פרדסיה ניצחה 0-3 את ספורטינג תל אביב

צמד של אדגר שמייב ושער של שלומי מלכה בהארכה, סידרו לפרדסיה ניצחון בגביע על ספורטינג תל אביב. ספורטינג תחפש ניצחון בליגה מול אריאל

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 19-09-2019
  • 00:00

שני המאמנים לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (אלי שמואלי)

 

המשחק החל בגישושים ליד שתי הרחבות, בדקה ה-15 החמצה של אדגר שמייב מול שוער ספורטינג תל אביב מענה יתרון מפרדסיה. 12 דקות מאוחר יותר, ספורטינג תל אביב יכולה הייתה לעלות ליתרון שסטיב כהן מרים כדור לרחבה ליעקוב יואבוב שמקרוב בועט החוצה. המשחק המשיך להיות שקול ובדקה ה-38 התקפה של פרדסיה ואדגר שמייב מוכשל ברחבה על ידי דור בללי, השופט מורה על הנקודה הלבנה ומרחיק את בללי. אדגר בועט מעל השער וספורטינג תל אביב ופרדסיה ירדו למחצית ללא שערים.

 

אדגר שמייב בועט על השער ומחמיץ מהנקודה הלבנה (אלי שמואלי)

 

בדקה ה-60 ראינו התקפה של ספורטינג תל אביב כשסטיב כהן מרים כדור לרחבה לעומר דייגי שבועט לשער, אך שוער פרדסיה בזינוק נהדר הודף ומונע שער. 14 דקות מאוחר יותר וקיבלנו הזדמנות לפרדסיה, סהר סופר שולח כדור עומק לרחבה לברהנו קבדה שמול ארז כובני, שוער ספורטינג תל אביב, בועט מעל השער. עשר דקות לסיום המועד החוקי, מתפרצת של פרדסיה כשאדגר שמייב הוכשל ויעקוב יואבוב רואה את האדום ומשאיר את ספורטינג תל אביב בתשעה שחקנים.

 

שבע דקות בתוך ההארכה, מאמן פרדסיה עושה חילוף שמכניס את שלומי מלכה במקום נדב אביטן ודקה לאחר מכן הגיע השער של פרדסיה. התקפה מימין של דניאל סולימן ששולח כדור רוחב לשלומי מלכה שמקרוב בועט פנימה וקובע 0-1 לפרדסיה.

בדקה ה-100 עוד מתפרצת לפרדסיה שדניאל סולימן מרים כדור לרחבה לאדגר שמייב שבועט פנימה וקובע 0-2 לפרדסיה בדרך לניצחון.

 

הניצחון של פרדסיה קרוב מאוד לאחר השער השני (אלי שמואלי)

 

ספורטינג עוד ניסו לחזור למשחק ובדקה ה-102 כדור עונשין 20 מטר משער פרדסיה וציון אשטגה בועט מעל השער. שתי דקות לתום ההארכה, אדגר שמייב כובש את השלישי עבור פרדסיה בבעיטה ממרכז הרחבה וקובע את תוצאת המשחק, 0-3 לפרדסיה.

פרדסיה חוגגת בדרך לניצחון מול ספורטינג (אלי שמואלי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שופט מכור (שלמה 19-09-2019, 10:31)
    שופט המשחק הוציא 2 אדומים ופנדל לחובת ספורטינג יש לציין ששופט המשחק היה שחקן פרדסיה בעבר יותר שקוף מזה לא יכול להיות. איך יכול להיות מבחינה אתית ששחקן פרדסיה יכול לשפוט את פרדסיה???? כמה שחיתות כמה.....כל ההתאחדות מכורה הבעלים של פרדסיה שולט בהתאחדות
  2. 1 אתה טועה (אחד שמכיר 19-09-2019, 14:20)
    ספורטינג קבוצה של כסחנים שמקבלת המון אדומים וזה לא חדש.
  3. זה לא נכון (פרדסייה 19-09-2019, 19:21)
    זה לא המאמן של פרדסיה, אשכנזי הילד קרה, זה הבובה של יונתן הבעלים של ספורטינג, בגלל שהוא גם מורחק וגם אין לו תעודת מאמן. ממשיכים לרמות את כולם.