בקעת הירדן - אדומים אשדוד 1-0

לאחר הניצחון המפתיע בשבוע שעבר מול נורדיה ירושלים, אירחה קבוצתו של אורי קרגולה את אדומים אשדוד שמחפשת ניצחון ראשון בליגה. 11 דקות לסיום המשחק הגיע אבירם ברוכיאן, העלה את אשדוד ליתרון והעניק לקבוצתו ניצחון חשוב להמשך הדרך.

 

שער ניצחון חשוב של אבירם ברוכיאן סידר לאדומים ניצחון ראשון (דף הפייסבוק של אדומים אשדוד)

 

מכבי הרצליה - מכבי שעריים  0-2

מפגש בין שתי קבוצות שהפסידו במחזור הראשון. מכבי שעריים שנראתה לא טוב, הפסידה לאור יהודה, לעומתה הרצליה נראתה לא רע, אך פגשה את כפר שלם החזקה והפסידה. אלירן שמש העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-25 ונור ביסאן קבע את תוצאת המשחק, 15 דקות לסיום. הרצליה מנצחת 0-2, שעריים תחפש נקודות אולי במחזור הבא מול שמשון כפר קאסם.

 

 

הכח ר"ג - הפועל אזור 3-4

משחק מטורף היה בוינטר בין הכח ר"ג להפועל אזור, הכח היו מצוינים במחצית הראשונה, שיחקו ברמה גבוהה מאד וכבשו צמד שערים מרגלי עמית מלכה ואורי זוהר. אזור עלו למחצית שנייה ענקית מצידם והפכו את התוצאה עם שערים של גל בן דיין (צמד) וליעד שבירו. נגמר? לא ולא... עוד מהפך של הכח מצמד שערים של עמית מלכה שמשלים שלושער! אייפורד אייג'י הורחק בהכח בתוספת הזמן. אזור עדיין ללא נקודת ליגה...

 

אדיר חליפה, מאוכזב מאוד! (איתן ידגר)

 

שמשון כפר קאסם - הפועל כפר שלם 3-1

כפר שלם יצאה למשחק חוץ לא פשוט בכפר קאסם ושיחקה נגד שמשון המקומית. מי אם לא אוהד קדוסי העלה את כפר שלם ליתרון בדקה ה-27. גיא כהן הכפיל את היתרון של כפר שלם בדקה ה-69 ושתי דקות מאוחר יותר מוסטפא מרעב החזיר את שמשון למשחק וקבע 2-1, אך מעבר לזה שמשון לא הצליחה לעשות. ירין אברהם עוד הספקי לכבוש את השלישי לכפר שלם ששומרת על מאזן מושלם לאחר שני משחקי ליגה. כפר קאסם? תחפש נקודות ראשונות מול שעריים.

 

מכבי יבנה - עירוני קריית גת  0-1

מכבי יבנה, מי שהפסידה במחזור הראשון להפועל מרמורק, אירחה את הקבוצה של קריית גת לאחר עוד שבוע מלא בסימני שאלה. לבסוף, קריית גת הופיעו למשחק הפסידו 'רק' 0-1 לאחר שער של מור שקד... יבנה משיגה ניצחון ראשון בליגה.

 

מחר יושלם המחזור הדרומי עם משחקה של עירוני אשדוד מול ירמיהו 'גריל טאון' חולון.

 

משחקי הצפון:

הפועל כאוכב - הפועל הרצליה 2-3

הפועל הרצליה יצאה למשחק חוץ מול הפועל כאוכב ועלתה ליתרון מוקדם משער של אור וקנין. כאוכב הגיבה עם שלישייה נהדרת עוד במחצית הראשונה בדרך לניצחון חשוב. קאסם נאגר, ייזן נאסר ועבאד מורג'ן כבשו עבור כאוכב. הרצליה הצליחה רק לצמק, אך כאמור זה לא הספיק לה לנקודות.

 

שער של אחמד סבע לא הספיק לכפר כנא ל-3 נקודות (חגאג רחאל)

 

מכבי עירוני טמרה - הפועל כפר כנא 1-1

מכבי טמרה שחזרה בשבוע שעבר עם נקודה יקרה מהמשחק מול באקה אל גרבייה, אירחה היום את הפועל כפר כנא שניצחה את כאוכב במחזור הקודם. שער של אחמד סבע בדקה ה-11 מהנקודה הלבנה כמעט והספיק לכפר כנא להשיג ניצחון שני בליגה ולפתיחת עונה טובה מאוד, אך חמש דקות לסיום הגיע לירון אלימלך שקבע שוויון והעניק לקבוצתו נקודה נוספת.

 

לירון אלימלך משווה עבור טמרה (חגאג רחאל)

 

עירוני טבריה - הפועל בני זלפה 0-0

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לכפר כנא, מוריס אוזן הגיע למשחק מול האקסית מעיר הכנרת, שמגיעה גם היא לאחר הפסד במחזור הראשון ל'רובי שפירא' חיפה. שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת והשתיים מתנחמות בנקודה ראשונה בליגה.

