מכבי צור שלום פותחת עונה

מכבי צור שלום, קבוצתו של קובי דנינו, מי שנשארה אשתקד בליגה במחזור האחרון, פתחה אתמול את אימוניה מקווה לעונה טובה יותר, כשלראשונה הקבוצה תצא למחנה אימונים בבולגריה

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-08-2019
  • 08:08

מכבי צור שלום, הקבוצה שנשארה בליגה במחזור האחרון רוצה לעשות עונה טובה יותר בליגה א׳ צפון, לאחר שפתחה אתמות את אימוניה. לקראת פתיחת העונה הקרובה, הקבוצה הרחיבה את הצוות המקצועי בראשותי של מאמן הקבוצה, קובי דנינו, כשעוזרו יהיה אלירן אלקובי, אסי כץ ישמש כמאמן הכושר ומשה בן דוד יהיה מאמן השוערים של הקבוצה.

 

אימון הפתיחה של צור שלום

 

בתום אימון הפתיחה, שמענו את מאמן הקבוצה, קובי דנינו: ״אני שמח לפתוח את העונה במועדון מכבי צור שלום שאני מחובר אליו מאוד, הן מהבחינה הרגשית והן מהבחינה מקצועית. כאשר אתה חווה שתי הישארויות דרמתיות ומוצלחות, נוצרת מערכת יחסים בינך לבין המועדון של הערכה אהדה וכבוד הדדי״.

על בניית הסגל אמר דנינו: ״הקבוצה נבנת בשילוב של ותיקים וצעירים בכל מיני עמדות, כשהשנה המועדון יוצא לראשונה למחנה אימונים בבולגריה. נכניס את נושא העזרים הטכניים לקבוצה, כמו צ׳יפים וצילום משחקים.  כמו כן, אנו בונים בימים אלו חדר סטודיו לחיזוקים לפיתוח ולשימור הגוף, בצמוד לחדר ההלבשה של השחקנים״.

 

בצור שלום מקווים לעונה טובה יותר


על המועדון עצמו מספר קובי: ״אני יכול לומר לך שהיו״ר יגאל אלקסלסי, יוסי, וטום עזריאל נותנים לנו את כל הכלים לקדם את המועדון כמה צעדים קדימה. זה לא מובן מאליו ואני מודה להם על כך יישר כח. השנה גם הצוות המקצועי  הורחב לרמה מאד גבוהה ואני מאמין בעזרת השם שנעשה עונה טובה, נהיה בחלק העליון של הטבלה ונעמוד במטרות שלנו״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קודם תדאגו למגרש ראוי אחר כך לכל השאר (ברקוביץ 03-08-2019, 20:24)
    איך אתם רוצים לשחק נורמלי עם שחקנים מצויינים שלנו במגרש מצחיק כזה
  2. כול הכבוד (שי 10-08-2019, 11:35)
    מחנה אימונים שיפור צוות מקצועי