"הדו קיום בחדר הלבשה הוא שהעלה אותנו ליגה"

כך מסכם שחקנה של אום אל פאחם, מוחמד מחאמיד המכונה "ג'ינג'י", עונת כדורגל מוצלחת של קבוצתו שהסתיימה בעלייה מרגשת לליגה הלאומית. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על הקבוצה שנבנתה העונה באום אל פאחם, על הקהל שמלווה את הקבוצה ועל ההתרגשות לקראת העונה הבאה בליגה הלאומית לאחר שחתם לעונה נוספת בקבוצה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 08-06-2019
  • 12:44

איך התחושה לסיים את העונה בעליית ליגה?

"כן האמת אין שמחה כזו לסיים תעונה בעליית ליגה, אני בסה"כ בן 21, שיחקתי 25 משחקים, נתתי 3 גולים שהיו שווים 9 נקודות ואני מאושר".

 

מעבר לעלייה איך התרשמת מהקבוצה שנבנתה העונה באום אל פאחם? חדר הלבשה, הנהלה, אימונים?

"השנה נבנתה קבוצה מאוד חזקה, שחקנים צעירים עם שחקנים ותיקים ושחקני בית, היה שילוב מדהים וההנהלה עשתה את העבודה שלה, חבקו אותנו אהבו אותנו דאגו למחנה אימונים, ארוחות, כסף בזמן ובאמת היה ניהול מצוין. דאגו לנו לאימונים ברמה של ליגה לאומית ומאמן כושר מציין שהיה מגיע שלושה אימונים בשבוע".

 

ג'ינג'י מחאמיד ממשיך עם פאחם לעונה נוספת גם בליגה הלאומית (צילום: יח"צ)

 

מה היה סוד ההצלחה של פאחם?

"אני חושב שסוד ההצלחה העונה של פאחם הוא שהדו קיום בחדר הלבשה הוא שהעלה אותנו ליגה. היה לנו חדר ההלבשה מאוד נקי איכותי, וזה לא משנה מה הדת כולם פה היו כמו אחים. הרבה צחוקים, גיבוש מצוין בין השחקנים הצעירים והמבוגרים כולם ביחד".

 

איזה מסר היית רוצה להעביר לקהל האוהדים שמלווים אתכם?

"אני חייב לתת מילה טובה לקהל האדיר שיש לנו, תמיד אמרתי שהקהל הוא השחקן ה-12 באום אל פאחם, באמת תודה רבה מכל הלב לקהל האדיר שלווה אותנו אורך כל העונה בתקופות הקשות הוא נמצא בטוב וברע הוא עודד אותנו,ואני מקווה שהחזרנו להם בסוף העונה ושימשיכו לעודד גם שנה הבאה"

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"חתמתי בקבוצה לעונה נוספת ואני ממשיך באום אל פאחם גם בליגה הלאומית".

ג'ינג'י מחאמיד מסכם עונת כדורגל בפאחם (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות