סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 37

השבוע כשהמחזור האחרון בפתח נותרו לנו שתי שאלות פתוחות. האם הפועל כפ"ס תצטרך לנס ציונה (שכבר עלתה כמעט בוודאות לליגת העל, או שמא זאת תהיה נצרת עלית. בתחתית נותרה שאלה אחת פתוחה לאחר שהפועל מרמורק ירדה ליגה כבר במחזור הקודם. מי מבין 4 קבוצות שנאבקות תסיים את הליגה במקום ה-14 ותשחק במשחקי המבחן מול הקבוצה מליגה א'

  • על ידי: מערכת גולר
  • 17-05-2019
  • 07:21

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף, מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

הגענו למחזור הסיום של הליגה. נקבעו כבר שתי היורדות וגם עולה אחת (באופן לא רשמי). אני חייב לציין שמרמורק עשו מסע מדהים עם המאזן הכי טוב בסיבוב השני, אך דווקא בפלייאוף נגמרו אדי הדלק האחרונים. בכל זאת, מגיע שאפו לאסי דומב ולאחים חופי על מסע של אמונה ותקווה במצב שאחרים כבר היו מרימים ידיים. בפלייאוף העליון ישנו מאבק בין הפועל כפ"ס ונצרת עילית במחזור הסיום על הכרטיס השני לליגת העל. כפ"ס תלויה בעצמה ונצחון יעלה אותה. נצרת עילית צריכה לנצח בחוץ את בית"ר ת"א ושכפ"ס לא תנצח בחוץ את עפולה. בתחתית ישנן ארבע קבוצות שרוצות לברוח ממשחקי המבחן. עכו, פ"ת וראשל"צ תלויות בעצמן וכל עוד ינצחו- רמה"ש היא זו שתלך למבחנים.

 

פלייאוף עליון:

הפועל עפולה-הפועל כפ"ס

הפועל עפולה סיימה את העונה במחזור הקודם בהפסד לנס ציונה. אני לא חושב שמבחינה מנטאלית הם יוכלו מול המוטיבציה של הפועל כפ"ס שעשו פשוט פלייאוף מושלם עם חמישה נצחונות ותיקו וכשהם יודעים שנצחון במשחק זה והם בליגת העל בעונה הבאה.  הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

אופיר חיים רוצה לסיים את העונה עם טעם מתוק ועם הכרטיס לליגת העל (באדיבות אתר one a - אחמד מוררה

 

הפועל ר"ג-סקציה נס ציונה

לנס ציונה מספיק תיקו מול ר"ג והיא עולה לליגת העל. במקרה של הפסד הם יעלו רק במידה ונצרת עילית לא תנצח אבל על זה אף אחד לא חושב שם. נס ציונה תסיים את העונה החלומית עם נצחון וכרטיס לליגת העל. הניחוש שלי: נס ציונה.

 

נאור סבג ירשום עלייה שנייה ברציפות עם נס ציונה (מני בן ארי)

 

 

בית"ר ת"א/רמלה-הפועל נצרת עילית

מצד אחד נצרת עילית חייבת נצחון ומעידה של כפ"ס כדי לעלות ליגה. מצד שני, נצרת עילית לא ניצחה בשמונה המחזורים האחרונים! אני עדיין מאמין שנצרת עילית תיקח שלוש נקודות , אך השאלה אם זה יספיק להם. העיניים יהיו מופנות גם למשחק של כפ"ס בעפולה.

הניחוש שלי: הפועל נצרת עילית.

 

הפועל אשקלון-הפועל קטמון

שתי הקבוצות היו מוותרות על המשחק הזה. שתיהן היו מועמדות לעלייה בתחילת העונה אך משברים רבים במהלך העונה הביאו אותם לפלייאוף העליון במצב לא אידאילי. הניחוש שלי: תיקו.

 

פלייאוף תחתון:

הפועל ראשל"צ-הפועל מרמורק

ראשל"צ תלויה בעצמה וצריכה נצחון כדי להבטיח עוד עונה בלאומית ללא צורך במשחקי המבחן. מרמורק ירדה ליגה במחזור הקודם למרות מסע מדהים בסיבוב השני. חבל שדווקא בפלייאוף -ארבעה הפסדים רצופים חרצו את הדין של ירידת ליגה.  הניחוש שלי: הפועל ראשל"צ.

 

הפועל איכסל-הפועל פ"ת

פ"ת תלויה בעצמה ונצחון שלה על היורדת הראשונה יבטיח עוד עונה בלאומית ללא משחקי המבחן. פערי האיכות ברורים אך האם הם יתבטאו גם במגרש חול?  הניחוש שלי: הפועל פ"ת.

 

פ״ת תלויה בעצמה וצריכה לנצח את איכסל (באדיבות אתר one - אחמד מוררה)

 

בני לוד-הפועל עכו

הפועל עכו תלויה בעצמה ונצחון שלה יבטיח עוד עונה בלאומית בלי משחקי המבחן. בני לוד חזרה מנצרת עם שלוש נקודות שהשאירו אותה בליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

נועם שונם חייב לנצח בשביל סיכוי כלשהו לברוח ממשחקי המבחן (באדיבות אתר one זד איציק בלניצקי)

 

הפועל רמה"ש-מכבי אחי נצרת

רמה"ש חייבת נצחון על מנת שיהיה לה סיכוי לברוח ממשחקי המבחן. תיקו יספיק לה רק אם ראשל"צ תפסיד. אחי נצרת כבר נשארו בליגה.  הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 37

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתפללו שנצרת עלית לא תנצח כי אתם מפסידים אצלנו (לנס ציונה 17-05-2019, 09:44)
  2. תתפללו שנצרת עלית לא תנצח כי אתם מפסידים אצלנו (לנס ציונה 17-05-2019, 09:44)
  3. אנחנו עולים רק נאמין (נצרת עלית 17-05-2019, 09:44)
  4. אנחנו עולים רק נאמין (נצרת עלית 17-05-2019, 09:44)
  5. שי אתה אדום בנשמה (מרמורקי 17-05-2019, 12:35)