לא מוותרים

הפועל רמת ישראל הוכיחה בשישי שהיא לא מוותרת על חזרה לליגה ב כשניצחה במשחק צמרת את בית"ר אריאל 1:2.טוני נוריאל ולידור סינווני כבשו לחניכיו של שי כהן.רונן פייגנבאום רק הצליח לצמק לאריאל.

  • על ידי: לירן דורף
  • 14-11-2010
  • 16:44

לאחר שנראה היה שתמונת הצמרת בליגה ג' תל אביב מתחילה להתבהר והיא לא כוללת בתוכה את רמת ישראל,הגיעו חניכיו של שי כהן המאמן שחקן למשחק ביום שישי מול בית"ר אריאל בידיעה ברורה שרק נצחון יוכל להשאיר אותה עם סיכוי כלשהו לחזור בתום עונה אחת בלבד בליגה ג,למקומה הטבעי בשנים האחרונות,ליגה ב.

 

אליקו בן עיון מאריאל מטווח בדקות שאריאל עוד הייתה במשחק,שי כהן(משמאל)ומני לוי מנסים לעצור אותו.(צילום:לירן דורף)

 

שתי הקבוצות הציגו הרכבים די מעניינים עם שמות מוכרים בליגות הנמוכות כשברמת ישראל ניתן היה למצוא את הבלם רני עוז מאור יהודה ויניב יוסף שחזר מרמלה כשמנגד באריאל שחקנים מנוסים כגון ויקי חכמון,רונן פייגנבאום והחלוץ הצעיר והכשרוני עדן אייליה.

 

עדן אייליה חלוצה של אריאל,יכול וצריך לשחק בליגה גבוהה יותר.(צילום:לירן דורף)

 

פתיחת המשחק התעכבה ב 11 דקות וזאת בעקבות העובדה שרמת ישראל שכחה להביא עימה את כרטיסי השחקנים,לאחר מספר מילים עם השופטת לנה בן אור הושגה הסכמה שעד שהכרטיסים יגיעו מהמגרש בקרית שלום,תרשום הקבוצה את שחקניה על טופס פשוט אותו נאלץ מנכ"ל הקבוצה בני שמואל לבקש מאשר שוורצבויום מאריאל.

 

בני שמואל(בצהוב)מסביר לאשר שוורצבויום שאין לו כרטיסי שחקן.(צילום:לירן דורף)

 

הפתיחה הייתה דו צדדית ודי מבולבלת כששתי הקבוצות בועטות כדורים מרחוק שלא ממש מטרידים את שני השוערים.

בדקה השישית רועי הנגלי מאריאל טיווח מ 20 מטרים כדור שזיתוני לא התקשה לקלוט.

רמת ישראל החלה ליזום אך בדקה ה-17 מצב לא רע לאריאל כשעדן אילייה נשלח בכדור עומק,חדר לרחבה אך לחץ טוב שהפעיל עליו לירון שהרבני גרם לבעיטה חלשה שזיתוני קלט.

 

עדן אילייה במצב הממשי של אריאל בפתיחה,שהרבני מגיע בזמן.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-35 עלתה רמת ישראל ליתרון כשאסף בן גודי הצעיר הרים כדור משמאל היישר לראשו של טוני נוריאל שמחמישה מטרים נגח פנימה,0:1 למקומיים.

שתי דקות חלפו וטוני נוריאל יכל להשלים צמד אך כשל באחד על אחד מול שוער אריאל רזומוביץ'.

 

טוני נוריאל עולה לכדור גובה,כבש את הראשון.(צילום:לירן דורף)

 

בן עיון מנסה להסתדר עם לוי וקיקוזאשווילי.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-43 כבר 0:2 כשלידור סינוואני שהחליף מספר דקות קודם לכן את מני לוי שנפצע,בעט כדור מ 20 מטרים שלא התלבש לו בדיוק כמו שרצה אך הפלא ופלא הלך היישר לחיבורים ופנימה,שער מרהיב.

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של רמת ישראל ובדקה ה-58 היא גם זכתה לפנדל לאחר שעוז קאשי(בנו של המנכ"ל בני שמואל),הוכשל ברחבה.

יניב יוסף שדידה על רגלו עוד לפני הבעיטה,רצה לבעוט אך בעט חלש ורזומוביץ' קלט.

 

רגב הינדי לא נותן לבן עיון לזוז.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-70 ממש משום מקום,חזרה אריאל למשחק כשכדור חופשי הוגבה לרחבה ומתוך הערבובייה נגח רונן פייגנבאום המחליף מתשעה מטרים פנימה,1:2.

לפתע נעלמה רמת ישראל מהמשחק ואריאל הפכה לדומיננטית כשאילייה,פרנקו ושניידר המחליף בועטים מרחוק ומנסים להשוות.

 

אסף בן גודי מבשל השער הראשון(באדום)מול ולדי ארגייב מאריאל.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-86 הזדמנות גדולה לאריאל כשרונן פייגנבאום עבר שני שחקנים,חדר לרחבה אך רגע לפני שבועט פנימה הצליח אלעד טלבי המחליף לחלץ בגליץ' את הכדור,מה שהפך למתפרצת של רמת ישראל בסיומה טלבי מצא את ארז מלאכי המחליף שבאחד על אחד מול שוער אריאל בעט החוצה.

בסיום 1:2 לרמת ישראל שמשיגה נצחון קריטי בצמרת ומאותת חזק שלא ניתן להספיד אותה בשלב כזה מוקדם.

 

רועי הנגלי פורץ,אריאל לחצה לקראת הסיום אך ללא תועלת.(צילום:לירן דורף)

 

נוריאל אורב לארגייב.(צילום:לירן דורף)

 

בני שמואל מנכ"ל הקבוצה אמר בסיום:"הפכנו משחק קל כל כך לקשה,היינו עדיפים על היריבה לאורך שלבי המשחק ויכולנו לגמור אותו מוקדם יותר,רמת ישראל זה בית חם ואני מקווה שנצליח במהלך להשיב עוד מספר בנים אבודים הביתה,כמו כן אנו מחפשים עוד מספר שחקנים בכמה עמדות,לא מוכן להצהיר על רצונות עלייה,כרגע אנו נהנים ומשחקים משישי לשישי".

 

אילייה שהרבני ושני "ניצבים" נוספים,מחפשים כדור.(צילום:לירן דורף)

הוסף תגובה
תגובות