בית"ר עזרא פותחת עונה

ביתר עזרא הקבוצה הוותיקה מליגה ג' תל אביב, פתחה את אימוניה לעונת 2019-2020. גילאור ברדס: "עברנו שנים קשות בהן שמרנו על המסורת שנקראת בית"ר עזרא שקיימת מעל 65 שנה"

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 17-09-2019
  • 21:47

גילאור ברדס הנכד של צדוק חממי האגדי עושה מספר תפקידים במועדון, אפסנאי, שחקן וקפטן הקבוצה ומספר: "אני פה תמיד בשביל הקבוצה, אבל קודם כל אני אוהד את הקבוצה בלב ובנשמה עד יום מותי". אחיו הגדול של גילאור, הלל, דואג לכל העניינים כדי שהקבוצה הזאת תעמוד כל שנה על הרגליים. כמו כן, יש את גיא קריו, מנהל הקבוצה שדואג לשחקנים שהוא כמו אבא ואהבתו לקבוצה היא עצומה.

בית"ר עזרא פתחה את אימוני הקבוצה כשאת הקבוצה יאמן יוסף סקא וגילאור מספר על סקא: "יוסי מאמן גדול שעוד יצליח ברמות הגבוהות. יש לו את היכולות והרצון ואני בטוח שהוא יצעיד אותנו לצמרת ליגה ג' עוד השנה באחריות".

 

השנה עזרא עברה לשחק במגרש ביתי בספורטק דרום שנמצא בשכונת עזרא וכבר עכשיו גילאור מרגשי את עוצמות ההתרגשות: "אני בטוח שבמשחק הראשון שאשחק שם אני אתרגש כמו שלא התרגשתי מעולם".

 

 

איזו קבוצה אנחנו צפויים לראות מבית"ר עזרא העונה?

"אין ספק שהתחזקנו בדמותם של שחקני בני יפו בעבר, בוטכוס עמר ומוחמד חוני, חזרו מהשאלה שחקנים מצוינים כמו מוחמד חאג' ואיברהים סקא והם השלד שקיים שחקנים עם עבר כמו חזי משיח אמיר יצחקי ורועי שרב. אני לא מתבייש להגיד שהתחזקנו מאוד וכמובן תוסיף לזה שהקבוצה מתאמנת פעמיים בשבוע. תהיה בטוח שנסתכל להרבה קבוצות בלבן שבעיניים ונמתח אותם עד הסוף, הם אם רוצים טיילת שילכו לשחק בחופים, לא נגדנו".

 

עד עכשיו הקבוצה קיימה משחק אימון אחד נגד רו"ח ת"א, בה הפסידה עזרא 0-4, אבל גילאור מציין: "עזרא הגיעה למשחק עם סגל של 26 שחקנים וכמובן שלתוצאה אין בכלל משקל. בליגה תהיה אופרה אחרת עם כל הכבוד לרו"ח ויש כבוד".

 

גילאור, מה הדבר שהכי מאפיין את הקבוצה?

"הדבר שמאפיין את קבוצה זה האווירה הביתית, הביחד ושכולם אוהבים את כולם. יש לנו חדר הלבשה מהמגובשים בליגות הנמוכות, ותהיה בטוח שאני לא אתן לזה להיראות אחרת ואני אדאג לשמר את זה עוד יותר - נכניס ערבי גיבוש כי בית"ר עזרא זו משפחה, זו לא עוד קבוצה".

 

על מטרות הקבוצה אמר גילאור: "המטרות שלנו העונה הן ברורות - לבוא בכל משחק לנצח ולהילחם על המגרש, לא נהיה בשר תותחים של הליגה. עברנו שנים קשות בהן שמרנו על המסורת שנקראת בית"ר עזרא שקיימת מעל 65 שנה. השנה יש סדר, יש מגרש מסודר אז אין לי ספק שגם נשיג נקודות וכמה שיותר. יש כאן בית חם ובית חם לא עוזבים".

 

מה דעתך על הליגה שתהיה בעונה הקרובה?

"הליגה העונה תהיה ליגה מעניינת. בשנה שעברה עוצמה חולון עלתה כי היא התחילה טוב וידעה להתחזק נכון ועלתה בקלות, העונה זה לא יהיה ככה. יש את צפרירים חולון שבונים שם משהו יפה, יש את השקמה שתמיד בצמרת ומתחזקת, רמת ישראל היא קבוצה עיקשת כל הזמן שעושה חיים קשים לצמרת, ושיכון ותיקים שגם מאותתת לצמרת... בקיצור מי צריך את ליגת העל עם ליגה ג' ת"א היא הכי מעניינת. כמובן שאסור לזלזל בנווה גולן, בני יהוד, בית"ר יפו, אור יהודה, אינטר ובית"ר עזרא שיעשו העונה חיים קשים לכולם".

 

מי לדעתך תעלה לליגה ב'?

"אני חושב שהשנה השקמה ורמת ישראל תרוצנה חזק כי יש בקבוצות האלו גם תיאום ולא רק יכולת. ציינתי רק את שתי הקבוצות האלו, בתקווה שצפרירים לא תתחבר כי אחרת הם בבעיה גדולה".

 

כמה מילים לסיום?

"אני רוצה לאחל לכל הקבוצות בליגה ג' בהצלחה והכי חשוב שייהנו מהמשחק ושלא ניראה דברים מכוערים שלא קשורים לעולם הכדורגל. זה המשחק האהוב עלינו שבו בחרנו, אז צריך לשמור עליו ועל היופי שבו".

 

עוד הוסיף גילאור: "הלוואי ונעשה עונה יפה שיהיה לסבא הרבה רגעים של אושר מהקבוצה כמו אז בעונה עם תום קשתי ויניב אבדר שעשינו עונה שלא אשכח לעולם. נאחל הצלחה לקבוצות שמשחקות איתנו במגרש, כפר שלם ורמת ישראל שיעשו עונה יפה והכי חשוב יאללה בית"ר עזרא".

בית"ר עזרא פותחת עונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רמת ישראל בחרה לשחק בליגה ג' לא ירדה לבד בגלל שיקולי תקציב . (דני 18-09-2019, 11:11)
    אז אים תעלה שוב תבחר בליגה ג לא ברור?
  2. כל הכבוד על הכתבה (ברק 19-09-2019, 11:10)
    ביתר עזרא היתה בשנות ה 60 בליגה ב'. כן ירבו כתבות על קבוצות כאלה
  3. כדור רגל (יןסף 30-08-2020, 19:41)
    בהצלחה
  4. בית"ר עזרא אימפריה עולמית, אימפריה יומית. (בני יהודה 14-03-2021, 16:05)
    אין אין על בית"ר עזרא בעולם,הקבוצה היחידה בעולם שהקפטן שלה האגדי צדוק חממי הגדול מרים קרן ורץ לנגוח.