"לכל מקום שאני מגיע אני נותן את כל כולי למועדון שאני משחק בו"

כך מסכם רן רול, קשרה של אום אל פאחם, עונת כדורגל מצוינת שהסתיימה בעלייה מרגשת. הקשר המצוין הגיע לפאחם במסגרת בניית תלכיד שיהיה ניתן לרוץ איתו לעלייה, והיה לאחד הבולטים העונה בפאחם כאשר כבש שמונה שערים ובישל 12 נוספים. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה: "לעלות מהמקום הראשון זה הדבר הכי מתוק שיכולתי לבקש, ומדבר על העונה הבאה: " כרגע אני לא חתום באף קבוצה".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 13-06-2019
  • 09:35

רן רול, בן 31, נחשב לקשר מצוין ששיחק בעבר בקבוצות כמו מכבי נתניה והפועל חיפה איתן עשה עליה. ובני סכנין, הפועל ר״ג, אחי נצרת, נצרת עלית הפועל חיפה. את העונה הנוכחית הוא פתח במדי פאחם, שנבנתה במטרה לעלות ליגה וגם הצליחה לעשות זאת. הקשר המנוסה בלט בקבוצה , כבש ובישל שערים והביא נקודות חשובות לקבוצתו. כעת הוא מתכונן לקראת העונה הבאה, וטרם ידוע היכן ישחק.  


רן, איך התחושה לסיים את העונה בעליית ליגה?

"זו תחושה אדירה שאין לה תחליף, אין ספק שזאת היתה עונה מוצלחת, לעבוד כל העונה כל כך קשה ובסוף לקבל את התגמול ולעלות מהמקום הראשון זה הדבר הכי מתוק שיכולתי לבקש בתחילת העונה".

 

כבשת 8 שערים ו12 בישולים, והיית פרמטר חשוב בהצלחת פאחם העונה מה יש לך לומר על כך?

"אני שמח שהגשמתי את המטרות שהצבתי לעצמי ברמה האישית בתחילת העונה, ויותר מכל עזרתי לקבוצה להגשים את המטרות שלה. אני חושב שכשאום אל פאחם החתימו אותי הם האמינו בי וביכולות שלי, וזה בא לידי ביטוי ברצון שלי להחזיר להם על המגרש בכל משחק ומשחק".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית? 

"ברמה האישית אני חושב שאני יכול להיות די מסופק מהמספרים שהשגתי.  מעבר למספרים שיחקתי ב99% מהמשחקים במהלך העונה והייתי פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה. ברמה הקבוצתית אני חושב שזאת היתה עונה חלומית, עם מאזן ניצחונות מדהים וכמובן כמו שאמרתי קודם הדובדבן שבקצפת הוא הגשמת המטרה לשמה הגעתי לקבוצה והיא עליית ליגה".

 

 

רן רול "פקטור משמעותי בהצלחת פאחם" (צילום: חגאג ראחל) 

 

 

מה היה סוד ההצלחה של פאחם?

"אין ספק שסוד ההצלחה הבלתי רגיל העונה של הקבוצה היה חדר ההלבשה והחומר האנושי המדהים שחיבר וליכד אותנו גם על כר הדשא, יחד עם זאת  השקט של הצוות המקצועי וההנהלה זה מתכון מנצח ללא ספק".

 

מה התכונה שהכי בולטת אצלך על המגרש? 

"לכל מקום שאני מגיע אני נותן את כל כולי למועדון שאני משחק בו, אז אין ספק שהתכונה הכי בולטת היא מחוייבות".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לקהל האוהדים שליווה אתכם?

"לקהל האוהדים העצום של אום אל פאחם, אני רוצה קודם כל להגיד תודה ענקית על תמיכה בכל חלק של העונה, תמשיכו לדחוף את המועדון הזה וללכת אחריו לכל מקום ואין ספק שחלק ניכר מהצלחת המועדון היא בזכות העוצמות והעידוד שלכם אתם השחקן ה12 ללא כל צל של ספק".

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה?
"כרגע אני לא חתום באף קבוצה לעונה הבאה".

 

 

רן רול, מתכונן לאתגר בעונה הבאה (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקן מצויין ואהוד.. (אסעד 13-06-2019, 14:21)
    רול היה שחקן מצויין ועזר מאוד לקבוצה לעלות ליגה...למה לא מחתימים אותו ? כמו כן בלם נוסף שחקן בונה משחק ושני חלוצים ברמה גבוהה...חייבים לעשות הכל. היעד השארות בליגה בפליי אף העליון...למה מחכים...
  2. אהוב הקהל (חסן 13-06-2019, 20:41)
    עשה עונה חלומית הגשים חלום לאלפי אנשים שחקו לזה מעל 65 שנה תודה על הכול בעזרת השם תמשיך איתנו