ניצחון בשיניים: אסי גלבוע מנצחת בחוץ את מ.ס טירה 2-1

אסי גלבוע יצאה למשחק חוץ קשה בטירה וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון 2-0 משער של עדן בן מנשה ושער עצמי. במחצית השנייה טירה הצליחה רק לצמק מרגליו של ניר עזריה. טירה סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של אייהב חמדן ובר אלסברי

  • על ידי: גיא צמח
  • 07-04-2019
  • 14:26

מ.ס טירה מהמקום ה-6 אירחה את אסי גלבוע מהמקום ה-13 במסגרת המחזור ה-27 בליגה א' צפון. פתיחת המשחק הייתה של אסי גלבוע שהצליחה בדקה ה-31 לעלות ליתרון משערו של עדן בן מנשה שקובע 1-0 לאסי גלבוע.

 

עדן בן מנשה כובש וחוגג את שער היתרון לאסי גלבוע (חגאג רחאל)

 

על סף השריקה למחצית שער עצמי של הגנה טירה, הכפיל לאסי גלבוע את היתרון ובמחצית אסי גלבוע יורדת ליתרון 2-0.

במחצית השניה טירה החלה ללחוץ ובדקה ה-71 צימקה את התוצאה משער של ניר עזריה שקבע את התוצאה על 2-1 לאסי גלבוע.

טירה המשיכה ללחוץ ולסכן את שערה של אסי גלבוע אבל בדקה ה-74 נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של אייהב חמדאן, הרחקה לא מוצדקת שבמקרה הגרוע ביותר מחייבת כרטיס צהוב וגם זה אולי.  למרות החיסרון המספרי טירה המשיכה לחפש את שער השוויון אבל בדקה ה-82 נותרה ב-9 שחקנים לאחר הרחקתו של בר אלסברי. עד לסיום התוצאה לא השתנתה ובסיום ניצחון 2-1 לאסי גלבוע שחוזרת עם נקודות יקרות ובציפייה שיכולה להישאר בליגה בתום העונה הסדירה.

 

מוחמד סמארה מאמנה המצוין של טירה מאוכזב ובצדק אבל הפנים קדימה (מאור אלקסלסי)

 

תגובתו של מוחמד סמארה מאמנה של טירה: "הפסד כואב, חבל ששולחים שופטים שלא עומדים בלחצים, השיפוט גנב את ההצגה. אני גאה בשחקנים שנשארו על המגרש והאמינו שנחזור גם ב-8 שחקני שדה. אנחנו סובלים כל הזמן מיד קלה על ההדק ומקבלים אדומים שלא היו נותנים אותם בליגה ג'. הפנים קדימה ולא נוותר על הפליאוף עד המשחק האחרון".

 

אבי סבג מאמנה של אסי גלבוע בדרך להשאיר את קבוצתו בליגה בצורה מעוררת כבוד (חגאג רחאל)

 

תגובתו של אבי סבג מאמנה של אסי גלבוע: "הגענו לאחד המגרשים הקשים בליגה. משחק קשה מאד, משחק ברוטלי, קשוח ולשמחתי יצאנו עם 3 נקודות מאד מאד חשובות להמשך הדרך. עדיין לא השלמנו את המשימה, יש עדיין 9 נקודות בקופה, אני מאמין שאם נביא 6 נקודות אנחנו נישאר בליגה ובעזרת השם הכל בידיים וברגליים שלנו".

עדן בן מנשה חוגג את שער היתרון עם מאמנו אבי סבג (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות