״העונה ב״רובי״ הייתה מצויינת עבורי״

כך אמר ליעד מרדכי קשרה הצעיר של ״רובי שפירא״ חיפה, מי שהפך לאחד מתגליות העונה שכבש 8 שערים ומספר קבוצות מביעות בו עניין לקראת העונה הבאה. מה גרם לו להגיע לרובי? כיצד הוא מסכם את העונה? מה הרגע המרגש עבורו? ומהם התוכניות לעתיד? ראיון פתוח עם אחד השחקנים המוכשרים בליגה א׳ צפון שווה קריאה!!!

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-05-2019
  • 19:59

ליעד מרדכי הוא אחד מתגליות העונה בליגה א׳ צפון, השחקן שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ושיחק בנבחרות הנוער של ישראל, חתם בתחילת העונה במדי ״רובי שפירא״ חיפה והציג יכולת נהדרת שכללה 8 שערים העונה. 

 

ליעד, בעונה שעברה שיחקת במדי עירוני נשר בליגה הלאומית. מה גרם לך לחתום דווקא ב״רובי״? 

״בתחילת העונה הייתה התעניינות ממספר קבוצות, אך בפגישה הראשונה עם מיקי קופל ידעתי שכאן אני רוצה לשחק ולא עניין אותי מההצעות האחרות, ואני שמח על הבחירה שעשיתי״.

 

ליעד מרדכי חותם ב'רובי' בתחילת העונה

 

איך אתה מסכם עבורך את העונה שהסתיימה?

״אני יכול לחלק אותה לשניים, הסיבוב הראשון של העונה היה פנטסטי מבחינה אישית וגם קבוצתית. כבשתי מספר שערים חשובים והקבוצה הייתה בצמרת הגבוהה, בחצי השני הדברים הסתדרו פחות טוב גם מבחינה קבוצתית וגם כבשתי פחות, אבל עדיין אני חושב שהעונה ב״רובי״ הייתה מצויינת עבורי״. 

 

איזה רגע היה המרגש ביותר עבורך העונה הזאת? 

״היו הרבה רגעים מרגשים העונה עבורי, אבל הניצחון נגד אסי גלבוע בו כבשתי צמד שערים היה עבורי המרגש ביותר העונה. זה היה משחק שהרגשתי נהדר על המגרש ופשוט הכל הלך לי בצורה הטובה ביותר״.

 

ליעד מרדכי בטקס סיום העונה של 'רובי'

 

סיימת את העונה עם 8 שערים, הספק די טוב לשחקן צעיר...

״ללא ספק הספק נהדר, עם קצת יותר מזל וריכוז הייתי יכול לכבוש עוד מספר שערים שהיו מעלים לי את המאזן, אבל גם 8 שערים זאת כמות לא מבוטלת ואני שמח על כך  בשאיפה להמשיך את זה בעונה הבאה״.

 

מה הן התוכניות שלך לקראת העונה הבאה?

״אני לא מתעסק כרגע בעונה הבאה. עכשיו אני אקח לעצמי שבועיים שלושה של מנוחה מהעונה הזאת, יש לי סוכן שיידע לעשות עבורי את העבודה על הצד הטוב ביותר לקראת האתגר הבא. השאיפה היא כמובן להתקדם כמה שאפשר יותר קדימה כשבסוף המטרה היא להגיע לרמות הגבוהות״.

עונה טובה לליעד מרדכי במדי 'רובי' (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שחקןןן (צחי קסלסי 04-05-2019, 20:14)
    הכי טוב בליגה!
  2. הבאת אבי מלכה פגעה בו..... (רובי שפירא עולה עולה 05-05-2019, 09:07)
    שחקן מוכשר שמתאים לליגות הגבוהות ביותר , עשה סיבוב ראשון עם 8 כיבושים !!! הבאת אבי מלכה לקבוצה פגעה בו קשות ובקבוצה בכלל, חבל , מיקי קופל ....לצומת ליבך !!! תעשה הכל בכדי להשאיר אותו עוד שנה.
  3. לכותב מעלה (פלוני 05-05-2019, 12:43)
    קודם שמיקי קופל יישאר ברובי. עם ההתנהגות של האוהדים, אין סיבה שיישאר
  4. מיקי נשאר ...התחיל הכנות לשנה הבאה (חיים 05-05-2019, 14:06)
    למד את טעויות שנה שעברה ....( הבאת שחקנים יקרים) מחליף מאמן , וינסה להשאיר את הסגל הקיים עם חיזוק מתאים בנקודות חולשה ....יאאלה הפועל . ויבנה