יציאת מצרים: טבריה מנצחת 1-2 את באקה ונשארת בליגה

אחד המשחקים המסקרנים נערך אמש בעיר הכנרת, כשעירוני המקומית אירחה את באקה אל גארבייה. בדקה ה-15 חן ידען העלה את קבוצתו ליתרון בפנדל מדויק, בתוך תוספת הזמן אורי כהן כבש מקרוב וקבע שוויון. עבדאללה חולי שלח טיל קרקע קרקע וקבע 1-2 לטבריה שנשמר עד לסיום המשחק וקבע סופית שעירוני טבריה תשחק בעונה הבאה בליגה א׳

  • על ידי: מערכת גולר
  • 26-04-2019
  • 11:45

ראש עיריית טבריה, רון קובי, הגיע לתמוך בקבוצה (עודד חסין)

 

עירוני טבריה אירחה את הפועל באקה אל גארבייה למשחק על עונה שלמה. 600 צופים הגיעו כדי לתמוך במשחקה החשוב של הקבוצה ומי שניהל את המשחק הוא יוני קלס (מצוין). האורחים עלו בהרכב החזק ביותר בידיעה שניצחון יבטיח להם את המקום השני וייתן להם את יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף.

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

המשחק יצא לדרך ובדקה ה-5 כדור רוחב של אורי כהן ומהארן אבו ריא מושיט רגל ומרחיק את הסכנה לקרן. ארבע דקות מאוחר יותר, חן ידען בכדור רוחב גאוני מוצא את עבאד גאברין שבועט מ-5 מטר מעל השער ורושם החמצה ענקית. בדקה ה-14 פריצה של סאקר שאקר לתוך הרחבה, החלוץ מוכשל וטבריה זוכה בכדור עונשין מ-11 מטרים. חן ידען לקוח את בעיטת העונשין, בועט חזק ופנימה וקובע 0-1 לטבריה!

 

שאקר סאקר מוכשל ברחבה וחן ידען מתרגם את הבעיטה ליתרון (עודד חסין)

 

לאחר 25 דקות של כדורגל השופט יוני קלס שלח את השחקנים להפסקת מים כשטבריה שולטת במשחק ולא מאפשרת לשחקני באקה לפתח את המשחק הרגיל שלהם. דקה לאח מכן עבאד גאברין מסתובב בתוך הרחבה ובועט מזווית קשה ישר לידיו של השוער. בדקה ה-30 כדור של ניר אברג'ל מוצא את גיא כהן לבד בתוך הרחבה אך הוא בועט החוצה. בדקות האחרונות לקראת סיום המחצית הראשונה שחקני באקה החלו ללחוץ ולחפש את שערה של טבריה במטרה למצוא את שער השוויון.

 

על סף השריקה לסיום המחצית השנייה אודי כהן בועט מ-5 מטרים, אלירן גבאי הודף היישר לרגליו של אורי כהן שמקרוב כובש וקובע 1-1.

 

אורי כהן מאזן את התוצאה (עודד חסין)

 

המחצית הראשונה מסתיימת בתיקו ושחקני טבריה בהחלט יכולים להיות מאוכזבים משער השוויון בתוך תוספת הזמן.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של המארחים מעיר הכנרת וחמש דקות בתוך המחצית השנייה חן ידען בועט חזק ושטוח הישר לידיו של גיא סלם. חולפת דקה וניר אברג'ל עובר שלושה שחקנים ובועט מזווית קשה החוצה. בדקה ה-61 כדוק קרן של חן ידען מוצא את עבדאלה חולי על סף הרחבה, האחרון משחרר פצצה, טיל קרקע קרקע וקובע 1-2 שמקפיץ את כל היציע הטברייני!

 

חולי כובש ומקפיץ את כל האצטדיון (עודד חסין)

 

בדקה ה-66 כדור ארוך של שאקר מוצא את עבאד גאברין ששועט לעבר השער, בועט חזק אך גיא סלם בזינוק חתולי מציל שער בטוח. 12 דקות לסיום המשחק חן ידען מגביה כדור לתוך הרחבה, אבו ריא נותר לבדו ומשני מטרים נוגח החוצה.

