בר הלל הושעה מעירוני טבריה עד להודעה חדשה

השחקן הועמד היום לוועדת משמעת ע״י הנהלת הקבוצה, בעקבות תקרית שקרתה לפני המשחק מול מגדל העמק בה ע"פ מקורות 4 שחקנים עזבו את תחומי המגרש ללא רשות וירדו לקניון, ואף לאחר שחזרו עלו ליציע והתעמתו עם מספר אוהדי הקבוצה, כאשר רק בהתערבות מספר אנשים נמנע מגע פיזי ע״י מתנאל בן סימון שאיים להרביץ לאחד מאוהדי הקבוצה ובר הלל שאמר 'אותנו מעניין רק הכסף'

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-03-2019
  • 15:39

בזמן שהקבוצה עצרה את רצף ההפסדים ורשמה שתי תוצאות תיקו חשובות במשחקים האחרונים, אין רגע דל בקבוצה מעיר הכנרת. בשישי האחרון, כשעה וחצי לפני תחילת המשחק מול הפועל מגדל העמק, פרסם מאמן הקבוצה רועי סארה את סגל השחקנים למשחק, בר הלל, מתנאל בן- סימון, שלומי ברגיק ואהוד מערבי לא היו בסגל וממקורות שהגיעו לאתר 'גולר' החליטו על דעת עצמם וללא אישור מאף גורם בקבוצה, ללכת לקניון ולחזור כחמש דקות לפני שריקת הפתיחה, לאחר מכן עלו שניים מתוך הארבעה (בן סימון והלל) ליציע וזכו להאשמות קשות מצד מספר אוהדים.

על פי אותן מקורות, בר הלל שלא נותר חייב, הסתובב לאותם אוהדים וצעק לעברם שאותו מעניין רק כסף! מתנאל בן סימון שיצא לעזרת חברו קם והחל לעלות לכיוון האוהדים ואף ניסה להגיע לאחד מהם ולתקוף אותו פיזית, כשרק בהתערבות מספר אוהדים וחברי הנהלה נמנע עימות פיזי, כאשר האחרון צועק לעבר אוהד הקבוצה שהיום זה ייגמר.

 

אותם שחקני הקבוצה שהיו במרכז המהומה ביציע, עלו לתוכניתו של זיו אמויאל ב״ספורט 5״ והטיחו האשמות קשות כלפי הנהלת הקבוצה, שהחליטה להעמידם לדין בעקבות אותם דברים ובעקבות עזיבתם את המגרש לאחר קבלת ההודעה שאינם בסגל.

 

בר הלל הועמד היום לוועדת משמעת, שבסיומה הוחלט להשעות אותו עד להודעה חדשה והוא אינו מורשה להגיע לאימוני הקבוצה כלל.

 

מתנאל בן סימון לא הגיע לאימון היום וגם הוא צפוי לעמוד בפני וועדת משמעת.

 

מהנהלת עירוני טבריה נמסר: ״במשך חודשיים אנו מגלים המון סבלנות והבנה כלפי מספר שחקנים שמייצרים רעל בחדר ההלבשה, ומסיתים שחקנים אחרים כנגד הנהלת הקבוצה. בשישי האחרון הדבר עלה מדרגה והחל בכך ש-4 שחקנים עזבו את תחומי המגרש ללא כל אישור, לאחר שהבינו שלא היו בסגל. בנוסף לכך שניים מאותם הארבעה בר הלל ומתנאל בן סימון, התעמתו עם אוהדים ביציע ורק בנס נמנעה אלימות פיזית בין הצדדים. אנו בהנהלת הקבוצה מגנים כל אלימות בין אם היא פיזית ובין אם היא מילולית, אבל לאחר המקרה יצאו השחקנים בהתקפה חסרת רסן כלפי הנהלת הקבוצה ולכן הועמד היום לועדת משמעת שבסיומה הוחלט על השעייתו של בר מהקבוצה עד להודעה חדשה. כל שחקן שינסה לפגוע בקבוצה ובמטרות שאיתם היא מתמודדת בתקופה הקרובה, לא יהיה חלק. ממנה צר לנו שכך מתנהגים שחקנים שבאנו ועזרנו להם בתקופות הקשות שלהם במועדון, אנו כהנהלה נסיק את המסקנות לעתיד ונפעל בהתאם״.

 

שחקן בקבוצה אמר: ״יש 3-4 שחקנים בתוך הקבוצה, שחוץ מלנסות לחבל ולהרוס הם לא עושים שום דבר. אני בטוח שהנהלת הקבוצה תדע לעקור אותם מתוכנו. המועדון גדול יותר מהם ואנחנו כשחקנים צריכים לדאוג להשאיר את הקבוצה בליגה. השחקנים האלה צריכים להתבייש, הם צריכים לדעת ששנה הבאה אף קבוצה לא תרצה לגעת בהם״.

 

תגובתם של בר הלל ומתנאל בן-סימון תובא כאשר תתקבל!!!

 

***הכתבה נכתבה על סמך מקורות בלבד ואין להתייחס אליה מעבר לכך.

הנהלת טבריה עושה סדר בעניינים צילום: עודד חסין

הוסף תגובה
תגובות
  1. תתבייש בר (טברייני אמיתי 18-03-2019, 16:27)
    אתה לא מתבייש לפני שבוע קיבלת כסף מזומן מההנהלה אין לך כבוד, ידעת לבוא ולבכות כמו תינוק אל תדאג מפה כבר תפסיק לשחק כדורגל כי אף אחד לא יגע בך
  2. שלומי ברגיק הוא הבעיה (שחקן בקבוצה 18-03-2019, 16:28)
    אנחנו שמענו לקפטן שלנו שאמר לנו לא להתאמן וללכת לקניון אם הוא לא מעניינת אותו הקבוצה מה הם רוצים מאיתנו שיבוא אליו בטענות
  3. סוף סוף יש מאמן לא פראייר. (טברייני שורשי 19-03-2019, 06:37)
    רק מי שנותן את הנשמה שלו במיגרש יהיה בסגל.