"המטרה היא לבנות קבוצה חזקה ולהגיע לחלק העליון של הטבלה"

עיסא נוג'ידאת, מאמנה המצוין של הפועל בני ערערה, רשם עם קבוצתו בעונה הקודמת עלייה היסטורית ומרגשת דרך הפלייאוף - ואת העונה הבאה קבוצתו תפתח בליגה א'. בראיון לאתר 'גולר' המאמן מספר על ההתרגשות מהעלייה, ההכנות וגם: המטרות לעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 31-07-2019
  • 15:17

רגע לפני שבני ערערה מתחילה את העונה ההיסטורית שלה בליגה א', מאמן הקבוצה, עיסא נוג'ידאת, מדבר בראיון גלוי לב עם אתר גולר על השאיפות של הקבוצה העונה, משחזר את הדרך המדהימה שעשה עם שחקניו אשתקד וגם ההכנות, הסתכלות לעתיד והחלום.

 

איך התחושה לסיים את העונה הקודמת בעלייה?

"הייתה לנו עונה לא פשוטה, זה היה קשה לעלות ליגה מהפלייאוף עם תקציב צנוע יחסית , אבל האמנו בעצמנו, שחקנים עבדו קשה וההנהלה תמכה ורשמנו ניצחנות והגענו עד למשחקי המבחן וזה לא פשוט להדיח קבוצה מליגה א'. זו עלייה היסטורית, אני לא מאמין שתהיה עוד קבוצה שתעשה מסע כזה בזמן הקרוב".

 

איזה קבוצה אנחנו הולכים לראות בליגה א' העונה? 

"התחלנו את ההכנה לפני שבועיים כבר הספקנו לעשות משחק אימון נגד מכבי אום אל פאחם, מרבית הסגל מהעונה הקודמת נשאר וצירפנו כמה שחקני רכש שיכולים לתרום למטרות של הקבוצה". 

 

מה המטרות של בני ערערה בעונה הבאה?

"המטרה לקבנות קבוצה חזקה בתקציב צנוע ולהגיע לחלק העליון של הטבלה".

 

האם הפועל בני ערערה תצליח לשחזר את ההצלחה גם בליגה א'? (עודד חסין)

 

מה דעתך על ליגה א' שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות?

"הליגה קשה ומושקע בה הרבה כסף, יש שחקנים מליגה לאומית שמשדרגים את הליגה מאוד". 

 

מה מבדיל אותך ממאמנים אחרים?

"אני לא מסתכל על מאמנים אחרים רק על עצמי. אני עובד בדרך מסוימת,  דואג ליצור ביטחון עצמי אצל השחקנים, יכול טקטית ברמה גבוהה ושאיפות להצליח".

 

כמה מילים לסיום?

"תודה להנהלה שמאמינה בי ובדרך שלי ותומכת בי, זה סוד ההצלחה של הקבוצה. אני מודה לשחקנים שעלו איתנו ליגה. לשחקנים החדשים של הקבוצה, אני מאחל הרבה הצלחה לכולם ושנעשה עונה טובה".

עיסא נוג'ידאת, מוביל את בני ערערה להצלחה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות