פרסום ראשון: שמעון הדרי עזב את אום אל פאחם!

המאמן שמעון הדרי, מי שחתום על ההישג ההיסטורי של הפועל אום אל פאחם עם העלייה המרשימה לליגה הלאומית, הודיע היום כי הוא לא ממשיך במועדון לעונה נוספת. הסיבותהן ההתנהלות של ראשי הקבוצה, שהחתימו בשבוע שעבר שחקן ללא ידיעתו. כמו כן, חוסר שביעות רצונו מתהליך בניית הסגל, עיכוב בהחתמת שחקנים שרצה וביקש, והתערבות גוברת של ההנהלה בזירה המקצועית. הדרי הדגיש: "מאכזב, מאוד אפילו, כי היו לי תוכניות מקצועיות ארוכות טווח לקידום המועדון"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 30-06-2019
  • 17:27

שמעון הדרי כבר עבד במרץ על תכנון העונה הקרובה, למרות תנאים מקדימים לא פשוטים כמו העובדה שאום אל פאחם לא תוכל לארח בעירה ובאיצטדיונה הביתי, וטרם ברור היכן ייערכו משחקי הבית של הקבוצה. כמו גם העובדה שקיימת בעיה עם מתקן האימונים. הדרי פעל לקיים מחנה אימונים בצפון, כדי להקל בעלויות.

 

רגע לפני פתיחת האימונים - הדרי הדגיש: "מאכזב, מאכזב מאוד אפילו, כי היו לי תוכניות מקצועיות ארוכות טווח לקידום המועדון, והובלתו בעתיד גם לליגת העל. הייתי ממוקד והשקעתי רבות בקידום ובניית קבוצה ראויה שתביא גאווה לאום אל פאחם, בעונתה ההיסטורית הראשונה בליגה הלאומית. העניין הוא שמבחינתי נחצה קו אדום בהתנהלות, בהתערבות, בהחתמה של שחקן ללא ידיעתי וללא הסכמתי. לאורך הדרך, הבטחות לחיזוק הסגל, שחקנים שרציתי – לא קוימו על ידי ההנהלה. לא חששתי לרגע מהאתגר, גם לא מהעובדה שאין לנו מגרש לארח, אבל יש קו שמפריד בין מוערבות להתערבות, ובכלל סחבת בכל נושא ועניין שעולה".


הדרי הוסיף: "אני מאוד אוהב את אום אל פאחם, זה מקום אדיר עם תשוקה לכדורגל. קיבלו אותי כאן בזרועות פתוחות, והקהל האדיר תמיד יהיה יקר לליבי. זו הייתה הקדנציה השנייה שלי באום אל פאחם, אני שלם עם עצמי. פעלתי בכל העוצמות לקדם את המועדון - מקצועית, תדמיתית, ולהאדיר את העיר וליצור דו קיום אמיתי. לצערי, הרצונות והסטנדרטים המקצועיים שלי, ואלו של ההנהלה - כנראה לא חופפים. שוחחנו, ניסינו. הם הבטיחו לא פעם ולא פעמיים, אבל זה פשוט לא עובד. זה לא רגע קל, בטח חודשים ספורים אחרי שהובלתי את המועדון להישג היסטורי. זו הזדמנות לומר תודה לאלפים שתמכו בי לכל אורך הדרך, ולאחל הצלחה רבה למועדון. אני מקווה שאום אל פאחם תצליח לתקוע יתד בליגה הלאומית".


עונת 2018-19 הייתה עונת חזרה מוצלחת מאוד עבור הדרי, שגם נרתם למשימת השארתה של עירוני קרית שמונה בליגת העל, במשחק מכריע במחזור הסיום מול בני סכנין, ואף דחה שבוע לאחר מכן הצעה להדריך את הפועל עכו במשחקי המבחן נגד הירידה לליגה א'.
"מה הלאה? אני אדם מאמין, שקדן, יסודי, ומה שצריך יקרה במקום הנכון ובזמן הנכון".

שמעון הדרי לא יאמן את פאחם בלאומית (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חחחחחח כסףףףףףף (דוד 30-06-2019, 17:42)
    מי הבטיח לך יותר לא רואה ממטר אף אחד רק את עצמו
  2. אלעד בראון התחיל עם החפירות (מוני מושונוב 30-06-2019, 17:50)
    אלעד בראון חפר לו בור עד שעזב בשביל להיות מאמן ראשי הביא איתו את כל רובי שפירא .
  3. תפסו אותי תפסו אותי....יחזור כמו טאטאלה (חוסן 30-06-2019, 18:17)
  4. ל"מוני מושנוב"המתחזה (משה 30-06-2019, 19:24)
    תתבייש לך שאתה מעליל ומכפיש סתם את אלעד בראון מי אתם בכלל שפי-רע אנשים גאוותנים תגידו תודה שאחד כמו אלעד אימן אצלכם ועשה הישג אדיר בהשארת הקבוצה בליגה. קבוצת צעירים ללא ניסיון איפה הערכה? הוא והצוות שלו היו הכי טובים ושימשו לדוגמא ולמופת בפניי השחקנים. תתבייש לך
  5. לא עומד בלחץ (סלח 30-06-2019, 21:15)
    יש ציפיות מהקבוצה וכנראה הוא לא מסוגל
  6. שמעון אדרי (מאיר 30-06-2019, 21:36)
    חזר בו מחר אימון פתיחה 20:00 2000 אוהדים יגיעו
  7. קצת לחץ לא מתפקדים. מה יהיה בליגה ? (איברהים 01-07-2019, 00:10)
    היי הלו אתם שם.שמעון אחמד ואבו שלמה.תפסיקו להתפטר ולקטר. יש על הכתפיים שלכם לא רק קבוצה. עיר שלמה ובעיקר הילדים מחכה לכם. השתגעתם. מה זה משחק הילדים הזה...אף אחד לא מתפטר ולא עוזב....שבו לבנו את הבעיות וצאו לדרך. בהצלחה...פחמוויין...
  8. איש טוב (אלעד בראון 01-07-2019, 11:11)
    ראשית מדובר באיש טוב, חבר, איש דוגמא ומופת. לא מאמין לסיפורים שלכם. מיקי קופל