 

איימן עלי מנסה לכבוש במספרת עבור טבריה (עודד חסין)

 

מכבי צור שלום - הפועל איכסל 1-0

הפועל איכסל, מי שירדה לליגה א' ורוצה לחזור מהר מאוד ללאומית, יצאה למשחק חוץ מול צור שלום במטרה להשיג ניצחון ראשון בליגה. צור שלום מצידה רצתה להשיג ניצחון שני בליגה אך בדקה ה-49 נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של איהאב עואקיז. צור שלום שכבר ראתה את הנקודה, ספגה שער אכזרי בדקה ה-90 של אילון אלימלך שהעניק לאיכסל ניצחון דרמטי.

 

מ.ס. טירה - עירוני קריית אתא 1-1

קבוצתו של חיים סירוטקין עדיין ללא ניצחון. לאחר התיקו בשבוע שעבר מול הפועל הרצליה, אירחה טירה את קריית אתא שמגיעה אחרי ניצחון מול אסי גלבוע. שאקר סקר העלה את קריית אתא ליתרון כבר לאחר 8 דקות, אך טירה הצליחה לאזן 3 דקות לסיום משער של ניב פורת שקובע שוויון וחלוקת נקודות בין השתיים.

 

מחר: מ.ס. דבוריה באקה אל גרבייה

יום ראשון - הפועל בני ערערה - הפועל מגדל העמק

יום שני: הפועל אסי גלבוע - 'רובי שפירא' חיפה

שחקני הכח חוגגים בסיום את הניצחון המשוגע (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יוסי חכים אתה מאמן חלש (אזור 20-09-2019, 17:43)
    לך הביתה כבר דיי אתה באמת מאמן חלש לגמרי
  2. אולטרס אזור (אולטרס אזור 20-09-2019, 18:06)
    עד שהשופט לא נתן להכח לא נירגע גניבה לאור יום הניצחון של הכח על אזור ולא צודק מחצית שניה בית ספר לכדורגל של אזור
  3. כל הכבוד (סגול ותיק 20-09-2019, 18:12)
    כל הכבוד לשחקני הכח ולמאמן .נקווה שתמשיכו ברמת כדורגל גבוהה כמו בשנה שעברה
  4. אזור מספר 1 בליגה!! (אפי טונה 20-09-2019, 18:23)
    אזור ללאומית!!! קובי כהן מעל הליגה!!!
  5. נטרלי (אחד 20-09-2019, 19:29)
    כחובב ליגה א צפיתי במשחק של הכח נגד אזור מחצית ריאשונה הילדים של הכח התפוצצו על המגרש היתה הנאה גדולה לראות אייך הם שטפו והביכו את ההגנה בכל התקפה עם קצת יותר ניסיון וריכוז היה נגמר 6 -0 להכח
  6. עןלה (סגול 20-09-2019, 19:34)
    תענוג לראות שחקנים צעירים שלא מפסקים לרוץ לדקה כמות כישרון כזו לא הייתה לנו שנים זה הכיף בכדורגל עם קצת ניסיון הם יעשו צרות בליגה וינטר יהפוך לבמה הכי טובה בליגה א למבצר
  7. גיא (אזוריה 20-09-2019, 19:37)
    נתחיל מהסוף מחצית שניה השתפרנו אבל אדון חכים אתה חלש רק במזל לא נגמר ;-5-0 זה היה מביך לראות ילדים מתעללים בקבוצה עם שחקנים שקיב יכול יש להם ניסיון ברגע שהכח לחצו על הגז הם נתנו עוד 2 גולים
  8. זה הזמן לפרק את הפועל הרצליה (מבולבלי הפועל הרצליה 20-09-2019, 19:43)
    אם רק עושים נזק לדשה מספיק קבוצה אחת מכבי הרצליה
  9. זה הזמן לפרק את הפועל הרצליה (מבולבלי הפועל הרצליה 20-09-2019, 19:47)
    נזק לדשה מספיק,קבוצה אחת שזה מכבי הרצליה
  10. זה הזמן לפרק את הפועל הרצליה ( מבולבליג 20-09-2019, 19:50)
    קבוצה רמה של ליגה ג מספיק קבוצה אחת מכבי הרצליה
  11. Hakoach (Eli chakimi.ny.usa 20-09-2019, 22:40)
    Ko lechai for the win. Bus from far away all the way from Uncle Sim country I do not send stability. To lead 2:0 before half-time and almost toward the end of the game to be in situation of losing the game that's not a good science about defensive and control in the back. Getting player throwing out of the game also not good signed. Of course congratulation for the win. But against strong teams and there is many of them in this division this year it's not going to be enough!
  12. מספר 6 של מכבי טמרה שינה את פני המשחק (דור 21-09-2019, 14:43)
    החילוף של מאמן טמרה היה גדול נכנס מספר 6 שלט על האמצע העביר את המשחק לחצי של כפר כנא והוביל אותם לשוויון . המאמן של טמרה בחילוף ענק שהביא את המשחק