אסי גלבוע ורובי שפירא החליפו ביתיות

מחר מתקיים המחזור השני בליגה א׳ צפון בו אסי גלבוע הייתה צפויה לארח את רובי שפירא חיפה. אסי לא הזמינו עדיין מגרש לשישי ורובי לא רצו לשחק באמצע שבוע בטענה מוצדקת שאנשים עובדים. מיקי קופל המנהל הספורטיבי ברובי: "אנחנו לא רוצים לשחק באמצע שבוע, יש עבודה וחיים מעבר לכדורגל". לבסוף השתיים החליפו ביתיות ו׳רובי׳ תארח את המשחק מחר

  • על ידי: אוהד רון
  • 19-09-2019
  • 08:38

מחר, יום שישי, צפוי להתקיים המחזור השני בליגה א׳ צפון בו הפועל אסי גלבוע צפויה הייתה לארח את ׳רובי שפירא׳ חיפה. אסי גלבוע לא הזמינה מגרש ליום שישי וביקשה מ׳רובי׳ לשחק ביום ראשון בשעה 15:00 באיצטדיון טבריה או ביום אחר באמצע השבוע. אנשי רובי חיפה סירבו -ובצדק, בטענה שהם רוצים לשחק ביום שישי כמו שאר משחקי המחזור ואפילו הציעו מגרש חלופי ולהשתתף בהוצאות עלות המגרש אך בגלבוע סירבו.

 

מיקי קופל, המנהל הספורטיבי של רובי שפירא חיפה, בתגובה: "כפי הידוע לנו עדיין לא פורסם מועד למשחק. סידרנו לאסי גלבוע מגרש בארח בקרית חיים במתקן משובח במחיר של אלפיים שקלים ובגלל מצבה הכלכלי אף הצענו להתחלק. לנו ולשחקנים לא מתאים לשחק באמצע השבוע. אנשים עובדים ויש חיים מעבר לכדורגל. אנחנו רוצים לשחק ביום שישי, לשם הכנו את השחקנים מקצועית, גופנית ומנטלית. זה חייב להיות מקצועני ומקצועי".

 

תגובת אסי גלבוע והעומד בראשה, לירן דניאל :"המגרש שלנו יאושר רק בשבוע הבא. אני הזמנתי מגרש ליום ראשון בשעה 15:00 בטבריה. העניין בטיפול ההתאחדות לכדורגל".

 

לבסוף שתי הקבוצות החליטו על החלפת ביתיות ו׳רובי׳ תארח את המשחק מחר. 

רובי רוצים לשחק ביום שישי ולא באמצע השבוע. ובצדק.

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי יא מגעילים כמה פעמים לכם לא היה מגרש? (איכסאל 19-09-2019, 13:48)
    כמה פעמים שיחקתם בפתח תקוה או בכל מיני מגרשים יא הומלסים?. תתפרקו כבר יא מגעילים. פתאום חשוב לכם לשחק בימי שישי? אם יש חג או סערה ומעבירים משחקים לאמצע שבוע? אל תופיעו
  2. לזבל מאיכסל (יוסי 19-09-2019, 19:58)
    סתום את הפה זבל
  3. להגביל מאיכסל (אבי 19-09-2019, 19:59)
    מישהו בכלל שאל אותך?? יא דביל
  4. פלוני (פלוני 19-09-2019, 20:16)
    אוהד מגעיל. רובי החליטה לשלם ולעזור לאסי גלבוע חצי מעלות המגרש. גזען