נבחרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון

המחזור ה-24 בליגה א' צפון הסתיים. מחזור בו שתי המובילות אום אל פאחם ובאקה אל גרביה ממשיכות לנצח וטירה חוזרת עם ניצחון גדול מהרצליה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון...?

  • על ידי: אוהד רון
  • 18-03-2019
  • 14:01

שוער: גיא סלם (באקה אל גרביה)

שוערה של באקה בעוד משחק ענק מבחינתו. עצר לפחות שני כדורים של מאה אחוז שער, ובכלל שוער באקה נמצא בעונה אדירה והרבה בזכותו קבוצתו נמצאת בצמרת הגבוהה. 

 

עונה אדירה לשוערה של באקה (רמזי אבו אלהיג'א)

 

הגנה:

עידן שטיין (הפועל ירושלים)

בלמה הצעיר של ירושלים היה מצוין מול צור שלום. הנהיג את המשחק של קבוצתו בהגנה, נתן הרבה לב ונשמה וזה מה שהביא נקודה לקבוצתו. עידן החסיר הרבה משחקים, אבל מאז שהוא חזר משחק ההגנה נראה אחרת ולטובה.

 

מנאר דראוושה (בני זלפה)

בלמה המצויין של בני זלפה, מנע משחקני נשר לכבוש שער, שחקן חכם טכני שמנהל את משחק ההגנה של קבוצתו מהחלק האחורי. מנאר בלם מהטובים בליגה ומוכיח זאת כל משחק.

 

אורי כהן (באקה אל גארביה)

מגנה המצוין של באקה, מעבר למשחקו הנהדר בעמדת המגן, הוא תומך רבות במשחק ההתקפה של קבוצתו והוא זה שבישל את אחד השערים שהביאו לניצחון. 

 

משחק נהדר לאורי כהן מבאקה. ללא ספק אחד המגנים הטובים בליגה א. (חגאג רחאל)

 

קישור:

בר אלסברי (מ.ס. טירה)

קשרה של טירה היה בעל הבית מול האקסית מהרצליה. כמה ניסיון הוא הראה, כמה יכולת טכנית, ללא ספק היה המנהיג של טירה בניצחון הגדול על הרצליה. 

 

בר אלסברי, בעל הבית של טירה במגרש השדה. צילום: איתן ידגר.

 

שלומי מראד (בני זלפה)

קשרה המצויין של זלפה, היה מצויין מול נשר. כבש שער ובישל שער נוסף והיה מעורב בכל התקפה של קבוצתו. שלומי שחקן מהוותיקים בליגה ורואים שהוא פורח תחת מוריס אוזן.

 

מוחמד גאברין (הפועל אום אל פאחם)

קשה המצוין של אום אל פאחם מנהיג את הקישור של קבוצתו, עושה עבודת הגנה ותומך בהתקפה. כבש את השער הראשון ועזר לחבריו לכבוש את השערים האחרים.

 

כפיר בן דוד (עירוני טבריה)

קשרה של טבריה, המנהיג הבלתי מעורער שלה במרכז השדה. שחקן נשמה שמנווט את משחק קבוצתו בחלק התקפי, עושה הגנה וחוטף ליריב כדורים. 

 

כפיר בן דוד, הקפטן המצויין של טבריה. צילום: עודד חסין

 

שלום אדרי (מ.ס. טירה)-כוכב המחזור!!

כוכבה של טירה היה במשחק ענק! שחקן מהיר, עם שליטה מצוינת בכדור ודריבל מהיר. הוציא את חבריו להתקפות מתפרצות קטלניות, כבש צמד שערים, בישל שער נוסף והוא זה שהביא את הניצחון הענק של טירה בהרצליה.

 

שלום אדרי - כוכב המחזור! חוגג עם קהלה של טירה (איתן ידגר)

 

התקפה:

מועמר קראקה (הפועל אום אל פאחם)

חלוצה של אום אל פאחם כבש עוד צמד והוא נראה כחלוץ בכושר הכי טוב בליגה. יש לו כבר 13 שערי ליגה, והוא יכבוש עוד הרבה בדרך להעלות את פאחם לליגה הלאומית. 

 

מועמר קראקה נמצא בכושר נהדר (גסאן אבו פנה)

 

ניר עזריה (מ.ס. טירה)

חלוצה הצעיר של טירה, שחקן מהיר עם טכניקה גבוהה, ולא פחות חשוב סיומת נפלאה מול השער. כבש צמד שערים והיה יכול לכבוש עוד שערים רבים. חלוץ שמשלים את שלום אדרי ויודע לכבוש את המצבים ששלום מייצר עבורו.

 

ניר עזריה עם צמד נהדר בניצחון הגדול של טירה (איתן ידגר)

 

מאמן: מוחמד סמארה (מ.ס. טירה)

סמארה הוכיח מול הרצליה שהוא מאמן טקטיקן גדול. סמארה ידע שיש לו בעיה בחלק האחורי, אז הוא העביר את המשחק להתקפה שלו, שבה יש לו יתרון גדול. הרצליה היו מובכים כמעט בכל התקפה ולא ידעו איך להתמודד עם החלק ההתקפי המהיר של טירה. שאפו!

נבחרת המחזור ה-24 בליגה א' צפון: בחסות "RUN" - מותג הכדורגל של ישראל

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא צריך ליבחור 11 (אוהד 18-03-2019, 15:29)
    לכתב למה לישבור את הראש כל שבוע תירשום בתחילת העונה את ה11 החברים שלך ותמשיך איתם כל העונה גם ככה זה אותו הרכב מתחילת העונהח