רועי סימוני מארח את ניר שטרית: תחזית ליגה א' צפון מחזור 25

המחזור ה-25 בליגה א׳ בפתח וסוכן השחקנים רועי סימוני מארח את ניר שטרית, מנכ״ל הפועל הרצליה. המחזור השבוע התחיל ביום שלישי עם ניצחונה של אום אל פאחם על מגדל העמק, באקה תארח את רובי, הרצליה את טבריה, טירה תפגוש את בני זלפה, אסי גלבוע והפועל ירושלים תיפגשנה לקרב תחתית לוהט וקרית אתא תארח את כפר כנא

  • על ידי: מערכת גולר
  • 20-03-2019
  • 13:31

עירוני קרית אתא - הפועל כפר כנא

רועי: שתי קבוצות שסיימו את העונה תיפגשנה למשחק באמצע השבוע, שכל תוצאה לא תפתיע אף אחד. ההימור שלי: תיקו.

ניר: קרית אתא קבוצה ביתית עם מגרש ביתי קשה, מנגד כפר כנא חייבת ניצחון כדי להיכנס לפלייאוף. לדעתי המשחק יגמר ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל באקה אל גרבייה - 'רובי שפירא' חיפה

רועי: אחרי הניצחון של אום אל פאחם באמצע השבוע, בבאקה יודעים שרק ניצחון ישאיר אותם במאבק על כרטיס העליה. ברובי עדיין חולמים על השגת הכרטיס לפלייאוף, אך הקבוצה אינה שומרת על יציבות וככל הנראה יצטרכו לחפש נקודות במקום אחר. ההימור שלי: ניצחון לבאקה. 

ניר: באקה חייבים לנצח אם הם עדיין חולמים לעלות דרך המקום הראשון. כל תוצאה מלבד ניצחון של באקה יכתיר את אום אל פאחם כעולה. מנגד רובי קבוצה טובה שעדיין רוצה את הכרטיס לפלייאוף, אבל לא יוכלו לעצור את באקה. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

שחקני באקה חייבים ניצחון בכדי להישאר בתמונה (רמזי אבו אלהיג'א)

 

עירוני נשר - מכבי צור שלום

רועי: שתי קבוצות שנלחמות על ההישרדות וכל אחת מהן יודעת שכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך אותן עמוק יותר בתחתית. בצור שלום החתימו את המאמן קובי דנינו המצוין ויקוו לקחת את הנקודות. ההימור שלי: תיקו.

ניר: משחק מעניין מאוד בין שתי קבוצות שנלחמות על החיים, כאשר אף אחת מהן לא תרצה להפסיד. המשחק יערך בנשר והיא תרצה לקחת נקודות, בצור שלום החליפו מאמן וזה יכול לעבוד. ההימור שלי: ניצחון לצור שלום.

 

קובי דנינו חוזר למשרת המאמן בצור שלום (מאור אלקסלסי)

 

הפועל ירושלים - הפועל אסי גלבוע

רועי: מלחמת העולם השלישית, זהו שם המשחק הזה וכל מילה מיותרת עבור המשחק הזה. עם כל האהבה שלי לאופיר עזו וקבוצתו, זה יהיה המשחק שיקבע את היורדת השנייה לליגה ב׳. ההימור שלי: ניצחון לאסי.

ניר: לירושלים זאת ההזדמנות האחרונה בכדי לנסות להישאר בליגה, כל תוצאה חוץ מניצחון יחרוץ את גורלם.  אסי עשתה סדרת ניצחונות לא רעה, וירצו להשיג ניצחון בכדי לברוח מהתחתית. ההימור שלי: ניצחון לירושלים.

 

הפועל הרצליה - עירוני טבריה

רועי: טבריה מגלה סימני התאוששות מאז הגעתו של רועי סארה והנהלת הקבוצה עשתה סדר בבלגן. השבוע השחקנים חזרו לאימונים והכנרת רגועה, ובכדי להבטיח הישארות ודאית הם יצטרכו לחזור עם 3 נקודות. מומו ניסטל אמר שישנם שחקנים שחושבים שהם מסי ורונאלדו, מעניין יהיה לראות על המגרש אם נפגוש אותם, אני מריח פה הפתעה. ההימור שלי: ניצחון לטבריה. 

ניר: אנחנו קיבלנו הרבה יותר ממכה בכנף במחזור האחרון. זה היה אחד מההפסדים הספורטיביים היותר קשים שלנו בשנים האחרונות, אנחנו רוצים לחשוב שזאת הייתה תקלה חד פעמית ואני מאמין שהנקודות תישארנה בהרצליה. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

מומו ניסטל רוצה להוכיח שההפסד האחרון הוא תקלה חד פעמית (איתן ידגר)

 

מ.ס טירה - הפועל בני זלפה

רועי: שתי קבוצות שרוצות להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון. טירה רשמה ניצחון גדול וחשוב בשבוע שעבר, מנגד זלפה רשמה ניצחון על נשר וניראה כי שתיהן רוצות להיות בפלייאוף. ההימור שלי: ניצחון לזלפה.

ניר: למרות הניצחון בהרצליה, טירה רוצה לשמור על המקום בפלייאוף, זלפה גם רוצה להשיג את הכרטיס לפלייאוף ולדעתי היא לא תפסיד בטירה. ההימור שלי: תיקו.

 

טירה רוצה לחגוג גם מול בני זלפה (איתן ידגר)

רועי סימוני מארח את ניר שטרית: תחזית ליגה א' צפון מחזור 25 (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מומו הבלוףהגדול. מזליסט לא מאמן חבל על חומר השחקנים שיש לך (פיני אוהד נפועל 20-03-2019, 15:36)
    מומו מי עשכך למאמן אתה אפילו לא יודיע לשבץ את השחקנים במקום הנכון אלי טועה בגדול שממשיך להעסיק אותך.