הפועל הרצליה מנצחת 0-1 את עירוני טבריה

לאחר ההפסד בשבוע שעבר לטירה, 4-2, הפועל הרצליה אירחה אמש את עירוני טבריה שמגיעה לאחר התיקו המאופס מול מגדל העמק במחזור הקודם. אושר טפירו כבש את השער היחיד במשחק והעניק את הניצחון למומו ניסטל. חן ידען הורחק בשורותיה של טבריה בדקה ה-90

  • על ידי: מערכת גולר
  • 23-03-2019
  • 13:34

הפועל הרצליה אירחה את עירוני טבריה לאחר ההפסד בשבוע שעבר. מומו ניסטל ושחקניו רצו לחזור למסלול הניצחונות כדי להבטיח את המקום השלישי בפלייאוף העליון. בטבריה שהגיעו אחרי תיקו בשבוע שעבר, ידעו שניצחון יבטיח את ההישארות בליגה באופן סופי.

 

כפיר בן דוד וטרס שולקובסקי לפני פתיחת המשחק (עודד חסין)

 

כבר למן הפתיחה המארחים השתלטו על מרכז השדה והניעו את הכדור ללא הפרעה, אך ללא כל איום ממשי על שערו של עדי תדמור.

 

עדי תדמור לא אוים כלל בפתיחת המשחק (עודד חסין)

 

לאחר 20 דקות של כדורגל ההזדמנות הראשונה שייכת דווקא לאורחים, חן ידען מוסר לשאקר סאקר שמתקדם באין מפריע ובועט מ-16 מטר, אך הכדור לא מספיק חזק ומגיע הישר לידיו של בשארה, שוערה של הרצליה.

 

שוערה של בשארה בטוח מאוד ברחבת הרצליה (עודד חסין)

 

שלוש דקות מאוחר יותר, חן ידען עובר שלושה שחקנים של הרצליה ומוכשל כ-20 מטרים אלכסונית מהשער. ידען לוקח את הבעיטה והכדור חומק סנטימטרים מהקורה.

 

חן ידען מסכן את שערה של הרצליה (עודד חסין)

 

בדקה ה-28 התקפה מתפרצת של הרצליה כשנדב עמרן מגיע מול עדי תדמור שמזנק נהדר ומונע שער. שלוש דקות לסיום המחצית ולאחר לחץ של האורחים, שאקר סאקר הוכשל בבירור ע״י שחקן הגנה של הרצליה אך השופט התעלם מהאירוע והורה לשחקנים להמשיך.

 

עדי תדמור מציל שער מנדב עמרן (עודד חסין)

 

על סף השריקה לסיום המחצית הראשונה מגנה של הרצליה ליאור אסמארה מוציא כדור רוחב נהדר, אך אף שחקן לא היה שם בכדי לשים את הרגל ולכבוש מקרוב.

 

מהלך טוב של ליאור אסמארה לא מוצא רגל מסיימת (עודד חסין)

 

המחצית מסתיימת ללא שערים למרות ששחקניו של מומו ניסטל שלטו במרכז השדה, אך דווקא שחקניו של רועי סארה איימו על השער והיו יכולים לרדת למחצית ביתרון.

 

מאמני שתי הקבוצות יורדים למחצית בתוצאה מאופסת (עודד חסין)

 

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לאורחים, עבדאללה חולי הרים כדור נהדר לתוך הרחבה הישר לאביאל גבאי שמהאוויר בעט פנימה, אך הקוון סימן שהכדור עבר את קו החוץ והשער נפסל.

 

שחקני טבריה לא מבינים מדוע השער נפסל (עודד חסין)

 

המחצית השנייה נפתחה שונה מצד שתי הקבוצות שמפגינות משחק פיזי עם שליטה של האורחים שמעזים יותר. בדקה ה-65 אביאל גבאי מוצא את כפיר בן דוד על קו ה-16 והאחרון בועט נהדר, אך מפספס את המסגרת בסנטימטרים ספורים.

 

כפיר בן דוד בועט טוב אך לא מוצא את המסגרת (עודד חסין)

 

שלוש דקות מאוחר יותר, טעות קשה בהגנת טבריה אפשרה לאושר טפירו המחליף לקבל את הכדור ומול עדי תדמור לא התבלבל וקבע 0-1 להרצליה!

 

שחקני הרצליה חוגגים את שער היתרון (עודד חסין)

 

ארבע דקות עוברות וקיבלנו התקפה לתפארת של הרצליה, בסיומו אסמארה משחרר פצצה מ-16 אך הכדור חמק ליד הקורה. לאחר ספיגת השער, שחקני טבריה חיפשו את שער השוויון, אך חוסר ריכוז של שחקני ההתקפה מנעו מהם זאת להשיג את שער השוויון, אליו היו ראויים.

 

ג'אברין וסאקר לא מצליחים למצוא את שער השוויון (עודד חסין)

 

בדקה ה-90 סימן הקוון לשופט הראשי וטען בפניו שחן ידען זרק לעברו מספר מילים, בסיום נשלף הכרטיס האדום וטבריה נותרה ב-10 שחקנים.

 

חן ידען מורחק בדקה ה-90 (עודד חסין)

 

שער היתרון של הרצליה נשמר עד לסיום ומומו ניסטל ושחקניו עושים צעד ענק לעבר הפלייאוף העליון כשבשבוע הבא תצא הרצליה למשחק חוץ מול בני זלפה, מנגד טבריה נשארת עדיין במאבקי התחתית ויכולה להיות מאוכזבת מפני שהם היו שווים לפחות נקודה אחת המשחק. בשבוע הבא טבריה תארח את מוליכת הטבלה, הפועל אום אל פאחם.

 

רועי סארה מתקשה לקבל את החלטות השיפוט (עודד חסין)

 

בסיום המשחק, אנשי טבריה באו בטענות קשות כלפי צוות השיפוט שלטענתם קיפח את קבוצתם בצורה קשה.

שחקני הרצליה חוגגים את שער הניצחון של אושר טפירו (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קוון שקרן (עמינדב חכמון 23-03-2019, 19:21)
    הקוון הזה עם החלטות הזויות ברובן בעל מהלך המשחק סתם רמאי ושקרן אני עמדתי קרוב מאוד וחן לא סרק כלום, הוא רק סאק משהו כללי ובכלל לא היה מכוון לקוון הליצן הזה
  2. ליגה-א (משה 24-03-2019, 13:39)
    אין-סיכוי-שהפועל-הרצליה-יעלו- לעלות-עולים-רק-מהמקום-הראשון אין-סיכוי-שהפועל-הרצליה-יעלו-