סיכום משחקי הפלייאוף בליגה ג'

חצאי גמר משחקי הפלייאוף נערכו אמש וכל קבוצות הבית ניצחו. השקמה תפגוש את כפר יונה בגמר המחוזות, הפועל גדרה את מכבי ב"ש, בית"ר חיפה את מכבי אום אל פאחם ובני טובא את מכבי עירוני יפיע

  • על ידי: אלי שמואלי‬‎
  • 09-04-2019
  • 14:59

השקמה רמת חן תפגוש את כפר יונה בגמר המחוזות:

השקמה רמת חן הביסה 1-5 את בני יהוד, במגרש האימונים ברמת גן. מחזיקת הגביע נמצאת בעונת כדורגל גדולה, והציגה יכולת מצוינת במשחק. אבייתר נדלר כבש צמד, שון צופי, איתי בוקסנבויים ואור אגם הוסיפו שער כל אחד מהם, ליהוד כבש עדי שמאי.

 

כפר יונה, ניצחה במגרשה הביתי את הפועל פרדסיה 1-3. כפר יונה עלתה ליתרון 0-1 מפנדל של שי רוטמן. כמה דקות לאחר מכן, הורחק אבישי סעדה ופרדסיה נותרה בעשרה שחקנים. כפר יונה שלטה במגרש, ואף הוסיפה צמד של הברטו מלאש. לקראת סיום יזהר גרף כבש שער עצמי, והמשחק הסתיים בתוצאה 1-3.

 

הפועל גדרה תפגוש את מכבי ב''ש בגמר המחוזות:

הפועל גדרה אירחה את הפועל בני אשדוד, וגברה עליה 0-2. ליאור סויסה כבש שער בדקה ה-66 בפנדל, והעלה את גדרה ליתרון 0-1. אניס טועמה הגדיל את היתרון בדקה 81, והמשחק הסתיים בניצחון 2-0 לגדרה.

 

מכבי ב"ש אירחה את מ.כ ערד וניצחה 3-2 בהארכה. בדקה ה-14 ערד עלתה ליתרון 0-1 משער של מארק מולצינקוב, בדקה ה-24 באר שבע משווה 1-1. המשחק נכנס להארכה, וערד הצליחה לעלות בשנית ליתרון 1-2 משער של שלמה נגש. באר שבע הצליחה לחזור למשחק ומשווה 2-2. לקראת דקות הסיום באר שבע עושה מהפך, ועולה ליתרון 2-3.

 

 

בית"ר חיפה תפגוש את מכבי אום אל פחם בגמר המחוזות:

בית"ר חיפה הביסה 5-0 את בני קלנסווה, מצמדים של אושר איזנקוט ואליהו דרעי, גל מלכה הוסיף שער נוסף.

 

מכבי אום אל פאחם, אירחה את הפועל עין סהלה כשהחלק הראשון של המשחק לא התעלה לרמות גבוהות והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס. במחצית השנייה מחמוד תלר העלה את פאחם ליתרון, עלי פרחי הגדיל וקבע את תוצאת המשחק.

 

בני טובא העפילה לגמר המחוזות ותפגוש את מכבי עירוני יפיע:

בני טובא אירחה את מ.ס חצור הגלילית, ועלתה ליתרון משער של חלאד הייב. חצור הגלילית חזרה למשחק והשוותה משער של מאיר בן לולו. בני טובא נשארה בעשרה שחקנים, והצליחה לעלות ליתרון 1-2 משער של ייזן מרעי לקראת סיום המשחק.

 

עירוני יפיע אירחה בעילוט את מכבי בסמת טבעון, וגברה עליה 2-3.

כפר יונה מנצחת את פרדסיה ועולה לגמר המחוזות (צילום: יח"צ)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלללה (כפר יונה 09-04-2019, 21:53)
    אלי שמואלי מה קרה לספורטינג תל אביב? חחחחח אה אתה עכשיו בביתר יבנה
  2. לכפר יונה (יבנאי 10-04-2019, 11:33)
    לאותו אחד שכתב על אלי שמואלי אוהבבבים אותך אלי בוא ליבנה......תשקיע בה
  3. בהצלחה כפר יונה (קלנסווה 10-04-2019, 11:33)
    בהצלחה לכפר יונה מאוהדי קלנסווה, העיקר ספורטינג תל אביב ואלי שמואלי לא עלו