חזרה לעצמה: הפועל הרצליה גברה על בני זלפה 2-1

בני זלפה אירחה את הפועל הרצליה, למשחק שכולו על טהרת הפלייאוף. הרצליה הצליחה לחזור לעצמה אחרי ההפסד במחזור הקודם, ורשמה ניצחון 2-1. אלירן שמש העלה את הרצליה ליתרון, חסיב אבו רוקון השווה לזלפה ואושרי טפירו קבע את תוצאת המשחק. מומו ניסטל: "שמח שחזרנו לעצמנו בניצחון ענק נגד קבוצה מצוינת", אלירן שמש: "הוכחנו לכל הליגה שאנחנו ראויים לניצחון הזה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 10-04-2019
  • 09:59

כ-250 אוהדים הגיעו אמש לאצטדיון באום אל פאחם, כדי לצפות במפגש של הפועל הרצליה ובני זלפה. המארחת הגיעה למשחק לאחר תוצאת תיקו במחזור הקודם שהוביל אותה למקום השביעי בטבלה, זלפה מגיעה למשחק עם רצון גדול להתברג במקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון. מנגד נמצאת הפועל הרצליה שנמצאת במקום השלישי בטבלה, ומגיעה למשחק אחרי שמעדה במחזור הקודם במפגש מול צור שלום בבית, ועם רצון גדול לשמור על מקומה במקום השלישי ולחזור למסלול הניצחונות.

הפועל הרצליה רוצה לחזור למסלול הניצחונות (דן יידוב)

בתחילת המשחק שתי הקבוצות הציגו יכולת טובה. כבר בדקות הראשונות של מייזר זועבי ניסה להגיע לשער היריבה, אך נעצר ע"י שוער הרצליה. בדקה ה-25 למשחק שחקן של זלפה הגביה כדור, אלירן שמש הגיע מאחור, בעט לשער כדור מצוין, והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

בדקה ה-40  למשחק איתמר כהן הגביה כדור מהקרן, שפגש את ראשו של דראושה שנגח לשער הרצליה, אך הקוון הרים את הדגל והשער נפסל מה שעורר אתם כעסם של אנשי זלפה.

אלירן שמש הקשר המצוין העלה את קבוצתו ליתרון 1-0 במשחק

במהלך המחצית השנייה נרשמו אירועים נוספים מצד שתי הקבוצות, אך הרצליה שמרה על היתרון עם תום המחצית הראשונה.
במחצית השנייה זלפה לחצה במטרה להשוות,  בדקה ה-70 למשחק אלירן שמש מצא את עצמו לבדו מול שוער זלפה, אך פגע בקורה. בדקה ה-78 כדור קרן  לזכותה של זלפה הגיע לראשו של באביב חדד שהוריד את הכדור לחסיב אבו רוקון, שבעט פנימה והשווה ל1-1. בדקה ה-86' גיא אסרף קיבל כדור מאמצע המגרש, ומסר כדור עומק לאושר טפירו, שבעט פנימה וקבע תוצאת 2-1 והמשחק.

הפועל הרצליה מנצחת את בני זלפה 2-1, ושומרת על מקומה השלישי בטבלה. מנגד זלפה פספסה הזדמנות להגיע לעלות למקום החמישי בטבלה.

מומו ניסטל מרוצה שקבוצתו חזרה לעצמה (צילום: עודד חסין)

אלירן שמש כובש השער הראשון במשחק בתגובה: "משחק חוץ מאוד קשה, הגענו במומנטום לא הכי טוב אחרי הפסד בבית לצור שלום. התעלנו כל עצמנו, והוכחנו לכל הליגה שאנחנו ראויים לניצחון הזה,  ועכשיו הפנים קדימה לאסי גלבוע".

מומו ניסטל מאמן הפועל הרצליה בתגובה: "משחק ברמה גבוהה של שתי הקבוצות עם הקרבה ולחימה. שמח שחזרנו לעצמנו בניצחון ענק נגד קבוצה מצוינת".

הפועל הרצליה רושמת ניצחון חשוב על בני זלפה (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הרצליה חייבית להיות בלאומית (אחלה מועדון שנותן שקט לעבוד 10-04-2019, 14:40)
    מועדון עם תנאים וניהול מצווין מערכת שקטה הרצליה חייבית לעשות קפיצה שנה הבאה ולעלות כי היא שייכת לליגה לאומית מכל הבחינות שפו למומו ולשחקנים
  2. אין חדש תחת השמש (מומחה ליגה א׳ 10-04-2019, 16:04)
    כל שנה אותן זמירות כן עולים לא עולים ובסוף מסיימים מקום שלישי וממשיכים עונה נוספת בליגה א מומו ניסטל זה לא המאמן שיכול להרים את הקבוצה ולעלות את הקבוצה ליגה צריך להביא דמות ולא ליצן כמו מומו שהוא במקסימום מאמן בינוני ומטה
  3. פעם מוכרים פעם מנצחים (פיני 10-04-2019, 16:17)
    כבר צינתי בושה וחרפה היתי במשחק נגד צור שלום זה היה קרקס מכורשחקני הרצליה עמדו ונתנו לקבוצה לנצח בוש
  4. כל הכבוד למומחה ליגה א רק לקחת כסף מהעריה לוקחים שחקני נוער בחינם ומוכרים אותם בעשאות אלפיםהם מכרו א (פיני 10-04-2019, 23:14)
    אני כבר אמרתי מומו לא שוה אפילו ליגה. ג סתם ליצן. כל שנה שיטרית וגמיל השנה אנחנו עולים הכל חרטה ברטה