רועי סימוני מארח את עבאד טיטי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 26

המחזור ה-26 בליגה א׳ צפון בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את מנהלה המקצועי של מ.ס טירה, עבאד טיטי. טבריה מארחת את המוליכה אום אל פאחם, מגל העמק את קרית אתא, מכבי צור שלום תפגוש את מ.ס טירה, בני זלפה והרצליה בקרב על המקום ה-3, הפועל כפר כנא תארח את באקה אל גרבייה, והפועל ירושלים תארח את כאוכב. כנסו ותקראו!

  • על ידי: מערכת גולר
  • 28-03-2019
  • 18:11

עירוני טבריה - הפועל אום אל פאחם
רועי:
 הבלאגן בטבריה חוגג השחקנים לא התאמנו אך יופיעו למשחק מול המוליכה ויהיה מעניין לראות באיזה כושר הם יגיעו . באום אל פאחם יודעים שכדי לעלות ליגה, צריך לנצח בטבריה ולהמשיך לשמור את פער 7 הנקודות . ההימור שלי: נצחון לא.א פאחם

עבאד: אום אל פאחם חייבת את הנקודות, הם נמצאים במומנטום טוב מאוד והם לא ירשו לעצמם להפסיד וייקחו את הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לאום אל פאחם.

 

האם רועי סארה יצליח לעצור את מוליכת הטבלה? (איתן ידגר)

 

הפועל מגדל העמק - עירוני קרית אתא
רועי: 
שתי קבוצות שככל הנראה הבטיחו את ההישארות בליגה ויכולות ללכת לים. ההימור שלי: תיקו.
עבאד:
שתי קבוצות שחשבו להשיג את הכרטיס לפלייאוף, אך מגלות חוסר יציבות מדי שבוע והם תתחלקנה בנקודות. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי צור שלום - מ.ס טירה

רועי: שתי קבוצות עם מטרות שונות. טירה בכושר נהדר ושלום אדרי אחד, רוצה את הכרטיס בפלייאוף ותעשה הכל לנצח. צור שלום השיגה נקודה חשובה בשבוע שעבר, אך מסובכת חזק בתחתית ותהיה חייבת לנצח. ההימור שלי: ניצחון לטירה.
עבאד:
משחק מאוד קשה. צור שלום קבוצה ביתית והם חייבים את הנקודות, אבל אנחנו רוצים להשיג את הכרטיס בפלייאוף ובעזרת השם ננצח. ההימור שלי: ניצחון לטירה.

 

האם שלום אדרי יוביל את טירה לניצחון בצור שלום? (איתן ידגר)

 

הפועל בני זלפה - הפועל הרצליה
רועי:
משחק על טהרת הפלייאוף. שתי הקבוצות שככל הנראה תפגשנה שם, תבואנה לחפש את הניצחון. הרצליה מגיעה אחרי ניצחון וזלפה אחרי תיקו. מדובר בשני מאמנים מצוינים על הקווים בדמותם של מוריס אוזן ומומו ניסטל, במשחק הזה הכל יכול להיות. ההימור שלי: תיקו.
עבאד:
משחק מסקרן בין שתי קבוצות קשות. הרצליה הבטיחה את מקומה בפלייאוף ותגיע להשיג נקודה. ההימור שלי: תיקו.

 

האם הרצליה תחגוג בדרך לפלייאוף? (חגאג רחאל)

 

הפועל אסי גלבוע - עירוני נשר
רועי:
במשחק הזה תוכרע כנראה הקבוצה שתשחק במבחנים. אסי מגיעה בכושר שיא ואחרי ניצחון משכנע. נשר סיימה בתיקו, אך ממשיכה לגמגם, במגרש בתענכים יהיה לה קשה. ההימור שלי: ניצחון לאסי.
עבאד:
אסי בכושר מצוין, נשר מתדרדרים ואני לא רואה אותם מנצחים. ההימור שלי: ניצחון לאסי. 

 

הפועל כפר כנא - הפועל באקה אל גרבייה
רועי:
בכפר כנא ויתרו כנראה על הכרטיס לפלייאוף, באקה עדיין חולמים על עלייה לליגה הלאומית ויחזרו עם הנקודות. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.
עבאד:
אסור לשכוח שבסיבוב הקודם כפר כנא ניצחו את באקה ויש להם התקפה קטלנית. באקה מנצחים אך לא מרשימים, גם במשחק הזה לא יהיה להם פשוט, אבל הם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

שחקני באקה רוצים להמשיך ולהלחיץ את אום אל פאחם (חגאג רחאל)

 

הפועל ירושלים - הפועל כאוכב
רועי:
ירושלים הפסידה השבוע וככל הנראה השלימה עם הירידה, בכאוכב חולמים על הפלייאוף וינצחו. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

עבאד: לירושלים זה הצ'אנס האחרון שלה ואם לא ינצחו הם יירדו סופית לליגה ב'. בכאוכב יצליחו להוציא נקודה. ההימור שלי: תיקו.

רועי סימוני מארח את עבאד טיטי: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 26

הוסף תגובה
תגובות
  1. תסכול (אוהד בקאוי 29-03-2019, 01:11)
    הפעם הראשונה שרועי סימוני מנחש לטובת טירה טירה בתקופה הזאת הקבוצה הכי יציבה לא מפסידה 6 משחקים.וקבוצה הכי מגובשת וחזקה.אבל יש דברים קוראים בכדורגל לא קשורים למציאות.הכוונה לכשירות המשחק נגד צור שלום הוא משחק מכור בלאינד כמו המשחק נגד אסי.ותיתי כבר טוען שצור שלום קבוצה ביתית קשה .אבל טירה קבוצת חוץ.וצור שלום הפסידה בביתה כמה משחקים.אני מקווה שיהיה משחק נקי.אבל תזכרו מהתגובה שלי
  2. למס׳1. התגובה שלך מכורסמת כמוך טירה תמיד חזקה (עבד סמארה 29-03-2019, 12:05)
    ונצחנו אותכם בבית שלכם יא מושחטים כלב נובח לא נושך
  3. תסכול (אוהד בקאוי 30-03-2019, 06:13)
    אתם זוכרים את התגובה שלי.נוכחתי במשחק בין טירה לצור שלום.שער שויון הראשון של צור שלום פדיחה שער דרדלי עובר את השוער הכי טוב בליגה א מתכוון לסתיו.במצב של 2 _1 לטירה ובדקה 70 התחיל סמארה בחילופים המוזרים על מנת לזמין התקפות.כמובן חילופים בחסותו של עבד תיתי הוציא מוחמד מטר שתפס יום טוב בקישור ואל חי צברי שנער הגנת צור שלום והוציאו שניהם כאילו פצועים.והכניס את דיאב חמדאן ששכח איך משחקים כדורגל ואת רמי חאג יחיא האיטי והכבד הכל בכוונה וצור שלום השוו התוצאה ואילו נשאר זמן טירה היתה מפסידה.התיקו תאמינו לי מתוכנן עבד טיטי בושה לטירה.לקהל של טירה שהיו 300 מגיע להם יותר קבל שאוהב הקבוצה ומלווה אותה לכל משחק חבל.למה טירה מסרבים לנצח אדון טיטי.התוצאות משפיעות על עתיד הקבוצה.הכוונה הנצחון ימשוך הרבה קהל והפסד מבריח קהל חבל על טירה .קבוצה שעם הסגל שלה יכולה לעלות ללאומית ממקום ראשון