אום אל פאחם עלתה ללאומית! סטטוס קוו בדרום...

הפועל אום אל פאחם מנצחת את קריית אתא ומבטיחה באופן רשמי את הכרטיס לליגה הלאומית! כאוכב מנצחת את נשר ומתקרבת להבטחת הפלייאוף, טירה מפסידה ומתרחקת מהפלייאוף. בתחתית, עירוני נשר מסתבכת לאחר ניצחונות של אסי וצור שלום. בדרום יוסי אסייג מתפוצץ עם רביעייה, הכח ממשיכה לנצח ומחנה יהודה מפספסת הזדמנות להיצמד לבקעת הירדן

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-04-2019
  • 17:12

משחקי הדרום:

מ.ס. כפר קאסם - אדומים אשדוד  0-6 

כפר קאסם אירחה את אדומים אשדוד בידיעה שאסור לה למעוד במאבק העלייה, אשדוד שרצתה לקלקל לכפר קאסם נתקלה בחלוץ הטוב בליגה, יוסי אסייג שעם רביעייה אדירה ניצח לבדו את האדומים, אוהד אדלשטיין ודו מיימוני הוסיפו שער משלהם.

 

התפוצצות! יוסי אסייג עם רביעייה גדולה! (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן - הכח ר״ג  2-1
בקעת הירדן אירחה את להכח במטרה לצמק את הפער מאזור ואולי לברוח ממשחקי ההישרדות. הכח שרצתה להמשיך במסע הניצחונות האדיר שלה נקלעה לפיגור מוקדם משער אופק גולדברג, אך חניכיו של עומר פרץ הוכיחו שוב המון אופי, הפכו את התוצאה משערים של סתיו זליאט ואביהו עזר והשיגו ניצחון עשירי ברציפות. 

 

מכבי יפו - בית"ר נורדיה  0-2

מכבי יפו עשתה צעד חשוב מאוד לעבר הפלייאוף העליון עם ניצחון מוצדק מול נורדיה ירושלים. צמד נהדר של נוריאל בוזגלו העניק לרוני אוואט 3 נקודות חשובות בדרך אולי לפלייאוף.

 

נוריאל בוזגלו מסדר ליפו ניצחון עם צמד חשוב (אבייתר ברק)

 

ירמיהו חולון - שמשון כפר קאסם  1-1

חולון ושמשון נפגשו אולי להזדמנות האחרונה של שתיהן לנסות ולתפוס מקום בפלייאוף. רועי דיין הורחק במדי חולון בדקה ה-74. עם הכניסה לתוספת הזמן החלה הדרמה. מוחמד בדיר העלה את שמשון ליתרון שכבר ראתה את 3 הנקודות אצלה, אך שער שוויון דרמטי של חולון גם בתוספת הזמן, עשה חלוקת נקודות וקבע שככל הנראה שתי הקבוצות לא תהיינה בפלייאוף.

 

הפועל מחנה יהודה - מכבי הרצליה  2-2

מחנה יהודה אירחה את מכבי הרצליה לאחת מההזדמנויות האחרונות שלה לעלות מעל לקו האדום. מחנה כבר ראתה את 3 הנקודות אצלה בכיס לאחר שהובילה משערים של עידן בנימין ומאור אסור, אך לקראת הסיום ברק לביא כבש שער שוויון שכנראה ויעלה למחנה יהודה ביוקר... גם הרצליה מאבדת 2 נקודות יקרות במאבק על הכרטיס לפלייאוף. 

 

מכבי שעריים - הפועל אזור  0-0

במשחק שקול בין מכבי שעריים להפועל אזור, חניכיו של יוסי חכים רצו יותר והיו שווים יותר מתיקו אך לא הצליחו לכבוש למרות שלל המצבים. שעריים עשתה את שלה העונה ורק רוצה להתחיל לארגן את העונה הבאה, אזור יכולה להיות מרוצה מנקודה יקרה בחוץ.

 

שלושת הכובשים לרשת כפ"ס. קריית גת הביטחה עוד עונה בליגה א. 

 

ביתר כפ"ס - עירוני קריית גת  3-0

היורדת לליגה ב', בית"ר כפ"ס, רוצה רק לא להתבזות במחזורים האחרונים ומול קריית גת זה כמעט וקרה... הדרומיים הביסו את כפ"ס 3-0 משערים של ליאל ספורטס, אדי אדרי ויואל גנון שהבטיחו עונה נוספת בליגה א'. כפ"ס לא התבזתה יותר מדי...

 

ביום שני יושלם המחזור כשמכבי יבנה תארח את הפועל כפר שלם

 

במחוז הצפוני:

עירוני קרית אתא - הפועל אום אל פאחם  2-0

קבוצתו של שמעון הדרי יצאה למשחק חוץ מול קריית אתא, במטרה להבטיח באופן רשמי את הכרטיס לליגה הלאומית. שערים של משה בן ולולו וריף מסיקה נתנו את האות לחגיגות - אום אל פאחם בליגה הלאומית!

 

הפועל מגדל העמק - הפועל באקה אל גרבייה  1-0

באקה אל גרבייה, שכבר השלימה עם העובדה שתנסה לעלות ליגה הלאומית ממשחקי הפלייאוף יצאה למשחק במגדל העמק, ומי אם לא אוהד קדוסי נותן לה שוב את הניצחון בדקה ה-86. דקה לאחר מכן מגדל העמק נשארה ב-10 שחקנים לאחר הרחקה של רם סופר.

