מבט מהצד: הפועל עכו – מכבי הרצליה

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני נסע אתמול למגרש בעכו לצפות במשחק ההכרעה הראשון בין הפועל עכו למכבי הרצליה, שבסופם נדע מי מבין השתיים תשחק בליגה הלאומית ומי תיאלץ לשחק בליגה א'. טור דעה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 27-05-2019
  • 17:47

נכחתי אתמול במשחק הראשון מבין שניים בין הפועל עכו למכבי הרצליה על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית. הופתעתי לטובה מכך שהפועל עכו אפשרה כניסה חופשית ואכן האוהדים נהרו כשלא זכורה לי כמות כזו של אוהדי עכו ביציעים העונה.

 

הרבה אנשי כדורגל מהצפון הגיעו לתמוך בקבוצה הצפונית אשר הישארותה בלאומית חשובה מאוד לאזור כולו. הקבוצה יכולה לשאוב אליה כישרונות מכל הצפון, מחיפה דרך הקריות ועד נהריה, מכרמיאל ועד מעלות ותמוה בעיניי איך לא מנצלים את כמות הכישרונות הענקית באזור.

כישרון מקומי שכן נוצל הוא אליאור סיידר שכבש שלושער והוא המצטיין של עכו העונה. למכבי הרצליה מגיעות כל המחמאות. יוסי שבחון הוכיח שהכישרון שלו לא נעלם ואסף לוי תרם צמד שערים. הקבוצה מליגה א' הגיעה לעכו, שיחקה התקפי, עשתה צירופי מסירות וכבשה שלושה שערים. אף אחד לא ציפה זאת מראש.

 

אליאור סיידר, כוכב המשחק (צילום: עמית מצפה, באדיבות אתר one)

 

זכינו למשחק מרתק שנגמר בתוצאה 3:4 בערב מושלם של כדורגל עם הבריזה מהים. משחק שהשאיר טעם של עוד לגומלין שייערך ביום רביעי בהרצליה.

אריאל שיימן הוא יושב ראש ותיק שיודע מה צריך כדי לחזור לרמות הבכירות וצפוי גומלין מעניין מאוד. כל הכבוד להרצליה על המאבק, אבל אם מסתכלים על חשיבות של מועדון לאוכלוסיית האזור בו היא נמצאת אז עכו חייבת להישאר בלאומית ולספק לתושבי הצפון ולכדורגלניה קבוצה בליגות הבכירות. הרצליה היא קבוצה מאזור המרכז שבו בכל פינה יש קבוצת כדורגל ותמיד יש אלטרנטיבה לכדורגלנים מהאזור במרחק 100 מטר ימינה או שמאלה.

 

באזור הצפון יש מעט קבוצות ויש נהירה של כישרונות למרכז הארץ. עכו יכולים וצריכים לשנות מגמה זו, לגדל ולקלוט כישרונות מכל הצפון אשר יובילו את המועדון והקהל יזדהה איתם. כולי תקווה שעכו תלמד מעונה זו ותדע לנצל את הכישרונות הגדלים באזורה על מנת להחזיק קבוצת כדורגל טובה בליגות הבכירות. אתמול הוכח כמה תושבי האזור חפצים בזה.

 

***טור זה הינו טור דעה***

עו"ד שי אבני עם מבט מהצד: הפועל עכו – מכבי הרצליה

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק הרצליה (קרוצי בנימיו 28-05-2019, 05:08)
    לשחק ללא פשרות לפרק את חומות עכו כולם מגיעים לעודד ולהשפיע קדימה הרציליה
  2. לא מבט מהצד אלא חד צדדי מן הראוי להזכיר את מאמן הרצליה (הרצלייני 28-05-2019, 09:34)
    המאמן שחולל את בלתי יאומן הוא בראון שהביא את הרצליה ממקום חמישי דרך הפליי אוף הקשה ורצף המשחקים הבלתי פוסק עד לגמר ביום רביעי אחרי 5 משחקים מעבר לליגה הסדירה כל זאת שהגיע במחזור התשיעי מגיע לו פירגון וטיפה תזכורת . זה לא מבט מהצד זה חד צדדי