באקה מנצחת את מגדל העמק 1-0

באקה אל גרבייה לא הרשימה במשחק החוץ מול מגדל העמק, אבל שער אחד של אוהד קדוסי בדקה ה-84 הביא לניצחון של הקבוצה, שככל הנראה תסיים במקום השני, זאת לאחר שפאחם עלתה באופן רשמי ובאקה תצטרך לנסות לעלות מהפלייאוף

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-04-2019
  • 11:05

כמאה אוהדים הגיעו אמש למגרש במגדל העמק, כדי לצפות במפגש בין באקה אל גרבייה למגדל העמק, זאת במסגרת המחזור ה-27 בליגה א' צפון.

 

האוהדים שהגיעו אמש לצפות במשחק (צילום: חגאג ראחל)

 

באקה אל גרבייה שתופסת את המקום השני בטבלה עם 45 נקודות, כאשר הפער מהמוליכה פאחם עומד על עשר נקודות, והיא מגיעה למשחק אחרי הפסד במחזור הקודם לכפר כנא, הפסד שקדמו לו ארבעה ניצחונות רצופים. באקה רוצה לצבור נקודות, ולהמשיך ולשמור על מקומה במקום  השני בטבלה.

מנגד נמצאת מגדל העמק שתופסת את המקום ה-9 בטבלה עם 31 נקודות, והיא מגיעה למשחק אחרי שלא הצליחה לרשום ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים.

 

קבוצתו של מוטי קריספיל לא הצליחה לרשום ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים (צילום: חגאג ראחל)

 

המשחק נפתח עם בלחץ טוב מצד באקה אל גרבייה, שתקפה מהדקות הראשונות למשחק. בדקה ה-16 אוהד קדוסי בעט כדור,  אך החטיא מול שוער מגדל העמק.

 

שוער מגדל העמק לוקח כדור ושומר על שער נקי במחצית הראשונה (צילום: חגאג ראחל)

 

 עדן שאשא שהיה מצוין במשחק, היה פעיל מאוד באגף השמאלי והוציא הרבה כדורים לאורך המחצית.

 

עדן שאשא היה פעיל באגף השמלאי (צילום: חגאג ראחל)

 

החל מהדקה ה-20 מגדל העמק נכנסה למשח , החלה לתקוף ולחצה, אך הגנת באקה עמדה מצוין. מגדל העמק לא הגיעו למצבים אבל היו מאוד מסוכנים, והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס.

 

מגדל עמק לחצה, והגנת באקה עמדה מעולה (צילום: חגאג ראחל)

 

המחצית השנייה נפתחה ביכולת פחות טובה מצד באקה אל גרבייה שלא הצליחה לעבור את החצי. מנגד, מגדל העמק הגיעו לשתי הזדמנויות מול השוער והחטיאו.

 

מחצית שנייה חלשה מצד באקה, מגדל העמק תקפו (צילום: חגאג ראחל)

 

בדקה ה-84 עדן שאשא הוציא כדור לגיא כהן שמסר כדור לאוהד קדוסי והוא בעט ישירות לשער מגדל העמק, העלה את באקה ליתרון 1-0 וקבע את תוצאת המשחק.

 

אוהדי קדוסי, כובש שער ניצחון עברו קבוצתו (צילום: חגאג ראחל)

 

באקה מנצחת את מגדל העמק 1-0, אך הקבוצה לא הרשימה במיוחד במשחק והפגינה יכולת חלשה יחסית. 

 

שחקני באקה חוגגים את השער של אוהדי קדוסי (צילום: חגאג ראחל)

 

כעת באקה ממשיכה לשמור על מקומה במקום השני בטבלה, ותצטרך לנסות לעלות מהפלייאוף, לאחר שאום אל פאחם עלתה לליגה הלאומית באופן רשמי.

שחקני באקה חוגגים את השער של אוהד קדוסי (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגדל (רמי 07-04-2019, 12:37)
    ביחה מגדל העמק בושה חחחחח מאמן לא קשור לענף בכלל
  2. מוטי לא מתאים להיות מאמן. הוא מאוד חלש (דוד 07-04-2019, 13:49)
  3. הפועל בקה חסרה חמישה שחקנים מוצהבים ופצועים. הקהל של בקה החרים את המשחק והקבוצה תשחק עם הנוער באום א (בדראן 07-04-2019, 17:03)
    הפועל בקה חסרה חמישה שחקנים מוצהבים ופצועים. הקהל של בקה החרים את המשחק במגדל העמק וגם יחרים את המשחק הבא והקבוצה תשחק עם הנוער באום אל פחם
  4. מאמן אפס (דודו מגדל העמק 07-04-2019, 17:07)
    מאמן שמרכיב שחקני בית שמאיימים עליו ומקללים אותו עדיף שיישב בבית . שנה הבאה אם רוצים לבנות משהוא טוב צריך להעיף את המאמן ואיתו עוד 4 שחקני בית שמרעילים את הקבוצה .