סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 34

השבוע לקראת המחזור הרביעי של הפלייאוף ולאחר התוצאות של המחזור הקודם-הליגה נהפכה ליותר משוגעת! עו"ד שי אבני מביא בפנינו את התחזית כש-6 קבוצות נלחמות על העלייה, שבע נגד הירידה! כמדי שבוע גם הפעם משחקים רותחים - נצרת עילית נגד עפולה וקטמון נגד נס ציונה במאבקי העלייה. בתחתית - מרמורק נגד לוד ועכו מול פ"ת. כל זאת כאשר יש רק עוד 12 נקודות בקופה!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-04-2019
  • 11:02

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

 

פלייאוף עליון:

הפועל כפ"ס-הפועל אשקלון

כפ"ס התאוששה בדיוק במאני טיים והיא כעת עם שלושה ניצחונות רצופים. אשקלון ניצחה במחזור הקודם את ר"ג והשאירה לעצמה עוד סיכוי קטן לעלייה, אם תנצח את כפ"ס. לדעתי כפ"ס כבר עברה הכל העונה ועכשיו הם על המסלול. אני לא רואה אותה מועדת שוב ואני מאמין שהם יהיו בתמונת העלייה עד הרגע האחרון. הניחוש שלי: הפועל כפ"ס.

 

אופיר חיים החזיר את כפ"ס למאבק בזמן הנכון

 

הפועל נצרת עילית-הפועל עפולה

נצרת עילית עם חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון ושער שוויון בדקה ה-90 מול נס ציונה במחזור הקודם. פשוט לא ייאמן איך הקבוצה שתצפתה על הליגה ממרום הטבלה ונחשבה לעולה בטוחה במשך כל כך הרבה מחזורים, נכנסה כעת למאבק מול הקבוצות המדורגות מתחתיה. נצרת עילית צריכה ללכת כאן על ניצחון ביתי כי ישנן יותר מדי קבוצות הנושפות בעורפה. עפולה חייבת גם ניצחון כי אף אחת לא יכולה להרשות לעצמה תיקו במאבק הצמוד בין 5 קבוצות. עפולה בתקופה טובה אך קשה לנצח את נצרת עילית. הניחוש שלי: תיקו.

 

בית"ר ת"א/רמלה-הפועל ר"ג

משחק בין שתי הקבוצות הכי רגועות בליגה ושאינן בפחד מירידה או מאבק עלייה. הקבוצות הגיעו לפלייאוף העליון ועל אף שאינן גורפות נקודות - הן כן באות לשחק. מצפה לנו משחק פתוח והתקפי. הניחוש שלי: בית"ר ת"א.

 

עופר טסלפפה, ישיג שתי עליות ליגה רצופות עם נס ציונה? (מני בן ארי)

 

הפועל קטמון-סקציה נס ציונה

בקטמון אין אנרגיות טובות. אפשר לראות שהקבוצה לא מגובשת וכך אי אפשר לעלות ליגה. ההתפרקות מול כפ"ס באה בדיוק במאני טיים וזה לא מבשר טובות להמשך. נס ציונה היא הקבוצה הכי חמה בלאומית עם צניעות ואנרגיות טובות. הקבוצה שרק עלתה מליגה א' בדרך הבטוחה לעלות ליגה עונה שנייה ברציפות. הניחוש שלי: נס ציונה.

 

פלייאוף תחתון:

הפועל עכו-הפועל פ"ת

הפועל עכו ניצחה במחזור הקודם אך עדיין נמצאת בסכנה. מולה תגיע הפועל פ"ת שניצחה א אחי נצרת באחד המשחקים הטובים העונה. פ"ת קבוצה איכותית מאוד שנמצאת במקום זה רק בגלל עונש הנקודות. עכו תילחם ותוציא נקודה בבית. הניחוש שלי: תיקו.

 

אסי דומב, ישיג ניצחון ביתי?  (באדיבות אתר ONE - משה חרמון)

 

הפועל מרמורק-בני לוד

הפועל מרמורק הפסידה במחזור הקודם לעכו לאחר תקופה טובה. לוד הוציאו רק נקודה באיכסל. כעת הם מגיעים למגרשה הביתי של מרמורק כשזו רוצה לחזור למסלול הניצחונות ולהבטיח את מסע ההישארות בליגה כמה שיותר מהר.  הניחוש שלי: הפועל מרמורק.

 

הפועל רמה"ש-הפועל איכסל

אלון זיו התפטר מאיכסל וקשה לראות איך מאמן חדש יצליח להיכנס לעניינים בזמן המועט שנותר. רמת השרון חזרה מראשל"צ עם נקודה והיא חייבת כאן שלוש נקודות אם היא לא רוצה לחשוב על ירידה או על משחקי המבחן. הניחוש שלי: הפועל רמה"ש.

 

מוטי איווניר וקבוצתו פשוט בכושר נהדר (באדיבות אתר ONE - אחמד מוררה)

 

מכבי אחי נצרת-הפועל ראשל"צ

אחי נצרת ובוזורגי בכושר נהדר. הפועל ראשל"צ הוכיחה במחזור הקודם שהיא עוד שואפת להישאר בליגה. אני מאמין שראשל"צ יילחמו ויוציאו נקודה. הניחוש שלי: תיקו.

סוכן השחקנים, עו"ד שי אבני עם תחזית הליגה הלאומית, מחזור 34

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוד מנצחים (לוחם הצדק 28-04-2019, 14:02)
    שכחת לציין שלוד גם בתקופה מצויינת