 

הנהלת טבריה לחוצה ורוצה לשמוע את שריקת הסיום (עודד חסין)

 

שחקני באקה לוחצים ומחפשים את השוויון ללא הפסקה, אך שחקני טבריה שיודעים ששער שוויון יוריד אותם אל משחק ההישרדות, מתגוננים היטב. עד לסיום המשחק הכדור היה בעיקר ברגליים של שחקני באקה שחיפשו את שער השוויון אך משחק הקרבה של שחקני טבריה מנע מהם זאת.

 

שחקני טבריה חוגגים הישארות בליגה! (עודד חסין)

 

מיד עם שריקת הסיום, שאגת הניצחון נשמעה בכל רחבי העיר ושחקני הקבוצה יחד עם ההנהלה נשארו דקות ארוכות על כר הדשא וחגגו עם אוהדי הקבוצה במשך דקות ארוכות. זאת עונה לא פשוטה עבור חברי ההנהלה החדשים שעברו הרבה קשיים במהלך העונה ולמרות הכל הצליחו להשאיר את הקבוצה בליגה. 

 

הפרצופים הלחוצים של ליאור סימוני וירון דוד השתנו לשמחה מטורפת בסיום! (עודד חסין)

 

בבאקה גם יכולים לחגוג כי 'רובי' ניצחה את הרצליה ובכך הבטיחה לעצמה את המקום השני שייתן להם את יתרון הביתיות במשחקי הפלייאוף וכבר במחזור הראשון תארח באקה את מ.ס. טירה.

טבריה מבטיחה את ההישארות בליגה במחזור האחרון (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביזיון (אוהד טבריה 26-04-2019, 15:38)
    איך הגענו למצב הזה איך ?? שנה שעברה היינו רחוקים שער אחד מעלייה השנה היינו רחוקים שער אחד מירידה לליגה ב הנהלה וראש עירייה בושה אדון ראש עיר רק של הטיילת תתחיל לדאוג גם לספורט בעיר ולא רק לטיילת
  2. משחק מכור (יוסי 26-04-2019, 20:08)
    בושה וחרפה. צריך להוריד את באקה לליגה ג
  3. משחק (אוהד 26-04-2019, 21:46)
    כל הכבוד על לחימה לאורך כל המשחק , בחמשת המחזורים האחרונים קבוצות כמו צור שלום, אסי גלבוע, ונשר ניצחו במשחקי בית וחוץ בתוצאות הזויות , טבריה נשארה בזכות ולא בחסד של בקה, דקה 92 כדור עונשין לבקה כ 18 מ’ מהרחבה ליד דגל הקרן, כל שחקני בקה עלו כדי לנגוח , למזלנו הכדור ננגח מעל הקורה, כך שרק טבריה שיחקה בהגינות ספורטיבית לאורך כל העונה,
  4. מגיב 2 תעשה טובה ותשתוק (טברייני 27-04-2019, 00:37)
    טבריה נשארה בחסד של באקה אל גרבייה אני לא יודע איזה משחק ראית אבל כל בר דעת ראה שבאקה רוב המשחק עמדו וכשרצו הגיעו למצבים שהוחמצו אז עשה טובה ואל תדבר שטויות נשארו ביסד של באקה טבריה
  5. לא שאקר הכניס (זה חולי עבדללה הכניס 27-04-2019, 04:50)
    תבדקו את המקורות שלכם בדקה ה57 חולי עבדללה הכניס
  6. ועוד ,בשבוע שעבר הפסידו בבית לקריית אתא!!! (ל2 באקה אל גרביה כבר חודש שלם שבקושי פוגעת. 27-04-2019, 21:03)
  7. ראש העיר (טברייני 28-04-2019, 13:12)
    ראש העיר תתחיל לתת כסף לקבוצה ולא כטל שנייה סלפי ולהיות בטלוויזיה עיר כמו טבריה צריכה להיות בלאומית לפחות יש ברבה אנשיי עסקים שיש להם כסך בטבריה תתנו להם