"נעשה הכל על מנת לשמח את האוהדים"

כך אמר כפיר בן דוד, אחד השחקנים הוותיקים של עירוני טבריה ומי שמשמש כקפטן הקבוצה. כפיר מספר שהקבוצה עברה עונה לא פשוטה, כשבסיומה הוא רצה רק מנוחה, ולאחר קיץ מלא באי וודאות, כפיר גאה בהנהלת טבריה שעשתה הכל להעמיד את הקבוצה על הרגליים: "בתוך תוכי האמנתי שהנהלת הקבוצה לא תיתן לה להתפרק בקלות", ומעיד על עצמו: "אני אוהד עירוני טבריה לפני הכל"

  • על ידי: עודד חסין
  • 05-09-2019
  • 11:35

כפיר, לפני כחודש היה ספק גדול אם יהיה כדורגל בעיר. שתף אותנו בתחושות שלך במהלך הקיץ.

"האמת שעברנו עונה קשה מבחינה מנטלית ומקצועית, ככה שחיפשתי רק לנוח. היה חוסר וודאות לגבי הקבוצה, אבל בתוך תוכי האמנתי שהנהלת הקבוצה לא תיתן לה להתפרק בקלות וראיה לכך שהם הצליחו להעמיד סגל ראוי לליגה א' ".

 

 

נבנה בטבריה סגל חדש עם שחקנים מאוד צעירים. אתה חושב שזה יכול להספיק?

"נכון נבנה סגל צעיר לצד שחקנים וותיקים כמוני וכמו לואב כיאל, אבל יש לציין שהוא גם סגל צעיר ומבטיח עם ילדים רעבים להצלחה, שיודעים שטבריה זה קרש קפיצה עבורם. אני אישית מאמין בדרך הזאת ולגבי אם זה יספיק, ימים יגידו. דבר אחד אני יכול להבטיח לאוהדים - שנעשה הכל על מנת לשמח אותם".

 

אחרי חודש של אימונים, איך אתה רואה את החיבור של הקבוצה?

"החיבור כרגע הוא נפלא, אבל כמו בכדורגל הדברים נמדדים במאני טיים. שם נוכל לקבוע יותר מהן המטרות של הקבוצה, כרגע אנחנו מתעסקים בלהשתפר מאימון לאימון ולהגיע הכי מוכנים שאפשר לליגה".

 

איך צוות המאמנים שמינו לקבוצה? אתה מרגיש את ההבדלים מאמנים אחרים שעבדת תחתם?

"קטונתי מלהעביר ביקורת על המאמנים שלי. אני אהבתי בדרך שבחרה ההנהלה לבחור באיתן ומשה, הגיע הזמן שגם מאמנים טבריינים יצמחו מהמחלקה. אני מאחל להם את כל ההצלחה שבעולם. ולגבי מאמנים אחרים שעבדתי תחתם, לכל אחד יש את היתרונות שלו".

 

"אהבתי את הדרך שההנהלה בחרה בה" (עודד חסין)

 

הנהלת הקבוצה עושה ימים כלילות למען הקבוצה. אתה מרגיש משהו חדש באוויר?

"כמו שציינת ההנהלה באמת עשתה עבודה קשה וטובה בקיץ, ושהכל היה נראה לוט בערפל סביב הקבוצה, ברוך השם הם העמידו קבוצה חדשה לגמרי, עם תנאים וחזון שלא נראו בטבריה בשנים האחרונות".

 

האוהדים מאוד ספקנים לגבי הקבוצה החדשה שנבנתה. מה יש לך להגיד להם?

"לגבי האוהדים, נגעת בנקודה רגישה אצלי. אני באתי מתוכם ויש לי חיבור מדהים אליהם, מעבר לזה שאני 12 שנים במועדון ומשמש כקפטן, אני אוהד עירוני טבריה לפני הכל. לכן נצטרך כולנו להיות סבלניים כי מדובר בקבוצה חדשה לגמרי, קבוצה שתבוא ותנסה לנצח בכל משחק ותילחם עד הרגע האחרון במשחק. ודבר אחרון לאוהדים, מה שעברנו בעונה שעברה, אותם רגעים קשים שהגיעו עד השריקה האחרונה, אז השנה ב"ה זה לא יקרה ויהיו להם הרבה רגעים של נחת ושמחה ואיך אומר השיר "טבריה זה אצלי בלב כי רק אותה אני אוהב".

כפיר בן דוד מתכונן לפתיחת העונה עם טבריה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אנידיני 26 (אינדיני 05-09-2019, 11:57)
    קפטן אמיתי
  2. עירוני טבריה (רונן 05-09-2019, 12:15)
    שאפו לבן דוד על המילים הראויות.שחקן ונשמה.מודל לחיקוי להרבה שחקנים.לא עזב את הקבוצה גם ברגעים הקשים.יישר כל לפועלך.הרווחת ביושר את סרט הקפטן.עירוני טבריה על שלל אוהדיה כולל אני מרחוק מודים לך כפיר על החוזק והרצון שייש בך.מאחלים לך ולכם.שנה טובה.שנת עשיה וניצחונות.בהצלחה לעירוני.טבריה אצלי בלב .כי רק אותך אני אוהב.
  3. נפחא. בן דוד (מדה סיידא 05-09-2019, 14:01)
  4. כפיר. בן דוד (משה. סיידא 05-09-2019, 14:05)
    לכפיר. ולקבוצה בהצלחה
  5. י כן ו (ח י ע"י 09-09-2019, 19:06)
    בן. דוד. לא. רק. מילים. צרכים. לדבר. במגרש. החתמתם. שחקנים. שצרכים. לאכול. את.הדשה. ולא. דוגמנים