נבחרת המחזור ה-26 בליגה א' צפון: בחסות ה-MIZU" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

המחזור ה-26 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו אום אל פאחם מביסה את טבריה ומנצלת את ההפסד של באקה לכפר כנא, כדי להגדיל את הפער וכנראה לעלות לליגה הלאומית. בתחתית נשר מנצחת את אסי גלבוע ועושה צעד משמעותי לעבר ההישארות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2019
  • 16:15

שוער: סער אוחיון (עירוני נשר)

שוערה של נשר, שוער צעיר שעושה קפיצת מדרגה העונה. יש לו את כל הנתונים להגיע לרמות הגבוהות ביותר והוא גם יגיע... לפחות שתי הצלות של שער בטוח שלו השאירו את קבוצתו על אי ספיגה.

 

משחק נהדר של אוחיון ששמר על שער נקי (חגאג רחאל)

 

הגנה:

ניר דרור (הפועל אום אל פאחם)

המגן הטוב ביותר בליגה! בשישי היה פעיל בחלק ההתקפי של קבוצתו ואף בישל שער. שחקן ששייך לרמה גבוהה יותר.

 

נדב מוניס (הפועל אום אל פאחם)

מעוז ההגנה של אום אל פאחם, השקט שלו מקרין על יתר החברים ולא בכדי הם נחשבים לקבוצת ההגנה הטובה בליגה ולו יש חלק גדול בכך.

 

אדם סולטאן (מ.ס. טירה)

מגנה השמאלי של טירה עושה הגנה בצורה יוצאת מהכלל. הציל שער בטוח בהצלה מקו השער וכבש את השער הראשון לטובת קבוצתו. אדם מגן תוקף מהרמות הגבוהות ביותר.

 

בני סימנטוב (עירוני נשר)

בלמה של עירוני נשר היה מצוין במשחק ההגנה מול האקסית מהגלבוע. כיוון את ההגנה, נלחם על כל כדור ועזר לחבריו עם הכדורים הארוכים והמדויקים, וראיית המשחק שלו מנעה הרבה שערים. 

 

בני סימנטוב עם משחק מצוין מול האקסית (חגאג רחאל)

 

סאמח סרחאן (הפועל כאוכב)

בלמה הוותיק והמצוין של כאוכב היה רמה אחת מעל כולם וסיכל כמעט לבדו את התקפת הפועל ירושלים. בדקות הפחות טובות של קבוצתו הוא שמר על חבריו והשאיר אותם במשחק. יש לו מניות גדולות בתנופה של כאוכב.

 

 

קישור:

ריף מסיקה (הפועל אום אל פאחם)

קשרה של אום אל פאחם, שחקן מעל הליגה, נייד מאד ומנהל את המשחק של פאחם. מול טבריה עשה ככל העולה על רוחו והיה מהבולטים בניצחון הגדול על טבריה.

 

רביע אבו יונס (הפועל כפר כנא)

קשרה האחורי של כפר כנא היה המצטיין בניצחון על באקה אל גרביה. מחלץ כדורים רבים מהיריבה, שקט רגוע ומשחק עם הרבה ביטחון למרות שרק קיבל את חולצת ההרכב לפני מספר מחזורים ומאז מציג יכולת גבוהה מאד.

 

לואי חלף (עירוני נשר)

עוד קשר נהדר מבית היוצר של עירוני נשר. שחקן נוער שעלה לבוגרים, כבש שער נהדר והיה מצוין מול הגלבוע. קשר מהרמות הגבוהות שכיף לראות אותו משתלב.

 

התקפה:

 

תימור אביטן, שחקן המחזור של ליגה א' צפון (עודד חסין)

 

תימור אביטן (הפועל אום אל פאחם)-כוכב המחזור!

חלוצה של פאחם כבש שלושער והוכיח שלכבוש שערים הוא לא שכח. תימור חלוץ מהבכירים בליגה שמיעט לשחק העונה, אבל מול טבריה הוא הוכיח שמקומו על המגרש עם שלושער אדיר.

 

בר שמש (עירוני נשר) 

חלוצה הצעיר של נשר היה מצוין מול הגלבוע, כבש שער ובישל עוד שניים. הוכיח שהוא יכול לקחת משחק על הגב שלו. חלוץ עם יכולות גבוהות שיכול להגיע לרמות הגבוהות וזוהי רק עונתו הראשונה בבוגרים.

 

שמעון הדרי מוביל את אום אל פאחם לליגה הלאומית (עודד חסין)

 

מאמן המחזור: שמעון הדרי (הפועל אום אל פאחם)

השועל הוותיק, המאמן הוותיק שמכיר את ליגה א' אולי יותר טוב מכל מאמן אחר. הוכיח שגם במגרש סופר קשה כמו טבריה, הוא יכין את קבוצתו נהדר וידאג להביא את הנקודות. שמעון עושה עונה גדולה ורק לחשוב שהוא לא פתח את העונה עם אום אל פאחם, רק עושה אותו גדול יותר.

נבחרת המחזור ה-26 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. הגנה הטובה בליגה ! (פארס 02-04-2019, 17:41)
    אמרתי זאת כמה פעמים...לא פעם היתה זו ההגנה של אום אל פחם שהחזיקה את הקבוצה במירוץ לעלייה....מרגע שנדב מוניס חזר לקבוצה משחק ההגנה השתפר מאוד...מעבר לזה הוא שחקן שאוהב את הקבוצה והקבוצה אוהבת אותו...נותן את הנשמה לקבוצה...שאפו נדב
  2. השוער של הפועל כפר קנא עומר נחפאוי חייב להיות בנבחרת (עבד בסול 02-04-2019, 18:40)
    עומרנחפאוי הציל את כפר כנא לא פחות מ 7 שערים בטוחים,והוא הביא להם את 3 הנקודות.
  3. good (niko 03-04-2019, 10:27)