נבחרת המחזור ה-28 בליגה א' צפון: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

המחזור ה-28 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו פאחם מביסה את באקה ומוכיחה מי הקבוצה הכי טובה בצפון. והתחתית...? ממש רותחת כאשר ירושלים, צור שלום, אסי גלבוע וטבריה מנצחות ומסבכות עוד קבוצות במאבק נגד הירידה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון... שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 15-04-2019
  • 14:58

נבחרת הצפון:

שוער: חיים זיסיקינד (הפועל אום אל פאחם)

שוערה של אום אל פאחם היה מצוין מול באקה אל גרביה. חיים נמצא בעונה גדולה מבחינתו ויש לו מניות גדולות בעליית ליגה של קבוצתו העונה. ללא ספק הוא שוער ליגה לאומית. 

 

חיים זיסקינד, שוער ששיך לליגה הלאומית (מאור אלקסלסי)

 

הגנה:

דני אסולין (מכבי צור שלום)

בלמה הוותיק והמצוין של צור שלום, היה הכי טוב בהגנת צור שלום. שמר על שער נקי ונתן גול שווה שלוש נקודות יקרות.

 

עידן וייצמן ('רובי שפירא' חיפה)

בלמה הוותיק של 'רובי' היה מצוין מול נשר, מעבר למשחק הגנה משובח, הוא עזר לחבריו בהתקפה וכבש שער חשוב שעזר לקבוצתו לנצח. 

 

שער חשוב של עידן ויצמן בניצחונה של 'רובי' (מאור אלקסלסי)

 

בר הילל (עירוני טבריה) 

הבלם הצעיר שחזר היישר להרכב אחרי היעדרות של שלושה שבועות, הוכיח כמה הוא חשוב לקבוצה. בר היה ראשון לכל כדור וכיוון את חבריו מאחור. ללא ספק החלטה נכונה עבור כל הצדדים הייתה לסיים את הסאגה על הצד הטוב ביותר. 

 

קישור:

דודו אדרי ('רובי שפירא' חיפה)

קשרה הצעיר של 'רובי' היה מצוין מול נשר, לכל כדור היה ראשון, "הרס" את התקפות נשר והיה בכל מקום במגרש. דודו היה נייד מאד והבקיע את שער הניצחון מכ-25 מטרים בבעיטה עם הרבה לב ונשמה.

 

קארם עבדאללה (הפועל כאוכב)

חלוצה הצעיר של כאוכב מוכיח עוד משחק שמקומו בהרכב הקבוצה. משחק רביעי ברציפות שהוא כובש, הפעם צמד מדהים שהביא ניצחון נוסף לקבוצתו.

 

עבד מרגאן (הפועל כאוכב)

ללא ספק הכוכב הגדול של כאוכב! רמה אחת מעל הליגה, ניווט את משחק קבוצתו ולמעשה הכל עובר דרכו, כל התקפה מסוכנת של כאוכב מתחילה אצלו.

 

גדי מלסה (הפועל אסי גלבוע)

קשרה הצעיר והמצוין של אסי גלבוע היה מצוין מול הרצליה, בישל שני שערים ללואיס זומה והטריד רבות את הגנת הרצליה. גדי שחקן שהרבה בזכותו הגלבוע יעשארו עוד עונה בליגה א'.

 

התקפה:

עבאד ג׳אברין (עירוני טבריה)

חלוצה הצעיר של טבריה עבד ללא הפסקה על המגרש ופינה שטחים לחבריו שיכלו לכבוש מספר שערים. בדקה ה-95 גאברין כבש את שער הנעצחון ששווה לעונה שלמה עבור הקבוצה מעיר הכנרת, והוכיח למה לא נתנו ללכת בינואר, ללא ספק שייך לרמות הגבוהות.

 

שער דרמטי של עבאד ג'אברין (עודד חסין)

 

לואיס זומה (הפועל אסי גלבוע)

חלוצה המצוין של אסי גלבוע, כהרגלו היה מצוין וכבש צמד שערים סופר חשוב לקבוצתו, שהביא ניצחון ענק וסופר חשוב על הרצליה. חלוץ מעל הליגה ללא ספק.

 

צמד חשוב של לואיס זומה (חגאג רחאל)

 

הבטמו גזהאין (הפועל ירושלים)

חלוצה של ירושלים היה מצוין מול כפר כנא, היה מסוכן מאד, כבש צמד שערים ועזר לחבריו במשחק ההגנה. הבטמו לא הפסיק להטריד את הגנת כפר כנא ויכול היה לכבוש שערים נוספים.

 

אופיר עזו - מאמן המחזור של ליגה א' צפון (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: אופיר עזו (הפועל ירושלים)

הרבה מאמנים עשו ניצחונות גדולים השבוע. אבי סבג מהגלבוע, קובי דנינו מצור שלום, אלירן חודדה מטבריה ואפילו שמעון הדרי עם אום אל פאחם עשה ניצחון ענק על באקה היריבה המושבעת. אבל מעל כולם הרשים השבוע אופיר עזו, מאמנה של ירושלים, חרף כל הבעיות הכספיות הוא הוביל את קבוצתו לניצחון סופר חשוב על כפר כנא. ניצחון שמשאיר סיכוי לקבוצתו להישאר בליגה. 

נבחרת המחזור ה-28 בליגה א' צפון: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות