"אני מאמין שנעשה הכל כדי לפתוח את העונה ברגל ימין"

השוער אלון אאולוב, קיבל את המושכות לידיים בעונה הקודמת בקבוצתו האדומים אשדוד, כשהשוער גל דיין נפצע בשלבי ההכרעה, והוכיח שיש על מי לסמוך בשער ואף נחשב לתגלית העונה. את העונה הבאה השוער הצעיר והמוכשר יפתח במדי בני אילת מליגה ב' דרום ב'. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר מה הוביל אותו לקבוצה, ומתכונן למשחק הגביע מול מ.ס דימונה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-08-2019
  • 13:30

אלון אאולוב, בן 24 , גדל במחלקת הנוער של הפועל בני לוד, אך בגיל 18 הוא התגייס למשמר הגבול והפסקתי לשחק כדורגל. כשהשתחרר מהצבא הוא זומן למבחנים בהפועל אדומים אשדוד, ושיחק שם במשך שנתיים. את העונה הקודמת  הוא מסכם כהצלחה "הייתה לי עונה גדולה מבחינה אישית וקבוצתית", השוער המוכשר קיבל את המושכות לידיים כשגל דיין נפצע בשלבי ההכרעה, הוא הציג יכולת מצוינת בשער ורץ עם קבוצתו עד לפלייאוף למקום הרביעי.

 

בעונה שתפתח בקרוב ילבש השוער את מדי בני אילת הקבוצה הדרומית ביותר, "הגעתי לכאן והופתעתי מרמת הרצינות באימונים" מספר השוער על קבוצתו החדשה ומוסיף כי למרות שמ.ס דימונה נחשבת לקבוצה חזקה הם יגיעו מוכנים מתמיד למשחק גביע המדינה הראשון נגדם "נערך למשחק קשה מול יריבה לא פשוטה".

 

אלון, בעונה שעברה נחשבת לתגלית העונה באדומים אשדוד, איך אתה מסכם את העונה?
"הייתה לי עונה גדולה מבחינה אישית וקבוצתית , להגיע לליגה א' מליגה ב' בעונה הראשונה ולסיים את העונה בהפסד מר בפלייאוף בפנדלים אין יותר כואב מזה , אני שמח שעשיתי פלייאוף מעולה ושמח שעזרתי לאדומים אשדוד להגיע לשם".

 

השוער המוכשר במדי בני אילת (צילום: יח"צ)

 

מה הוביל אותך לעבור לשחק בליגה ב׳ העונה בבני אילת?
"הייתי צריך להשתלב בקבוצה מליגה הלאומית אך קרו דברים שלא הובילו לזה , קיבלתי הצעה מאופיר לוזון להגיע לבני אילת , בונים פה קבוצה צעירה ומאומנת, יש כאן מאמן מצוין שרון חיטמן שבונה קבוצה מעולה. אני הגעתי לאילת אך ורק בשביל להביא את המקום הזה לצמרת של ליגה ב' דרום ב'.

ספר לנו באופן כללי על הקבוצה?
"יש כאן קבוצה צעירה הכוללת שחקנים מהעונה הקודמת ושחקנים בכירים לדוגמא איציק כהן ששיחק בבית"ר ירושלים עד לפני כמה עונות , אלירן ג'ורג' שגדל במחלקת נוער הטובה בארץ "מכבי תל אביב " ונתנאל שרביט שהגיע מביתר נורדיה, יש כאן שני מגרשים ברמה מעולה , מתאמנים כאן 5 פעמים בשבוע , כשהגעתי לכאן והופתעתי מרמת הרצינות באימונים. החדר הלבשה בריא מאוד ואנחנו מגיעים מוכנים לגביע וכמובן לליגה".

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?
"אני משחק נורא גבוה ואוהב להשתתף במשחק רגל , שיפרתי אותו בשנה שעברה יחד עם המאמן שוערים מידן קצר המצוין. ואני חושב שבכדורגל המודרני היום שוער חייב משחק רגל".

איך התחושה לקראת המשחק גביע הראשון נגד מ.ס דימונה?
"דימונה קבוצה מעולה ומאומנת וכמובן פייבוריטית לעלות לליגה א', אך אנחנו מתכוננים ונערכים למשחק קשה מול יריבה לא פשוטה ואני מאמין שנעשה הכל כדי לפתוח את העונה ברגל ימין".

אלון אאולוב תגלית העונה הקודמת מתכונן לעונה הבאה (צילום: אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן קטן ופרובקטובר גדול, נתן עונה "טובה" ולא ממשיך... (חיים 29-08-2019, 13:56)
  2. אאולוב הוא חרא של בנאדם, ירק על אוהדי נורדיה וברח לחדר ההלבשה כמו שפן, עשה תנועה מגונה לעבר אוהדי (בני 29-08-2019, 14:23)
    עירוני אשדוד. אפס מאופס.
  3. תגלית העונה ? חחחחחחחח חרטה של ככתב (אדומים 29-08-2019, 19:13)
  4. שוער אפס (עירוני אשדוד 29-08-2019, 22:32)
    ‏מאחל לו לשבור את הרגל לא מגיע לשחק כדורגל
  5. שוער מצוין (אדומים אשדוד 30-08-2019, 21:48)
    אלון היקר בהצלחה בעונה הקרובה , אתה אחלה שוער , ואחלה בן אדם , תתמקד בכדורגל ותצליח .