ליגה ב' דרום ב': סיכום המחזור הראשון

מחזור הפתיחה לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום ב' ואיזה מחזור היה לנו. 21 שערים ומשחק אחד שנדחה. בני אילת, שיכון המזרח וירוחם מנצחות בבית. עירוני כסייפה ודימונה מביסות בחוץ והמשחקים בין עירוני מודיעין לנתיבות ומ.ס ב"ש נגד קרית מלאכי מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-09-2019
  • 10:47

בני אילת – בית"ר יבנה: 1-2

העולה החדשה מיבנה יצאה למשחק חוץ בעיר הדרומית. בני אילת פתחה מצוין ובדקה ה-38 עלתה ליתרון מפנדל של איציק כהן, 2 דקות חלפו ואילת נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עילי אטיאס. במחצית השנייה, יבנה השתלטה על המשחק והשוותה את התוצאה בדקה ה-61 מרגליו של תהל אלבז. עד לסיום יבנה לחצה ולחצה אבל לא הצליחה לממש את יתרונה על כר הדשא ו-2 דקות לסיום ספגה שער מפנדל נוסף אותו הבקיע שון בוסקילה וקבע את תוצאת המשחק, 1-2 לאילת.

בית"ר מעלה אדומים – מ.ס עירוני כסייפה: 6-0

עירוני כסייפה יצאה למשחק חוץ במעלה אדומים וכבר בדקה ה-15 עלתה ליתרון משערו של סיאף אל הושלה שקבע את תוצאת המחצית הראשונה. המחצית השנייה הייתה במעמד צד אחד של האורחים מכסייפה שכבשו עוד חמישה שערים מרגליהם של אופיר נסימי, דרור ויצמן צמד וסיאף אל הושלה שהשלים שלושער ובסיום 6-0 ענק לכסייפה.

עירוני מודיעין – עירוני נתיבות: 1-1

עירוני מודיעין אירחה את נתיבות החזקה ובמחצית התוצאה הייתה מאופסת. במחצית השנייה שהב פשאי היה זה שהעלה את מודיעין ליתרון בדקה ה-63. היתרון החזיק עד שלוש דקות לסיום עד שהגיע עימרי בן סעדון איזן וקבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות.

 

שחקני גדרה ודימונה לפני שריקת הפתיחה 

 

הפועל עירוני גדרה – מ.ס דימונה: 3-0

דימונה החזקה יצאה למשחק חוץ נגד העולה החדשה מגדרה והגיעה למשחק על מנת להצהיר כוונות. במחצית הראשונה דימונה הובילה 1-0 מרגליו של יוסף אבו לאבן, במחצית השנייה דימונה הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של ליאל זגורי ומשה אסולין שקבעו את תוצאת המשחק, 3-0 משכנע לדימונה שהשנה לא תסתפק בשום דבר למעט עליית ליגה.

 

מ.ס דימונה חוגגת ניצחון במחזור הפתיחה 

 

מ.ס באר שבע – מכבי עירוני קרית מלאכי: 0-0

קרית מלאכי החזקה יצאה למשחק חוץ נגד מ.ס באר שבע, כשהמשחק התאפיין בעיקר במשחק קשוח במרכז המגרש אך ללא שערים, ובסיום 0-0 וכל קבוצה הסתפקה בנקודה.

מ.ס שיכון המזרח – בית"ר ע. קרית גת: 0-3

שיכון המזרח שינתה את פניה והתחזקה במקומות הנכונים. השיכון אירחה את קרית גת וכבר במחצית שיכון המזרח הובילה 2-0 משערים של דור בן לולו ואושרי ביינה. במחצית השנייה דקל כחלון כבש עוד שער לזכותה של שיכון המזרח ובסיום 3-0 חלק לחניכיו של שמעון וקנין

מ.ס הפועל ירוחם – מ.ס הפועל לוד: 1-3

הפועל ירוחם אירחה במגרשה את הפועל לוד . הפתיחה היתה של האורחים מלוד שכעבור עשר דקות עלו ליתרון משערו של טגנייה פנטהון אבל התגובה של ירוחם לא איחרה להגיע. בדקה ה-13 איתי בן הרוש הישווה את התוצאה וקבע את תוצאה המחצית 1-1. במחצית השניה ירוחם היתה עדיפה וכבשה 2 שערים מרגליהם של אלירן וסקר בפנדל ואלחנן גודמן ובסיום 3-1 מוצדק לירוחם. בדקה ה-90 ירון דרורי הותיק ספג כרטיס אדום והותיר את לוד ב-10 שחקנים.

מכבי ע. שדרות – צעירי רהט: נדחה

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור: סיאף אל הושלה שחקנה של כסייפה עם שלושער מדהים לרשתה של מעלה אדומים.

מאמן המחזור: שמעון וקנין מאמנה של שיכון המזרח עם 3-0 חלק על קרית גת.

 

שמעון וקנין מאמנה של שיכון המזרח עם 3-0 חלק על קרית גת

 

קבוצה מצטיינת: עירוני כסייפה עם חגיגת כדורגל במחזור הפתיחה כובשת שישה שערים לרשתה של מעלה אדומים.

ליגה ב' דרום ב' - סיכום המחזור הראשון לעונת 2019-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. ירוחם (דקק 09-09-2019, 13:57)
    יום שישי הייתי במשחק ירוחם נגד לוד אני אוהד ירוחם אבל ישב ביציע עבריין בשם אופיר רגב כל המשחק רב אם הקהל של ירוחם ואפילו נתן בוקס לאחד האוהדים פשוט בושה ערס לודאי צריך להעיף אותו מהכדורגל
  2. שקר וכזזב (לודאי 09-09-2019, 16:28)
    אוהדי ירוחם עשו בו לינץ'
  3. הפועל לוד (לודאי 09-09-2019, 20:57)
    ירוחם ימגעילים בלי עזרת השופט לא הייתם מנצחים פסלו ללוד גול חוקי יטפטים הקהל הלודאי מחכה לכם רק תבואו ללוד פתחתם איתנו חשבון על מה שעשיתם לאופיר רגב לא כדאי לכם לבוא ללוד סיבוב הבא