"הגענו הכי רחוק שהיינו יכולים כי מרבית העונה היינו ללא מאמן"

כך מסכם , עדן שאשא שחקנה של באקה אל גרבייה, עונת כדורגל של קבוצתו. שאשא, שחקן מוכשר שהגיע בעקבות בוזגלו, אומנם לא הרבה לקבל דקות משחק במהלך העונה, אך הוא מספר על מועדון מדהים, ותלכיד קבוצתי מנצח שלולא חילופי המאמנים יכול היה לסיים במקום אחר. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עוד עונת כדורגל.. מדבר על רגעי הקושי ומתכונן לעונה הבאה: "אתן לבאקה זכות ראשונים"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 27-06-2019
  • 09:28

עדן שאשא, בן 27 גדל בהפועל תל אביב ובגיל נוער עבר לשחק בראשון לציון, בהמשך גם עלה לשחק בקבוצת הבוגרים. לאחר מכן שיחק בקבוצות כמו לוד שעריים, בני אילת ויפו האורתודוקסים. את העונה האחרונה הוא פתח במדי בבאקה אל גרבייה, אליה הגיע כחלק מהסגל שבנה המאמן אוהד בוזגלו ולמרות שלא הרבה לקבל דקות משחק במהלך העונה "אני מסוג השחקנים שלא יעשה פרצופים", הוא מספר על קבוצה שהפכה עבורו לבית ועל עונה חברתית מוצלחת "החזקתי את החדר הלבשה וחיברתי אותו".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"הגעתי בגלל אוהד בוזגלו לבאקה , לא הרבתי לקבל דקות משחק אבל בסופו של דבר מהקבוצה אני מאוד מרוצה, גם לאן שהגענו. שיחקתי בגמר הפלייאוף כמגן שמלאי כשאורי הורחק, ותרמתי לקבוצה. מבחינה חברתית זו הייתה השנה הכי טובה שלי , החזקתי את החדר הלבשה וחיברתי אותו.  מבחינת הקבוצה עשו שינוי גדול השנה, ומבחינת כספים הכל התנהל כמו שצריך. בסופו של דבר הגענו הכי רחוק שאנחנו יכולים כי מרבית העונה היינו ללא מאמן".

 

הצלחתם להפעיל לגמר המחוזות והודחתם ע"י מכבי הרצליה , האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס אחרי שלא הצלחתם לרשום עלייה?

"לא הצהרנו מתחילת העונה שאנחנו רוצים לעלות ליגה, אבל כל השנה היה מאוד צפוף מול אום אל פאחם. האמנו בעצנו והיינו בטוחים שאנחנו יכולים לעשות את זה בפלייאוף, הגענו להרצליה והפסדנו היה חסר  לנו קצת מזל. אם אנחנו מרגישים תחושת פספוס ברור שיש תחושת פספוס, אם היו שואלים בתחילת העונה אם באקה תגיע לגמר המחוזות לא היינו מאמינים, זה הישג מדהים מבחינתנו ואני מאמין ששנה הבאה הם באקה תתמודד חזק על עלייה".

 

עדן שאשא " זה הישג מדהים עבור באקה להגיע לגמר המחוזות" (צילום: חגאג ראחל)

 

היו רגעי קושי במהלך העונה?

"לא קיבלתי מספיק דקות במועד ההעברות וחשבתי לעזוב, אבל האמנתי בקבוצה ובהבעלים שהוא אימן במרבית העונה וכיבדתי את ההחלטות שלו. אני מסוג השחקנים שאני אף פעם לא יוריד את הראש או יעשה פרצופים, כשאני נכנס לשחק אני נותן את כל כולי. היה רגעים שהקבוצה נשברה והרמנו את עצמנו, החילופי מאמנים מאוד פגעו בנו ואולי אפילו היינו מסיימים במקום אחר".

 

איזה שינוי היית רוצה שיקרה בעונה הבאה אצלך ברמה האישית?

"אומנם לא קיבלתי הרבה דקות משחק, אבל אני מרוצה מהמקום שהייתי בו בעיקר מבחינה חברתית. הייתי רוצה לקבל יותר דקות משחק ולהיות בקבוצה עם מאמן שיאמן בי, כמו אוהד שהאמין בי והביא אותי בתחילת העונה".

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"מהירות – אני מאוד מהיר במגרש מסוג השחקנים שלא מפסיקים לעבוד, אם זה באיבוד כדור אני ישר עושה סוויץ והולך לחטוף אותו, התכונות הכי חזקות אצלי זה מהירות והרעב".

 

האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה?

"באקה אמורים לשבת איתנו, מעבר לכך יש כיוון לכמה קבוצות נוספות. אני כמובן אתן לבאקה זכות ראשונים ואני אשמח מאוד להישאר שם".

עדן שאשא, רוצה להמשיך עונה נוספת בבאקה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות