ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-2

המחזור השני לעונת 2019-2020 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו, 20 שערים, הפועל קלנסואה ובית"ר ר"ג מנצחות בבית, עירוני בית דגן, מחנה יהודה וקרית אונו מנצחות בחוץ, ויתר המשחקים מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם...

  • על ידי: גיא צמח
  • 16-09-2019
  • 12:17
הפועל קלנסאוה – הפועל כפר ברא : 0-3
הפועל קלנסואה אירחה בכפר יונה את כפר ברא ובמחצית הראשונה עלתה ליתרון מרגליו של גיא רוזנבלום. במחצית השנייה קלנסאוה הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של מיכאל קירטיבה וחי אברהם ובסיום 3-0 חלק לקלנסאוה שנותרה היחידה עם מלוא הנקודות.
בית"ר ר"ג – שמשון בני טייבה : 2-4
בית"ר ר"ג אירחה במגרשה את שמשון בני טייבה ובמחצית הראשונה הובילה ביתרון מבטיח 3-0 משערים של רובי דבורה, עודד בירו וגור עמית. במחצית השנייה בר הרניק הוסיף עוד שער לטובת בית"ר ר"ג ומנגד טייבה הבקיעה שני שערים מרגליהם של כרם נסיראת ואביב חדד ובסיום 4-2 לבית"ר ר"ג.
שמשון ת"א – הפועל מחנה יהודה : 1-0
מחנה יהודה יצאה למשחק חוץ קשה נגד שמשון ת"א ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-32 משער של אלירז שוורץ. מחנה יהודה הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ויצאה עם ניצחון ושלוש נקודות חשובות להמשך.
עמישב פ"ת – הפועל קרית אונו : 2-0
הפועל קרית אונו יצאה למשחק חוץ בפתח תקוה נגד עמישב המקומית. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובמחצית השנייה קרית אונו השכילה להבקיע שני שערים מפנדל של מאיר דרעי ושער שדה של ננו ועקנין ובסיום ניצחון 2-0 לקרית אונו .
 
ננו וקנין כובש את השער השני לקרית אונו (פייסבוק קרית אונו)
 
צעירי טייבה – שועאע כפר קאסם : 0-0
צעירי טייבה אירחה במגרשה את שועאע כפר קאסם . המשחק הסתיים ללא שערים וחלוקת נקודות בין הקבוצות.  כפר קאסם סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מוחמד אבו עאנם בדקה ה-60.
בני יפו – בית"ר פ"ת : 2-2
בני יפו אירחה את בית"ר פתח תקוה במגרשה ופתחה את המשחק חזק שכבר בדקה ה-13 הובילה 2-0 משערים של עאמר יתים ומישל ערביד אבל בית"ר פ"ת לא התרגשה ועד המחצית הישוותה משערים של ניסן ספיר וקובי דומר. בדקה ה-21 הורחק מוחמד נור סכחפי משורות יפו. המחצית השנייה הסתיימה ללא שערים ובסיום 2-2. בני יפו סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקה יוסף אבלאסי.
עוצמה חולון – בית"ר כפ"ס : 0-0
העולה החדשה עוצמה חולון אירחה את היורדת בית"ר כפר סבא למשחק בין שתי קבוצות שהפסידו במחזור הקודם. המשחק היה בשליטה כמעט מוחלטת של בית"ר כפ"ס אבל יכולת אדירה של שוער עוצמה אדיר קדוש שנעל את השער לאורך 90 דקות וקבע בסיום 0-0 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.
הפועל עירוני הוד השרון – עירוני בית דגן : 4-1
עירוני בית דגן יצאה למשחק חוץ קשה בהוד השרון וכבר במחצית הראשונה הובילה 2-0 מצמד שערים של דוד קריאנסקי.  במחצית השנייה המגמה לא השתנתה ובית דגן הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של אלמוג סמט כהן ובר סדיס ובסיום ניצחון גדול של בית דגן 4-0. הוד השרון סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אילון דוד בדקה ה-85.
 
מצטייני המחזור 
שחקן המחזור : אדיר קדוש שוערה של עוצמה חולון, עם יכולת אדירה והגורם האחראי לנקודה של קבוצתו נגד בית"ר כפר סבא החזקה.
מאמן המחזור : שוקי סדיס מאמנה של בית דגן עם ניצחון גדול. 
 
 
קבוצה מצטיינת : בית"ר ר"ג עם ניצחון גדול על שמשון בני טייבה.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור השני לעונת 2019-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת נראית מצויין עד כה (ברק 16-09-2019, 18:28)