איבדה סיכוי: כפר כנא עם ניצחון 2-3 על באקה

באקה אל גרביה הקבוצה הממוקמת במקום השני, יצאה אמש למשחק חוץ לא פשוט בכפר כנא. בתום משחק מרתק כפר כנא כובשת שער דרמטי בדקה ה-90 ובעצם גורמת לבאקה לאבד סיכוי מעשי להשיג את הכרטיס לליגה הלאומית מהמקום הראשון, כשנותרו ארבעה מחזורים לסיום העונה. כפר כנא מתקרב לפלייאוף

  • על ידי: מערכת גולר
  • 30-03-2019
  • 11:37

איזה משחק היה לנו אמש בכפר כנא! פשוט וואו אחד גדול... הפועל כפר כנא, אולי הקבוצה הכי טובה שהייתה בכפר כנא בשנים האחרונות, אירחה את השנייה בטבלה, הפועל באקה אל גרביה כשהאורחה hודעת שכל דבר חוץ מניצחון וחלום העלייה נגוז.

 

מאמנה של באקה יודע שרק ניצחון בא בחשבון (חגאג רחאל)

 

המשחק נפתח בשליטה מלאה של המארחים וכבר בדקה הראשונה פאיק מחמיד מקבל כדור במצב של אחד על אחד מול גיא סלם, פאיק בועט טוב אך הכדור מתגלגל ליד הקורה והחוצה. בדקה ה-5 שוב פאיק מחמיד מקבל כדור, עובר את הבלם ובועט לשוער לידיים של סלם. בדקות אלו שחקני באקה לא במשחק בכלל ורואים שהפועל כפר כנא באו מוכנים, מניעים כדור ומייצרים מצבים.

 

מסירה טובה של מחמוד עבאס (חגאג רחאל)

 

בדקה ה-14 קיבלנו את ההתקפה הראשונה של באקה, מחמוד עבאס מוסר לאבו רביע שעובר את יאסר, אבו רביע בועט חלש מאוד לשער כפר כנא, שחקנה של כפר כנא, אחמד אמר בא להרחיק את הכדור, אך מחליק ומכניס את הכדור לשערו, 1-0 לבאקה!

 

שחקני באקה חוגגים את היתרון! (חגאג רחאל)

 

שחקני כפר כנא לא הורידו את הראש והמשיכו ללחוץ ולאחר חמש דקות באה התשובה. ספוואן זועבי ומחמוד פודי עושים דאבל פס נדהם ומעשרים מטר פודי בועט לפינה וקובע שוויון 1-1 מוצדק לחלוטין!

 

פודי כובש את השוויון המוצדק (חגאג רחאל) 

 

כפר כנא המשיכה בשלה והמשיכה ללחוץ, ואחרי 6 דקות עוד התקפה יפה של שחקניו של אחמד סבע. שוב ספוואן זועבי שולח את פאיק מחמיד למצב נהדר בתוך הרחבה, בלם באקה מכשיל אותו וכפר כנא מקבלת פנדל. אמיר אבלס ניגש לבעוט ומשלים את המהפך, 1-2 לכפר כנא!

בדקה ה-25 באקה עורכת חילוף ומוציאה את אורי כהן, שלא אהב את החילוף ונראה עצבני מאוד בירידה לספסל. לאחר חמש דקות נראה היה שלכפר כנא מגיע עוד פנדל של מאה אחוז, אך שופט המשחק הורה להמשיך. עד לסיום המחצית, כפר כנא הגיע לעוד שני מצבים של ראדי חמיסי ומן הצד השני גם באקה הגיעו למצבים טובים של ניר אברג’יל, אך מאור סיסו היה במקום והציל שער בטוח.

 

אחמד סבע יכול להיות מרוצה בירידה להפסקה (חגאג רחאל)

 

המחצית השנייה נפתחה לגמרי אחרת, באקה אל גרביה לחצה בלי סוף ובסוף הלחץ גם הניב פירות. גיא כהן מקבל כדור עומק נהדר, בועט פצצה שפוגעת ברגל של שחקן כפר כנא והכדור קופץ מעל השוער, 2-2!

 

באקה חוזרת למשחק (חגאג רחאל)

 

שער השוויון הטריף את שחקני באקה שלחצו ואחרי שלוש דקות ראינו החמצה מטורפת של עידן מקדש ממטר (!) ושוער כפר כנא עם עצירה מדהימה מונע את היתרון של באקה. באקה המשיכו ללחוץ אבל הגנת כפר כנא פשוט עשתה עבודה מדהימה ועצרה שערים בטוחים פעם אחר פעם.

 

עם הכניסה לדקה ה-90 קיבלנו את הדרמה האמיתית של המשחק. כששחקני באקה יודעים שתוצאת תיקו לא טובה להם, דווקא כפר כנא יוצאים להתקפה. מוחמד קנאוטי מקבל כדור עומק ושולח פצצה לפינה ממרחק של 20 מטר וכובש שער אדיר!!! 2-3 לכפר כנא! השער של קנאוטי פתח את החגיגה באצטדיון בכפר כנא ולא פחות מכך את החגיגה באצטדיון בטבריה, שם שיחקה אום אל פאחם וניצחה 5-0 ובעצם הבטיחה לעצמה את העלייה באופן מעשי!

 

בסיום באקה מאבדת סיכוי לעלות לליגה הלאומית מהמקום הראשון, ותנסה לעשות את המסע המטורף דרך משחקי הפלייאוף. מנגד, כפר כנא נכנסת חזק מאוד לתמונת הפלייאוף העליון לאחר שהיא מוכיחה משחק ספורטיבי אדיר, שאפו!

באקה אל גרביה מאבדת סיכוי לעלות ליגה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מעולה (מנשה 30-03-2019, 13:06)
    מגיע לבקה
  2. בקעה קבוצה טובה...!!! (גאסר 30-03-2019, 14:16)
    בקעה קבוצה טובה...רק אום אם פחם יותר טובה...לאום אל פחם יש הגנת ברזל ושוער מעולה שבתקופה לא טובה של הקבוצה ההגנה ועם לב ההגנה נדב מוניס שמרו אותה בתמונה...לעומתם בקעה הפסידה בעיקר שלא שמרה על יציבות...וההגנה שלה היתה יותר חלשה.
  3. אחרי 2-2 בקה היתה יכולה להוביל 7-2 אבל מה זה שווה מול ההתנהלות של עירוני טבריה (ראמי 30-03-2019, 16:04)
  4. אום אל פחם...זה לא רק כדורגל ! (מוניר 31-03-2019, 18:47)
    אום אל פחם. זה לא רק כדורגל...אום אל פחם יכולה להיות שער ענק להבנה ושלום...ראש עיר מקסים ואוהד הקבוצה...הנהלת קבוצה בראשות אבו שלמה. אחמד ושאר הצוות...שעושים עבודת קודש ולא רק בכדורגל ואוהדים נפלאים...תרימו את הכפפה...ותהיו אתם הגשר לאחריות משותפת...בהצלחה...