ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור הראשון

מחזור הפתיחה לעונת 2019-20 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו. 21 שערים, צעירי טייבה, הפועל הוד השרון והפועל קלנסאוה מנצחות בחוץ. שמשון בני טייבה מנצחת בבית והמשחקים בין מחנה יהודה לבני יפו, שועאע כפר קאסם לעמישב פ"ת, בית"ר פ"ת לבית"ר ר"ג וקרית אונו נגד שמשון ת"א מסתיימים ללא הכרעה. הכל בסיכום המחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-09-2019
  • 13:13

הפועל מחנה יהודה – בני יפו אורתודוכסים: 0-0

היורדת מליגה א' קיוותה להשיג ניצחון במחזור הפתיחה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים במשחק שהתאפיין בעיקר באגרסיביות. בפתיחת המחצית השנייה מחנה יהודה נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של באילין אדמה. שחקני יפו ניסו ללחוץ על הגז על מנת להבקיע אבל ללא הצלחה. בסיום תיקו 0-0 ושתי הקבוצות תסתפקנה בנקודה.

 

שועאע כפר קאסם – עמישב פ"ת: 1-1

כפר קאסם אירחה במגרשה את עמישב ובמחצית התוצאה הייתה מאופסת. במחצית השנייה המשחק התעורר ובדקה ה-80 בר מזרחי המצוין העלה את עמישב ליתרון 1-0, היתרון החזיק מעמד בדיוק 6 דקות עד שעמאר מעאד איזן בשער משלו. עד לסיום לא הובקעו עוד שערים ושתי הקבוצות מתחלקות בנקודות.

 

עירוני בית דגן  - צעירי טייבה: 4-1

צעירי טייבה שניצחה בגביע בשבוע שעבר בצורה משכנעת יצאה למשחק חוץ קשה נגד בית דגן מההפתעות של העונה החולפת. צעירי טייבה שהתחזקה רבות בקיץ האחרון עם כמה שחקני שוברי שוויון עלתה ראשונה ליתרון בדקה ה-18 מפנדל של גמליאל פרץ. בית דגן לא נרתעה וחמש דקות מאוחר יותר השוותה משערו של אלמוג סמט כהן שקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה היתרון האיכותי של טייבה בא לידי ביטוי גם בתוצאה בדקה ה-72 קורל אזולאי החזיר את היתרון לטייבה ועד לסיום השלים צמד ושער נוסף של שי מוטיאי קבעו את תוצאת המשחק 4-1 משכנע לצעירי טייבה שנראית מצוין. בית דגן סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של שון אזולאי בדקה ה-83.

 

שלישיית הכובשים של צעירי טייבה 

 

בית"ר פ"ת – בית"ר ר"ג: 1-1

בית"ר פ"ת אירחה בסירקין את ההפתעה של העונה החולפת בית"ר ר"ג שהגיעה עד לגמר המחוזות בפיילאוף העליון. האורחים מרמת גן עלו ליתרון אחרי 19 דקות מרגליו של בר אהרוני אבל היתרון החזיק מעמד 4 דקות עד שהגיע אור סאפן והישווה ל 1-1 ולמעלה קבע את תוצאת המחציק ותוצאת המשחק. בתחילת המחצית השניה בית"ר ר"ג נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מוחמד כטארי אבל בית"ר פ"ת לא הצליחה לנצל את יתרון המספרי לשערים במשחק ושתי הקבוצות מסתפקות בנקודה במחזור הפתיחה.

 

שמשון בני טייבה – עוצמה חולון: 0-3

שמשון בני טייבה פתחה חזק מאד את המשחק וכבר במחצית הובילה 2-0 מרגליהם של יוסי פליקר ושגיב יונתן. פערי הכוחות הורגשו היטב על כר הדשא ובמחצית השניה טייבה הבקיעה את השלישי בדקה ה-85 מרגליו של המחליף כרם נסיראת שפחות מדקה על הדשא קובע את תוצאת המשחק 3-0 לשמשון בני טייבה שפותחת ברגל ימין את העונה. יוסף סבית יו"ר טייבה יכול להיות מרוצה מקבוצתו במחזור הפתיחה.

 

בית"ר כפ"ס – הפועל קלנסאוה: 2-1

היורדת מכפר סבא אירחה במגרשה את העולה החדשה מקלנסאוה וידה של האורחת היתה על העליונה. האורחת עלתה ליתרון משערו של ישראל שמעון בדקה ה-23 אבל עד למחצית קלנסאוה הישוותה משערו של מיכאל קירטיבה המצוין. המחצית השניה היתה שקולה ובדקה ה-86 גיא רוזנבלום העלה את האורחים מקלנסאוה ליתרון שנשמר עד לסיום. קלנסאוה אספה 3 נקודות במגרש קשה מאד.

 

הפועל כפר ברא – הפועל עירוני הוד השרון: 2-0

עירוני הוד השרון יצאה למשחק חוץ לא קל נגד כפר ברא אבל תוך 14 דקות עלתה ליתרון משערו של עומרי יצחק ועד למחצית שמרה על יתרונה. במחצית השניה כפר ברא ניסתה להשוות אך ללא הועיל ו-16 דקות לסיום אור לוינשטיין הבקיע את השני של הוד השרון וקבע את תוצאת המשחק. בדקה ה-88 כפר ברא נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של מימון עאסי בצהוב שני ואדום. 

 

גל פלמנבאום שוערה של קרית אונו הודף את אחד הפנדלים 

 

הפועל קרית אונו – שמשון ת"א: 2-2

קרית אונו לאחר עונה מצויינת בעונה החולפת אירחה את שמשון ת"א החזקה ששינתה את פניה. משחק חם מאד עם לא פחות מ-3 פנדלים שנשרקו לטובת שמשון ת"א. קרית אונו פתחה בסערה וכבר לאחר 9 דקות הובילה 2-0 משערים של שני החלוצים המצויינים שלה מאיר דרעי וננו ועקנין . שמשון ת"א לא נרתעה ועד למחצית צימקה את התוצאה ל 2-1 מפנדל של עומר הלוי. במחצית השניה שמשון קיבלה פנדל נוסף אותו הדף גל פלמנבאום שוערה המצוין של קרית אונו אבל כ-8 דקות לאחר מכן שמשון ת"א הצליחה להשוות את התוצאה מפנדל נוסף של עומר הלוי שקבע את תוצאת הסיום 2-2 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

אודי כבודי מאמנה של קרית אונו מוציא נקודה למרות שנשרקו 3 פנדלים נגדו (אלי שמואלי)

 

מצטייני המחזור:

שחקן המחזור: עומר הלוי שחקנה של שמשון ת"א כובש צמד ומקנה נקודה יקרה לקבוצתו לאחר שכבר היתה בפיגור של 2-0.

 

מאמן המחזור: מוחמד עוודי, מאמנה של העולה החדשה מקלאנסווה. מוכיח שהוא לא היה רק שחקן ענק אלא גם מאמן מהטובים בליגה. שאפו למאמן הצעיר שבנה קבוצה מצויינת בקלאנסוואה. 

 

 

מוחמד עוודי, מאמן צעיר ומבטיח. קבוצתו היתה מצויינת מול כפ"ס. 

 

קבוצה מצטיינת: צעירי טייבה נראית מצוין ומנצחת את בית דגן בחוץ בצורה משכנעת 4-1.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור הראשון לעונת 2019-20

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא מדויק (כפר סבאי 09-09-2019, 16:10)
    הייתי במשחק ולא ראיתי כלום מקלנסווה חוץ מכמה הברקות של שחקנים ביכולת אישית, היה משחק אפור ומשעמם של שתי הקבוצות ואני לא מבין לפי מה החלטת להלל את המאמן? היית במשחק בכלל?
  2. שמשון הכל בולשיט (ניר 09-09-2019, 16:48)
    בלי המתנות שקיבלה שמשון 3 פנדלים נוצל 2 בולשיט. שמשון הייתה במקום האחרון אתם שמשון שייכים השנה ל פלאוף התחתון
  3. שמשון הכל בולשיט (ניר 09-09-2019, 16:49)
    בלי המתנות שקיבלה שמשון 3 פנדלים נוצל 2 בולשיט. שמשון הייתה במקום האחרון אתם שמשון שייכים השנה ל פלאוף התחתון
  4. רק צעירי טייבה עולים ליגה השנה יש להם קבוצה חזקה (אדום 09-09-2019, 16:50)
    רק צעירי טייבה עולים ליגה השנה
  5. מסכים איתך בתגובה הראשונה (כפר סבאי בנשמה 10-09-2019, 13:01)
    על סמל מה קבעת שהמאמן של קלנסווה מאמן המחזור? פנדל שלא היה להם השופט נתן להם ובכלל כפר סבא היו עדיפים היית במשחק שאתה כותב את זה?
  6. צעירי טייבה (בתימי 10-09-2019, 20:26)
    שימו לב לרכש החדש גמליאל פרץ כל משחק הוא עובד על השופט וסוחט פנדלים . העונה אנחנו הולכים לראות את זה כל משחק וחבל !
  7. שמשון (יודע דבר מה 10-09-2019, 23:48)
    שמשון תל אביב עשתה היום החתמה שתזעזע את ליגה ב דרום א פרטים בהמשך