"הגשמנו את המטרות שלנו העונה ויותר"

כך מתאר מאור סיסו, שחקנה של הפועל כפר כנא, שנחשב לאחד הבלמים הטובים והמנוסים בליגה הצפונית. קבוצתו התברגה במקום השביעי בטבלה, מרחק נגיעה מהפלייאוף, אחרי שהציגה עונת כדורגל מצוינת ועמידה במטרות. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם עונה ומדבר על התוכניות לעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 24-05-2019
  • 15:59

מאור סיסו, בלמה של מגדל העמק אשתקד, פתח את העונה במדי הפועל כפר כנא, היווה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה ותרם לסגל הצעיר מניסיונו. בתחילת העונה המטרה המרכזית של כפר כנא, הייתה להבטיח הישארות מוקדמת בליגה ואכן המטרה הושגה. כפר כנא הציגה  לאורך העונה כדורגל מצוין ואף הספיקה לנצח בגביע את העולה הטרייה אום אל פאחם ואת הסגנית באקה. למרות שהקבוצה סיימה במרחק נגיעה מהפלייאוף, סגל השחקנים של כפר מסיים את העונה בתחושת סיפוק אדירה.

 

 מאור איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"אני חושב שגם מבחינה אישית וגם קבוצתית הייתה לנו עונה נהדרת. בתחילת שנה שחתמתי ראשון לא היה בקבוצה עוד כלום והמטרה היתה רק להשאר בליגה. הצפי היה שהולכים לעונה קשה, אבל לאט לאט עשינו החתמות נהדרות ובנינו את אחת הקבוצות הטובות ששיחקתי בהן ועל זה מגיע הרבה קרדיטע להנהלה, לאחמד סבע ונסים על הקבוצה שבנו". 

 

האם הגשמתם את במטרות שלכם העונה? 

"הגשמנו את המטרות שלנו העונה ויותר, כל העונה התמודדנו בצמרת שבתחילת שנה המטרות היו להשאר בליגה. ניצחנו את באקה פעמיים, את אום אל פאחם בגביע והייתה לנו קבוצה שאם היתה רוצה ללכת עד הסוף, הייתה יכולה לעשות את זה, אבל הקבוצה לא היתה בנויה מבחינת מחלקת נוער ותשתיות לרוץ לעלייה, אז אין מה להכנס לפלייאוף ולבזבז עוד כסף בהפועל כפר כנא הכל עובד עם מחשבה". 

 

האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס? 

"אנחנו השחקנים רצינו לעלות לפלייאוף במשחק האחרון נגד טירה. זה היה משחק שקול ששתיי הצדדים יכלו לנצח, בסוף זה נגמר בתיקו והם עלו לפלייאוף. אני כבר חויתי את החוויה הזאת ואפילו עליתי ליגה מהפלייאוף, רציתי מאוד בשביל הצעירים שיטעמו, אבל אנחנו לא מרגישים פספוס להפך מרגישים מאןד מסופקים". 

 

מאור סיסו "סיימנו את העונה בתחשות סיפוק" (צילום: חגאג ראחל)

 

מה עם הבעיות הכלכליות שהיו בקבוצה העונה?

"לא היתי קורא לזה בעיות כלכליות, אנחנו השחקנים טעינו באיך שהתנהגנו על איחור של כמה ימים במשכורות וזה עשה רעש יותר ממה שזה. הפועל כפר כנא לפניי סיום העונה שילמה לכולם את כל החוזה זה מועדון מאוד טוב וישר".

 

איך תרמת לקבוצה מהניסיון שלך? 

"אני חושב שבכל דבר תרמתי מהניסיון שלי, גם בדשא וגם מחוצה לו. אני ואחמד סבע משדרים על אותו גל, אני מאוד אוהב אותו והוא אותי והייתה ביננו כימיה מושלמת. אני מאוד מחובר למועדון הזה, בשנתיים שלי שם רק צמרת ראיתי איתם ואני שמח על זה".

 

מה דעתך על הליגה באופן כללי העונה?

"ליגה א' היא ליגה מאוד קשה ולא צפויה. בסיבוב ראשון עירוני נשר וצור שלום היו בצמרת, אסי גלבוע כבר כולם הורידו אותה ליגה וזה התהפך, גלבוע עשו הישארות מטורפת ונשר ירדו שזה באופן אישי לי כאב מאוד! זאת ליגה שמקדמת שחקנים לרמות הגבוהות, יש בה הרבה עניין ומקווה שימשיך ככה".

 

מה התוכניות לעונה הבאה?האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"כרגע לא חושב על תוכניות לעונה הבאה, כמובן של לכפר כנא יש עדיפות ראשונה ובעזרת השם אם יסתדר לי עם העבודה והכל אני ישמח מאוד להשאר ולנסות לעשות עונה יותר טובה מהשנה".

 

 

 

מאור סיסו, רוצה להמשיך בכפר כנא גם בעונה הבאה (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה בלם (טברייני 25-05-2019, 18:46)
  2. שחקן טוב בנאדם נהדר (מכיר אותו 26-05-2019, 08:39)
    בהצלחה