עו"ד שי אבני מארח את גיל ברעם: תחזית הליגה הלאומית מחזור 30

השבוע לקראת המחזור שינעל את הליגה הסדירה בליגה הלאומית, בחר סוכן השחקנים עו"ד שי אבני לארח את גיל ברעם, מנכ"ל הפועל נצרת עילית שהיא בדרך הבטוחה לליגת העל כשהיא במרחק של 9 נקודות מהמקום השלישי! ויחד השניים מביאים בפנינו את התחזית שלהם לאתר 'גולר' למחזור האחרון בליגה. שווה לקרוא!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-03-2019
  • 08:16

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

הפעם בחר שי לארח את מנכ"ל הפועל נצרת עילית-גיל ברעם. גיל עושה עונה מדהימה עם נצרת עילית והם בדרך הבטוחה לליגת העל עם יתרון 9 נקודות על המקום השלישי. השקט שהוא משרה במועדון, המקצועיות והיחס לשחקנים באים לידי ביטוי בתוצאות על כר הדשא. אין לי ספק שהוא יכין את המועדון היטב גם לעונה הבאה בליגת העל.

 

המחזור הקרוב:

זהו המחזור האחרון לפני החלוקה לפלייאוף ויהיו לנו שמונה משחקים שישוחקו ביום שישי בשעה אחידה, 16:00. שלושה משחקי תחתית בוערים ושני משחקים גדולים בצמרת. תהנו!

מכבי אחי נצרת - הפועל אשקלון

גיל ברעם: אחי ימשיכו את המומנטום שלהם וינצחו בבית. הניחוש שלי: ניצחון לאחי נצרת.

שי אבני: אחי נצרת עם שני ניצחונות רצופים ומהפך ענק מול כפ"ס במחזור הקודם, שהראה הרבה אופי ועלי חטיב אחד. לאשקלון זו הזדמנות אחרונה להתקרב למקום השני. הניחוש שלי: ניצחון לאחי נצרת.

 

הפועל ר"ג - בית"ר ת"א

גיל ברעם: שתי הקבוצות הבטיחו את הפלייאוף העליון. הקבוצה שתנצח תיכנס למאבק העלייה ולדעתי ר"ג בשלה יותר. הניחוש שלי: ניצחון לר"ג.

שי אבני: ר"ג לא מפסיקה לגרוף נקודות מאז שבני בן זקן הגיע לשם. אין ספק שר"ג היא אחת הקבוצות הטובות בסיבוב השני ואם לא הפתיחה הגרועה, הם היו נאבקים חזק על העלייה. בית"ר ת"א הפסיקה מזמן לשחק ואין לה שאיפות עלייה. חבל שלא נותנים שם דקות לכל שחקני הסגל כאשר הקבוצה כבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. ניחוש שלי: ניצחון לר"ג.

 

בני בן זקן לא מפסיק לאגור נקודות מאז הגעתו (באדיבות אתר ONE)

 

הפועל ראשל"צ - בני לוד

גיל ברעם: לוד לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד וחייבים את הנקודות בכדי להישאר בליגה. הניחוש שלי: ניצחון לבני לוד.

שי אבני: לוד במקום הלפני אחרון וחייבים לנצח את ראשל"צ, כדי שמרמורק לא תברח להם. ראשל"צ ניצחו במחזור הקודם את מרמורק וקשה לראות אותם מנצחים פעמיים רצוף. הניחוש שלי: תיקו.

 

ניר ברקוביץ' צריך ניצחון מול בני לוד בכדי להתרקח ממאבקי הירידה (באדיבות אתר ONE - משה חרמון)

 

הפועל מרמורק - הפועל פ"ת

גיל ברעם: למרות התקופה של פ"ת, מרמורק עשו את התוצאות הכי טובות בחודשיים האחרונים ולדעתי יחזרו לנצח השבוע. הניחוש שלי: ניצחון למרמורק.

שי אבני: מי האמין שנגיע למצב כמו במחזור הקודם שבו מרמורק הפסידה וכולם הופתעו...? הפעם הקבוצה פוגשת את הפועל פ"ת שפספסה בגדול ניצחון על הפועל ר"ג במחזור הקודם ונגזר עליה להיות בפלייאוף התחתון. למרות זאת, פ"ת בתקופה מצוינת וזהו משחק תחתית בין שתי קבוצות בכושר טוב. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עפולה - הפועל עכו

גיל ברעם: אמנם עכו עדיין לא הבטיחו את ההישארות בליגה, אך עפולה קבוצה חזקה יותר ויש להם את הכלים לחזור למאבקי העלייה. הניחוש שלי: ניצחון לעפולה.

שי אבני: עכו השיגה 4 נקודות מ-6 אפשריות עם החתמתו של חיים לוי. הנקודות הושגו מול קבוצות צמרת כמו כפ"ס ונס ציונה. כעת מגיעה עפולה שזוהי ההזדמנות שלה להידבק למקום השני. הניחוש שלי: ניצחון לעפולה.

 

סקציה נס ציונה - הפועל כפ"ס

גיל ברעם: שתי הקבוצות עדיין במאבקי העלייה ולדעתי המשחק יסתיים בחלוקת נקודות. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: כפ"ס ניסו לעשות זעזוע, אך מאז מינויו של אופיר חיים לפני שבועיים הם הפסידו פעמיים בבית. אם מינוי המאמן החדש לא עזר בשני משחקי בית רצופים-קשה לי לראות אותם מנצחים בחוץ קבוצה טובה כמו נס ציונה. הניחוש שלי: ניצחון לנס ציונה.

 

הקהל של קטמון ידחוף את קבוצתו לניצחון מול המוליכה? (אביב עובדיה)

 

הפועל קטמון ירושלים - הפועל נצרת עילית

גיל ברעם: אין מה להסביר, אנחנו הקבוצה הטובה בליגה. הניחוש שלי: ניצחון נצרת עילית ללא ספק.

שי אבני: השנייה מארחת את הראשונה. קטמון צריכים להמר כאן על התקפה ולנסות לנצח, מכיוון שיש 3 קבוצות שמרוחקות מהם 3 נקודות ומאיימות על המקום השני. נצרת עילית תהיה מרוצה מתיקו במשחק חוץ קשה בירושלים, שישמור על הסטטוס קוו. הניחוש שלי: תיקו.

 

מוטי מלכה רוצה לנצח את איכסל (רמי גרידיש)

 

הפועל רמה"ש - הפועל איכסל

גיל ברעם: משחק של תיקו. שתי הקבוצות נלחמות על חייהן. איכסל חייבים לנצח אבל רמה"ש יהיו מרוצים מתיקו. הניחוש שלי: תיקו.

שי אבני: משחק על 6 נקודות.  לאיכסל יש שחקני התקפה טובים מאוד שיכולים לשחק בכל קבוצה בליגה, אך ההגנה סופגת כל משחק וככה יהיה קשה להישאר בליגה. רמת השרון בבית ירצו לנצח ומוטי מלכה מכיר את איכסל עוד מליגה א'. הניחוש שלי: ניצחון לרמת השרון.

עו"ד שי אבני מארח את גיל ברעם: תחזית הליגה הלאומית מחזור 30

הוסף תגובה
תגובות
  1. רק מרמורק (אדום עולה 29-03-2019, 21:36)
  2. לא מפרגנים לנו מספיק (אדום עולה 29-03-2019, 21:37)