"ניצחון אחד ישאיר אותנו בליגה סופית, ולא נסתבך בתחתית"

כך אמר לירון אלימלך, חלוצה המצוין של קריית אתא. קבוצתו סיימה בתיקו במחזור האחרון נגד כפר כנא, תוצאה שיצרה רצף של ארבעה מחזורים שהסתיימו בתיקו. בריאיון לאתר 'גולר' הוא מסכם את היכולת של קבוצתו, על הרצון להימנע ממאבקי תחתית, ועל ההכנות לקראת המחזור הבא בו יפגשו את מוליכת הטבלה אום אל פאחם

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-04-2019
  • 19:33

כבר ארבעה מחזורים ברציפות שהקבוצה מסיימת בתוצאת תיקו, מה יש לך לומר על כך?

"נכון יצא ככה שאנחנו עושים המון תוצאות תיקו לאחרונה, ברור שאנחנו גם מאוכזבים ומרגישים תחושת פספוס כי אנחנו באמת מציגים יכולת טובה ומחוייבים מאוד בכל משחק, אבל לא מצליחים לנצח. אנחנו מקווים לחזור למסלול הניצחונות בישורת באחרונה של העונה, ולסיים בטעם טוב" .

 

איך אתה מסכם את היכולת של קבוצתך העונה?

"מבחינת היכולת אפשר לומר שבהחלט לא מימשנו את הפוטנציאל של הקבוצה שלנו. אין ספק שיש לנו שחקנים מצויינים ומנוסים בליגה הזאת, וגם מאמן טוב, אבל כנראה שמשהו לא התחבר ולא הצלחנו להגיע למטרות שהצבנו בתחילת העונה, וזה מאכזב מאוד אותנו השחקנים וכמובן את המועדון".

 

היכן לדעתך קריית אתא תהיה ממוקמת בתום העונה?

"חוץ מתחילת העונה שהרגשנו קצת צמרת, רוב העונה אנחנו נמצאים במרכז הטבלה והפלייאוף העליון קצת התרחק מאיתנו .ניצחון אחד ישאיר אותנו בליגה סופית ולא נסתבך בתחתית".
 

לירון אלימלך רוצה להמנע ממאבקי תחתית עם קבוצתו (צילום: אביב עובדיה)

 

מה הציפיות לקראת תום העונה?

"הציפיות לקראת סוף העונה זה להשיג כמה שיותר נקודות, להתרחק מהתחתית ואולי איכשהו להשיג מקום בפלייאוף העליון למרות שלא תלויים בעצמנו, אבל במצב מסוים יש לזה סיכוי לקרות וכמובן לסיים את העונה הפחות טובה הזאת בטעם טוב".

 

את העונה הנוכחית פתחת באום אל פאחם מוליכת הטבלה, במחזור הבא תפגשו את הקבוצה, איך התחושה לקראת המשחק?

"כן אנחנו משחקים נגד אום אל פאחם מוליכת הטבלה שכבר עלתה ליגה, באמת מגיע להם כי הם קבוצה מצויינת ואני מאחל להם בהצלחה בלאומית בעונה הבאה. אנחנו משחקים בבית, ונבוא במטרה להשאיר את הנקודות אצלנו".

 

לירון אלימלך, חלוץ מצוין ובורג מרכזי בקריית אתא (צילום: מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות