"השנה נבנית קבוצה טובה בשדרות עם סגל חזק ומאוזן"

בן בוטבול, נחשב לקשר מצוין והיה לאחד השחקנים הבולטים בעונה הקודמת באדומים אשדוד. את העונה הבאה הוא יפתח בקבוצתו של המאמן המצוין עופר טלקר מכבי שדרות שצפויה לדבר חזק ולהתמודד על עלייה . בריאון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה באדומים "אחת העונות שמאוד נהנתי בהן", ומספר מה הוביל אותו לשדרות "הניהול והתנאים להצליח הובילו אותי לשדרות"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-08-2019
  • 12:59

בן בוטבול (29) , גדל במ.ס אשדוד ושיחק בעבר בקבוצתו מהליגה הלאומית. בעונה הקודמת הוא שיחק במדי האדומים אשדוד , והיה לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה שהובילו להצלחתה. אחרי שהקשר המצוין שקל מספר הצעות מקבוצות, הוא החליט לפתוח את העונה הבאה במכבי עירוני שדרות, שצפויה להיות אחת הקבוצות החזקות בליגה ב' דרום ב' ולהתמודד שוב על עלייה.

 

למרות שהקשר לא המשיך באדומים הוא מספר על עונה טובה " מהרגע הראשון הרגשתי מחוייב למועדון וראו את זה",  מדבר על השאיפה לעלות עם שדרות ליגה "נצטרך לתת את האקסטרה מצוינות", וקורא לקהל "נהיה חייבים את הדחיפה שלהם בכל משחק".

 

בן, איך אתה מסכם את העונה הקודמת באדומים אשדוד?

"בפן האישי היה לי עונה טובה באדומים, אם לומר את האמת אחת העונות שמאוד נהניתי בהן,  אם זה מהאווירה של האוהדים שליוו אותנו בכל משחק והחמימות שקיבלתי מהמועדון ומהאוהדים מהרגע הראשון שהגעתי. ברמה האישית תמיד הרגשתי מחוייב למועדון ולאוהדים ואני חושב שראו את זה גם על המגרש". 

 

מה הוביל אותך לחתום בשדרות מליגה ב'?

"לאחר שיחה עם עופר טלקר,  הבנתי כמה הוא רוצה ואת רמת המקצוענות שלו, וההחלטה הפכה להיות יותר קלה ולהוסיף כמובן את הסדר והניהול  והתנאים להצליח שיש בשדרות שגרמו לי להיות שלם עם ההחלטה שלי".

 

 

האם בן בוטבול ומכבי שדרות יצליחו לרשום עלייה בעונה הבאה? (צילום: דוברות מכבי עירוני שדרות)

 

האם לדעתך בזכות סגל השחקנים הנרחב ששדרות החתימה היא תרשום עלייה?

"אני חושב שהשנה נבנית קבוצה מאוד טובה בשדרות, עם סגל חזק ומאוזן ואנחנו נצטרך לתת את האקסטרה במקצוענות מקבוצות אחרות כדי לעמוד במטרה שלנו". 

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"התכונה הדומינטטית שלי היא שאני מביא הרבה לב ואמונה למשחק, וכמובן אני אצטרך לתת הרבה מהניסיון ומקצוענות שלי העונה".

 

מה דעתך על ליגה ב' שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות?

"כן הרבה קבוצות בליגה ב׳ מתחזקות וזה יוצר עיניין וסיקור יותר גדול לא יהיה קל השנה אבל אני מאמין שאנחנו בקבוצה מבוא מוכנים לעונה הזו בצניעות ועבודה קשה והרבה אמונה לעמוד במטרה שלנו 

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לאוהדי שדרות? 

"כבר מהתחלה כשהגעתי קיבלו אותי בצורה חמה, כמובן שאנחנו ניהיה חייבים את הדחיפה שלהם כל משחק כי קהל טוב ותומך של קבוצה זה יתרון מובהק על היריב ואני מקווה שנשמח אותם בעזרת השם".

 

בן בוטבול חיזוק מצוין למכבי שדרות (צילום: אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טעות (הוגה דעות 04-08-2019, 13:12)
    לרדת לליגה רביעית