 

שער נוסף של אוהד קדוסי מעניק לבאקה ניצחון (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - 'רובי שפירא' חיפה  0-1

קבוצתו של אופיר עזו עשתה את המוטל עליה בתקווה להשאיר לעצמה סיכוי להישארות, וניצחה משער של דקל כהן. אך לצערה גם צור שלום וגם אסי השיגו 3 נקודות יקרות והפער נשאר על 4 נקודות בין ירושלים לקו האדום כשנותרו 3 מחזורי ליגה בלבד.

 

הפועל בני זלפה - עירוני טבריה  2-2

שתי הקבוצות הגיעו למשחק במטרה להשיג 3 נקודות. בדקה ה-10 מייזר זועבי העלה את זלפה ליתרון שנשמר עד המחצית. בדקה ה-62 סאקר שאקר קבע שוויון ובחלוף 2 דקות קבע מהפך והשלים צמד. בדקה ה-80 חסיב אבו רוקון כבש מקרוב וקבע שוויון 2-2 וחלוקת נקודות בין שתי הקבוצות. 

 

הפועל הרצליה - מכבי צור שלום  2-0

חניכיו של מומו ניסטל רוצים להגיע במומנטום חיובי לפלייאוף העליון, אך דווקא שחקני צור שלום באו נחושים יותר וצמד גדול של יובל אורן העניק להם 3 נקודות יקרות במאבקי התחתית.

 

עירוני נשר- הפועל כאוכב  2-1

עירוני נשר מאבדת 3 נקודות יקרות מול הפועל כאוכב ומסתבכת בתחתית בעקבות ניצחונה של צור שלום. דווקא נשר עלתה ליתרון ראשונה משער של אמיר רוסתום במחצית הראשונה. אך כאוכב עם מהפך נהדר לאחר שערים של ואסים עלי וכרם עבדאלה מקרבים את הבטחת הפלייאוף לכאוכב.

 

מ.ס טירה - הפועל אסי גלבוע  2-1

אסי גלבוע יצאה למשחק חוץ לא פשוט בטירה ועלתה ליתרון כפול כבר במחצית הראשונה. חניכיו של סמארה הצליחו רק לצמק ואף נשארו ב-9 שחקנים בסיום לאחר הרחקות של אייהב חמאדן ובר אלסברי, ובעקבות ההפסד טירה מתרחקת מהפלייאוף..

אום אל פאחם עולה לליגה הלאומית! (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר קאסם, על מי תתלוננו עכשיו? (סגול 05-04-2019, 17:23)
    אסמאעיל עאמר כל הזמן בוכה על הקבוצות ש"נותנות" להכח. הנה, אשדוד באו והתברר שהם לא קבוצת אוהדים, הם קבוצת המועדדות של כפר קאסם...
  2. אדומים (אבי 05-04-2019, 17:29)
    איזה מכירה בכפר איפה ויצמן יער
  3. כפר קאסם (כפר קאסם 05-04-2019, 18:08)
    אנחנו נצחנו את אשדוד בצדק לכוח נותנים בכוונה תסתום את הפה אוהד כוח זבל גזעני
  4. כפר קאסם (כפר קאסם 05-04-2019, 18:09)
    כל קבוצה נגד כפר קאסם מנסה לקלקל לנו אבל אנחנו מנצחים בזכות עצמנו לא כמו הכוח שנונתים להם בכוונה
  5. שלי (הקבוצה 05-04-2019, 18:13)
    כפר קסם קונים מישחקים בושה איפה ויצמן יער תחקרו את אשדוד קונים כמה שחקנים האוהדים של קפר כסם
  6. פחם הנוכלים לא מגיע להם לעלות . קנו כל המשחקים בסיבוב השני . מלבד זלפה וכוכב. אין צדק בכדורגל. (חיים 05-04-2019, 18:13)
  7. יהיה (מה 05-04-2019, 18:19)
    איסמאל אמר אתם קונים מישחקים את יבנה יפו אשדוד אתה בוכה כל הזמן איפה ויצמן יער בושה וחרפה תיבדקו
  8. משחק מכור מאה אחוזנשחקנים כאילו היו דבוקים לדשא חיבים לחקור את המשחק הזה אני גמרתי עם הקבוצה המסריחה (פיני הרצליה 05-04-2019, 18:52)
    בושה וחרפה היום שישי באתי לצפות בקבוצה שאני אוהד משחר ילדותי והתכזבתי המשחק היה מכור נשחקנים כאילו
  9. משחק מכור מאה אחוזנשחקנים כאילו היו דבוקים לדשא חיבים לחקור את המשחק הזה אני גמרתי עם הקבוצה המסריחה (פיני הרצליה 05-04-2019, 18:52)
    בושה וחרפה היום שישי באתי לצפות בקבוצה שאני אוהד משחר ילדותי והתכזבתי המשחק היה מכור נשחקנים כאילו
  10. אום אל פחם. זה לא רק כדורגל. (אבימ 07-04-2019, 18:33)
    שאפו לכדורגל באום אל פחם...זו הזדמנות למנף את העיר הזו ולהפוך את העלייה לליגה הלאומית לגשר לדו קיום בין יהודים וערבים...הכל בזכות האוהדים הנהלת הקבוצה השחקנים המעורבים...זו הוכחה שניתן לחיות בשלום...זה הזמן שהציבור הרחב יכיר את העיר היפה והמעניינת הזו ואף לבקר בה...אז ראש העיר בבקשה ואתה כראש עיר אוהד הקבוצה...עשה מעשה!