ניצחון דרמטי למכבי פ״ת, נקודה ראשונה לכפר קאסם

הליגה הלאומית יצאה הערב לדרך עם חמישה משחקים, שתי העולות החדשות ערכו הופעת בכורה בליגה, היורדת מכבי פ״ת רושמת ניצחון דרמטי ואסי דומב מנצח את טל בנין

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 22-08-2019
  • 21:07

הפועל אום אל פאחם - בני סכנין  3-2
המשחק המסקרן ביותר במחזור הראשון, הפגיש את העולה הטרייה, אום אל פאחם, עם היורדת, בני סכנין. בעונה נפתחה נהדר עבור אום אל פאחם שכבר אחרי 2 דקות עלתה ליתרון משער של דובב גבאי, סכנין עשתה מהפך אך גבאי כבש שוב ואיזן את התוצאה עוד במחצית כשאום אל פאחם מסיימת אותה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של עבד ג׳אברין. מוטי מלכה החזיר את היתרון לסכנין אחרי טעות קשה של חיים זיסקינד . עד לסיום קבוצתו של שמעון הדרי לא הצליחה לקבוע שוויון, וסכנין מנצחת בסיום. 


מכבי פ"ת פותחת עונה בליגה הלאומית  (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

מ.ס. כפר קאסם - הפועל עכו  0-0
העולה השנייה ללאומית, מ.ס. כפר קאסם אירחה את הפועל עכו ושתי הקבוצות נפרדו ללא שערים. כפר קאסם רושמת פתיחת עונה טובה ואוספת נקודת ליגה ראשונה.

 

מכבי פ״ת - הפועל נוף הגליל  2-3
היורדת המפתיעה ואולי הפייבוריטית הברורה לעלות, מכבי פ״ת, אירחה את פניה החדשות של נוף הגליל. הקבוצה האורחת כבשה שני שערים מהירים וירדה למחצית ביתרון כפול. במחצית השנייה מכבי פ״ת עשתה מהפך ענק בדקות הסיום וירדה עם ניצחון דרמטי כבר במחזור הראשון. 

 

שחקני נוף הגליל חגגו מוקדם מדי  (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)


מכבי אחי נצרת - בני לוד  2-1
טל בנין פגש את אסי דומב, כשקבוצתו של דומב עלתה ראשונה על לוח התוצאות משער גדול של מריסאת כבר לאחר 12 דקות. עבדול נג׳יב יוסף הכפיל את התוצאה עבור לוד. אחי נצרת הצליחה רק לצמק וקבוצתו של טל בנין יורדת מנוצחת במחזור הראשון. 


עירוני רמת השרון - בית״ר ת״א בת ים  2-2
קבוצתו של נועם שוהם אירחה את הבית״רים ועלתה ליתרון לאחר שער עצמי של רן וטורי, איהאב אל עמיד קבע שוויון לפני הפסקה, כשבמחצית השנייה שתי הקבוצות כבשו שער נוסף כל אחת והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

 

המחזור יושלם ביום שני עם שלושת המשחקים הנותרים.

ניצחון דרמטי למכבי פ"ת (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. איזה חבורה של פריירים כולל המאמן לוזר! (נצרתי 23-08-2019, 01:11)