"העונה הוכחתי לכולם שהראש שלי היה רק בכדורגל"

הקשר שלום אדרי, הגיע לטירה בעונה הקודמת כשנקלעה למאבקי תחתית והעונה היה לבורג מרכזי, שעזר לקבוצה להתברג במקום החמישי ולהעפיל לפלייאוף עליון. בראיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה: ״הייתה לי עונה טובה עם שערים ובישולים", ומדבר על האתגר בעונה הבאה: "אני רוצה שיבוא מאמן שיאמין בי"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 02-06-2019
  • 08:13

"הגעתי לטירה בעונה הקודמת , אחרי שהם היו מסובכים בתחתית. עשיתי כמה בדיקות והבנתי שעבד טיטי זה בנאדם שאפשר לסמוך עליו והוא רוצה להוציא את הקבוצה מהסיטואציה שהיא נקלעה אליה והייתה לנו עונה טובה. אחרי שהכרתי את האנשים ואחרי שראיתי שהשנה הם רוצים לעשות קבוצה טובה לכיוון הפלייאוף העליון החלטתי להישאר".

כך מספר הקשר שלום אדרי (25), אחד השחקנים הבולטים בליגה א' הצפונית שגדל במחלקות הנוער של טובורק. אדרי עבר לרמת השרון עוד בגיל נוער ולאחר מכן מצא מקום בקבוצה הבוגרת. טירה היא לא הקבוצה הראשונה שהוא משחק בה בליגה א' לאחר ששיחק בשנים האחרונות בטבריה ובכפר שלם.

 

כשרבים שואלים מה הקשר הכישרוני עושה בליגות הנמוכות הוא עונה "הייתה לי במהלך הקריירה קבלת החלטות שגויה", ומספר שבעונה הנוכחית בניגוד לקודמות הראש שלו היה אך ורק בכדורגל והמספרים לא איחרו לבוא. אדרי היה לפרמטר חשוב בהצלחת טירה, קנה את אהבת הקהל והספיק לכבוש עשרה שערים. כעת הוא הוא מתכונן לליגת החופים, חולם שיגיע מאמן שיאמין בו, ורוצה למצוא מקום בליגת העל בעונה הבאה.

 

שלום, איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"אני חושב שברמה הקבוצתית יכולנו להגיע הרבה יותר רחוק, למרות שהמטרה הייתה פלייאוף עליון והשגנו את זה, אבל היו העונה בטירה שחקנים וצוות שיכול היה להוביל אותנו הרבה יותר רחוק. הייתה לי עונה טובה עם שערים ובישולים, והכי חשוב למדתי לשלוט בעצמי״.

 

שלום אדרי מאוכזב אחרי ההפסד לבאקה בגמר הפלייאוף (צילום: חגאג ראחל)

 

הודחתם בחצי גמר ע"י באקה, האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס?

"העונה הסתיימה באכזבה גדולה מאוד, במיוחד שרצינו לנצח את המשחק בשביל הקהל שלנו כי זה היה משחק שחשוב להם. זה לא פשוט לקבל גול בדקה ה-94, כשבאקה היו בעשרה שחקנים. זו תחושה מאוד מאכזבת כי הייתה לנו עונה טובה בסה"כ".

 

היו רגעי קושי במהלך העונה?

"אני חושב שרגע המפתח בעונה היה ההפסד לאסי גלבוע כשהובלנו 3-1 ולבסוף הפסדנו 4-3, ולאחר מכן הגיע הפסד נוסף. אם היינו מנצחים במשחק כל העונה הייתה נראית אחרת ולא היינו נלחמים על הפלייאוף והיינו נמצאים בשלושת המקומות הראשונים. הכי חשוב שיצאנו מזה והשגנו את המטרה שלנו".

 

מה התכונה הכי דומיננטית שלך על המגרש?

"אני חושב שאני כל הזמן רוצה לתקוף, לרוץ קדימה גם כשאנחנו מובילים, לכבוש שערים נוספים ואם אנחנו בפיגור אז להפוך את התוצאה".

 

אדרי זכה באהבת הקהל של טירה (צילום: חגאג ראחל)

 

למה אנחנו לא רואים אותך בליגה גבוהה יותר?

"אני חושב שעד העונה הנוכחית הראש שלי היה בהרבה מקומות חוץ מכדורגל, והשנה עשיתי שינוי אדיר, הקמתי משפחה והוכחתי לכולם שהעונה הראש שלי היה רק בכדורגל".

 

איפה נראה אותך בעונה הבאה?

"קודם כל המטרה הראשונה שלי שיבוא מאמן ובאמת יאמין בי, ושאני אמצא מקום בליגת העל".

 

מילים לסיום..

"חשוב לי להגיד תודה לעבד טיטי, אייטם ואמיר על כל מה שעשו בשבילי ונתנו לי. תודה רבה לקהל שמהרגע הראשון שלי בטירה נתן לי להרגיש בבית, ואולי עוד ניפגש בעתיד. מגיעה גם תודה מיוחדת למוחמד סמארה שהוא מאמן ענק ובנאדם גדול ואני מאחל לו בהצלחה בכל דרך שלו".

שלום אדרי, עשה עונת כדורגל מצוינת בטירה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות