מוחמד מאהדי סיכם את תנאיו במכבי צור שלום

מוחמד מאהדי, שחקנה בן ה-20 של הפועל עכו סיכם את תנאיו בצור שלום באמצעות סוכנות השחקנים D&A. מאהדי, יצא עם עכו למחנה האימונים, אך החליט כי בשנה הקרובה הוא מחפש אתגר אחר במטרה לקבל יותר דקות משחק. החתימה הרשמית תתבצע לאחר תשעה באב. מאהדי: "קובי דנינו נתן לי את ההרגשה הכי טובה", סוכניו: "צור שלום נראה כמקום הנכון עבור מאהדי"

  • על ידי: אבייתר ברק בשיתוף סוכנות D&A
  • 04-08-2019
  • 21:47

מכבי צור שלום וקובי דנינו ממשיכים את הכנות הקבוצה לקראת פתיחת העונה הבאה בליגה א' צפון, כשהיום הקבוצה סיכמה על צירופו של מוחמד מאהדי באמצעות סוכנות D&A. מאהדי, שחקנה של הפועל עכו שאף היה עם עכו במחנה האימונים, בחר להגיע לצור שלום על מנת לקבל דקות משחק גדולות יותר. בשבוע הבא ייצא מוחמד יחד עם צור שלום למחנה האימונים, כשהחתימה בין שני הצדדים צפויה להיות לאחר תשעה באב.

מוחמד מאהדי בתגובה: "הגעתי לבית חם ומועדון טוב, קובי דנינו נתן לי את ההרגשה הכי טובה מקצועית ואישית, ונעשה הכל כדי להמשיך להתקדם".
סוכנות השחקנים D&A בתגובה: "מוחמד שחקן מוכשר שצריך לשחק ולהיות שחקן משמעותי על מנת להמשיך להתקדם. צור שלום של קובי דנינו העונה, נראה כמקום הנכון עבורו ואנחנו מאחלים בהצלחה לשני הצדדים".

הוסף תגובה
תגובות
  1. מכבי צור שלום בהצלחה ! (מאור כהן 04-08-2019, 22:00)
    למה לא רשמתם מה התפקיד שלו על כר הדשא ?! שיהיה לכם בהצלחה !