"אני גאה בעצמי ומאושר על עונת הכדורגל שעשיתי"

כשהחלו לבנות את סגל השחקנים בבאקה אל גרבייה העונה, אורי כהן היה שחקן הרכש הראשון שהגיע. המגן שהספיק לרשום מספרים של חלוץ , היווה בורג מרכזי בהצלחת באקה. כעת הוא מסכם עונה: "הקהל של באקה זה הלב שלי", ומדבר על המשך דרכו בעונה הבאה: "רוצה להישאר בבאקה, אבל לא בכל מחיר"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 29-05-2019
  • 15:40

אורי כהן, הספיק לחגוג השבוע יום הולדת 27 , ולרשום עונת כדורגל חלומית. המגן המצוין שאת העונה הקודמת חילק בין הפועל חדרה לבני אילת בליגה ב', הגיע העונה לליגה א' הצפונית והיווה פרמטר חשוב בהצלחת באקה. אחרי שבעבר דבקה בו תדמית בעייתית, הוא הבין שהעונה הנוכחית היא הצ'אנס האחרון להוכיח שהוא מגן שמאלי מצוין, "לקחתי את העונה הזאת בשתי ידיים". ולמרות שנאלץ להתמודד עם דברים לא פשוטים בחייו האישיים והרחקה במאני טיים, הוא הספיק לרשום עונת כדורגל מצוינת, 7 שערים, 12 בישולים ולהוכיח לכולם כמה כדורגל יש לו ברגליים.

 

אורי, איך אתה מסכם אתה העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה האישית עשיתי עונה שלא חלמתי עלייה אפילו, הוכחתי לכולם מה אני יכול לתרום במגרש וגם מחוץ למגרש ועשיתי מספרים של חלוץ. אני גאה בעצמי בצורה הכי גדולה שיכולה להיות. ברמה הקבוצתית, הגעתי שחקן רכש ראשון לבאקה, לא האמנתי שבכלל נסיים באמצע הטבלה. עשינו עונה גדולה עם סגל הכי קצר שיש, לא יאמן מה שעשינו פשוט ככה מי שיגיד אחרת הוא שקרן זה מעל ומעבר העונה הזאת של באקה".

 

 

אורי כהן "התמודדתי עם דברים לא פשוטים, וידעתי לעשות הפרדה על המגרש" (צילום: חגאג ראחל)

 

הצלחתם להפעיל לגמר המחוזות והודחתם ע"י מכבי הרצליה איך התחושה?

"אני אישית מרגיש פספוס ברמה מטורפת כי במשחק הראשון בפליאוף נגד טירה קיבלתי אדום בדקה 87, ובשני המשחקים לא שיחקתי ואני יודע שהייתי בורג מאוד מרכזי בקבוצה. אבל אני חוזר ואומר זה הישג שיא לבאקה מעל מעבר. המזל שאבי סבג חתם, אחרת לא היינו עוברים גם את המשחק הראשון. לפני שאבי בא בקושי חיברנו 2 פסים באימון ואבי ב3 שבועות עשה קבוצה שהייתה יכולה לדרוס את הליגה, אם הוא היה בא יותר מוקדם היינו עולים בוודאות".

 

הספקת לכבוש 7 שערים, ולאורך כל העונה היית בורג מרכזי בהצלחת באקה , מה יש לך לומר על כך?

"אני מאושר ברמה האישית על העונה המושלמת שעשיתי, 7 שערים, 12 בישולים זה מספרים מטורפים. אני גאה בעצמי כי התמודדתי עם דברים קשים העונה ברמה האישית ועשיתי הפרדה מחיי האישיים לכדורגל דברים ששחקנים אחרים לא היו מצליחים לעלות על המגרש, אני מבטיח שבעונה הבאה אכבוש לפחות עשרה שערים ואכפיל את כמות הבישולים".

 

אורי מה התכונה הכי דומיננטית אצלך?

"הניסיון שלי, הרעב והשיגעון שלי על המגרש, אני מצליח להטריף את כולם וכמובן היכולת לכבוש שערים".

 

אורי כהן הספיק לרשום 7 שערים , ו12 בישולים (צילום: חגאג ראחל)

 

מה יש לך לומר על הקהל של באקה שמלווה אתכם לאורך כל העונה?

"הקהל של באקה זה הלב שלי, יש לנו חיבור מושלם"

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה? אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"עשיתי עונה משוגעת למגן ויש לי הצעות, כמובן שרוצה להמשיך אבל לא בכל מחיר. אני רוצה להשתדרג אם זה לליגה לאומית או אם זה בשכר כי מגיע לי".

אורי כהן , בורג מרכזי בהצלחת באקה העונה (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ישלמו לו!!! הההה הרכש של בקה לא היה קיים במשחק המבחן נגד מכבי הרצליה (ראמי 29-05-2019, 15:51)