פרסום ראשון: שחקני טבריה פתחו בשביתה

משהו רע קורה העונה בעירוני טבריה שחקני הקבוצה קיבלו בשבוע שעבר צ’קים ביד אך התבקשו לא להפקיד אותם עד להודעה כי נכנס כסף לחשבון הבוקר הודיעו השחקנים כי הם פותחים בשביתה עד אשר יפרעו הצ’קים ולא יגיעו לאימון שתוכנן להיום, בשישי מחכה להם המשחק החשוב מול המוליכה הפועל אום אל פאחם.

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2019
  • 13:10

משהו רע קורה העונה בעירוני טבריה שחקני הקבוצה קיבלו בשבוע שעבר צ’קים ביד אך התבקשו לא להפקיד אותם עד להודעה כי נכנס כסף לחשבון הבוקר הודיעו השחקנים כי הם פותחים בשביתה עד אשר יפרעו הצ’קים והם לא יגיעו לאימון שתוכנן היום,בשישי מצפה להם משחק חשוב מול המוליכה הפועל אום אל פאחם.

אוהדי הקבוצה מפנים אצבע מאשימה לעברו של ראש העיר רון קובי שלא דואג להעביר את תקציב העיריה ומה שנמצא בראש סדר העדיפויות עבורו היא הטיילת שם הוא מעביר את מירב זמנו. 

הנהלת הקבוצה השקיעה ימים כלילות בכדי לדאוג לשחקנים לכסף וחלקם אף לקחו הלוואות פרטיות אך גם להם נמאס ואם ראש העיר לא ידאג להזרמת תקציב הם ישקלו את צעדיהם בקבוצה. 

 

תגובת הנהלת עירוני טבריה:״המצב כואב לנו ליבנו עם השחקנים הם צודקים אנחנו עשינו ועושים ימים ולילות בכדי לגייס תרומות לשלם את המשכורות, ראיה לכך חילקנו לשחקנים צ’קים ביד מתוך הבטחה שהכסף יועבר אך בפועל הדבר לא קרה אנו חברי ההנהלה נשקול את צעדנו בקבוצה ולא נהפוך ללעג, ולא נסכים לעמוד חפויי ראש מול השחקנים שבאים ומתאמנים ומבקשים לקבל את שכרם. אנחנו קוראים מכאן לראש העיר רון קובי ולכל חברי המועצה לקחת החלטה אמיצה ולשים את כל המחלוקות בצד ולדאוג לקבוצת הכדורגל ואם הכדורגל בעיר לא מעניין אותם שיודיעו שמבחינתם קבוצת הכדורגל יכולה להסגר ואנו נחזיר את המפתחות, במצב הקיים לא ניתן להמשיך ויפה שעה אחת קודם״.

הנהלת טבריה עושה ימים כלילות להשיג את הכסף לשחקנים צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. הנהלה (חקו 27-03-2019, 13:34)
    פשוט מאוד תביאו כסף מהבית זה לא העיקר ללכת מנופח בעיר אני יו"ר עירוני טבריה או אני חבר הנהלה לך הבית
  2. בושה וחרפה (יניב 28-03-2019, 04:51)
    הבן שלי משחק בקבוצת ילדים בתחילת שנה שילמנו 3400 שקל לאימונים ולמשחקים המאמנים לא מקבלים משכורת ובכלל זה הם משביתים את האימונים לאן הלך הכסף ???? בגלל זה הכדורגל בטבריה חוזר אחורה ובמקומות אחרים מתקדמים אדון רון קובי בחרנו בך לראשות העיר לא לראשות הט
  3. טב (קובי 28-03-2019, 10:21)
    הענין ניהול כושל מה הקשר של העריה למה יש הנהלה שתוכל לגיס כסף שההנהלה תתפטר שהשחקנים יתבעו את ההנהלה של הקבוצה והם חיבים לשלם מהכיס
  4. טב (קובי 28-03-2019, 10:21)
    הענין ניהול כושל מה הקשר של העריה למה יש הנהלה שתוכל לגיס כסף שההנהלה תתפטר שהשחקנים יתבעו את ההנהלה של הקבוצה והם חיבים לשלם מהכיס