״העונה הזאת חיזקה אותי כדי להגיע לרמות הגבוהות״

כך אמר עבאד ג׳אברין חלוצה של עירוני טבריה בעונה החולפת. השחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה ואף שיחק בקבוצה הבוגרת, הגיע בתחילת העונה לקבוצה מעיר הכנרת והיה לבורג משמעותי בהישארות הקבוצה בליגה. איך הוא מסכם את העונה? איזה שער היה המשמעותי ביותר עבורו? מה דעתו על ליגה א׳? מה הוא חושב על ההצלחה של מכבי נתניה? מה התוכניות לעונה הבאה?

  • על ידי: לירן ביטון
  • 12-05-2019
  • 17:34

עבאד, איך אתה מסכם את העונה בעירוני טבריה? 

״עברנו עונה לא פשוטה בכלל גם מבחינת התוצאות של הקבוצה וגם מחוץ לקבוצה המצב לא נתן לנו שקט כדי להצליח יותר, כי מבחינת חומר שחקנים היה לנו סגל אחד הטובים בליגה, אבל זה הכדורגל. בסוף הצלחנו להישאר בליגה אז הכל נשכח״.

 

כבשת העונה 6 שערים וסיימת כמלך שערי הקבוצה איזה מהם היה המשמעותי ביותר?

״אני חושב ששער הניצחון מול קרית אתא בדקה ה-95 הוא השער המשמעותי ביותר עבורי ובטח עבור הקבוצה, הניצחון הזה נתן לנו הרבה אוויר שני מחזורים לסיום ובתוך תוכי ידעתי שהשער הזה שווה עבורי עונה שלמה ואני שמח על כך״.

 

עבאד גאברין במדי מכבי נתניה מול איתי שכטר (באדיבות אתר ONE) 

 

שיחקת במכבי נתניה בליגת העל והעונה הגעת לליגה א׳. מה דעתך על הליגה?

״אין ספק שלשחק ברמות הגבוהות זה הבדל מאוד משמעותי. בליגה א׳ למרות שיש קבוצות שמשקיעות הרבה כסף עם שחקנים ששיחקו ברמות הגבוהות, לדעתי הבעיה היא שאין מגרשים טובים שיאפשרו לשחקנים לשחק כדורגל וכך גם הרמה תוכל להשתפר״.

 

כשאתה רואה את קבוצת האם שלך, מכבי נתניה, מצליחה בליגה ובגביע מה זה עושה לך?

״כמובן שאני שמח ויש לי הרבה חברים שם בקבוצה הבוגרת יש לי שם חוזה לעוד שנתיים ואני מקווה לחזור לשם בעתיד כדי להיות חלק מהקבוצה הזאת״.

 

מה התוכניות לעונה הבאה? 

״כרגע אני נח אחרי העונה הזאת וכבר בשבועות הקרובים הסוכן שלי בודק מספר אופציות מהליגה הלאומית לשם אני מכוון לשחק בעונה הבאה ואני גם מאמין שאהיה שם״. 

עבאד גאברין רוצה להגיע לרמות הגבוהות (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עובדות (גלזר א . 14-05-2019, 11:37)
    עבאד שיחק העונה 30 משחקים כולל גביע . הבקיע רק בארבע מתוכם . זה לא מספיק בשביל להיות חלוץ מוביל בליגה א . במשחקים שראיתי אותו היה חלש והרבה להחמיץ . השיא היה במשחק נגד שפרעם בו עמד מול השוער ארבע פעמים והצליח לבעוט החוצה . כרגע לא סקורר . יתכן וישתפר .