"הרצליה זה דרבי קטן עבורי, כי שיחקתי שם במשך חמש שנים"

כך אמר בר אלסברי, קשרה של מ.ס טירה, שבמחזור הבא יפגוש את האקסית הפועל הרצליה, בה שימש במשך חמש שנים כקפטן וסמל הקבוצה. אלסברי כבש שער במחזור האחרון מול טבריה,והוא נחשב לקשר מצוין ולבורג מרכזי בטירה העונה. בראיון לאתר 'גולר', הוא מספר על הרצון להתברג עם קבוצתו בפלייאוף העליון, ועל ההכנות למחזור הבא

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 14-03-2019
  • 19:31

בר, כבשת שער במחזור האחרון, ועשיתם תיקו בתוספת הזמן מפנדל. איך אתה מסכם את המשחק?

"היה משחק טוב מאוד שלנו, שלטנו והגענו להמון מצבים ורק חוסר מזל מנע את השני והשלישי שהיה גומר את המשחק. אבל קיבלנו אדום והחוסר מזל שמלווה אותנו כל העונה המשיך גם הפעם. השוונו בצדק בדקה האחרונה של המשחק מפנדל".

 

ספר לי על הקבוצה שנבנתה העונה בטירה ועל החיבור ביניכם?

"יש בטירה השנה קבוצה מאוד מעניינת של חבר'ה ותיקים וצעירים, יהודים וערבים. כולם שחקנים מצוינים שבאים רעבים לכל משחק במטרה לנצח, ולקחת את טירה הכי רחוק שאפשר. יש לנו חדר הלבשה שמח ומגובש וגם רואים את זה במגרש. מי שבא למשחק שלנו נהנה מכדורגל טוב ושמח, וזה חוויה לשחק בטירה".

 

בר אלסברי קשר מצוין ונחשב לבורג מרכזי בטירה (צילום: עודד חסין)

 

האם היכולת של טירה בסיבוב השני שונה מהסיבוב הראשון?

"האמת מתחילת העונה אנחנו מציגים יכולת טובה שרק חוסר מזל מנע מאיתנו להיות במקומות יותר גבוהים, אבל אנחנו מסתכלים קדימה ממשחק למשחק  במטרה להיות בפלייאוף העליון".

 

מה דעתך על שאר הליגה, והיכן לדעתך טירה תהיה ממוקמת בתום העונה?

"הליגה השנה מאוד שיוויונית, ניתן לראות את זה גם בטבלה הכל צפוף גם במאבקי הצמרת, גם בירידה, וגם בפלייאוף כל הקבוצות אותה רמה.

טירה תהיה בפלייאוף בסוף העונה, ושנגיע לשם אז השמיים הם הגבול. כל משחק יהיה גמר גביע ועם ההנהלה התומכת והקהל האדיר, אז באמת אפשר להגיע רחוק מאוד".

 

במחזור הבא תפגשו את הפועל הרצליה, איך תתכוננו למשחק?

"המשחק מול הרצליה זה דרבי קטן עבורי כי שיחקתי שם במשך חמש שנים, והייתי קפטן במועדון. זה מקום שאני מאוד אוהב ומעריך.
נבוא רגיל כמו לכל משחק, לא מסתכלים יותר מדי על הקבוצות היריבות, ובאים לעשות את העבודה שלנו ולהתרכז בעצמנו כי יש לנו קבוצה מאוד חזקה.

לסיכום אני ממליץ בחום לכל שחקן שיש לו הזדמנות לבוא לשחק בטירה, זה מקום מדהים עם תנאים ברמה הכי גבוה שיש בארץ וקהל מדהים".

בר אלסברי מתכונן למשחק מול הפועל הרצליה קבוצתו הקודמת (צילום: רמי גריידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כוכב על (אוהד מטירה 14-03-2019, 22:37)
    בר סברי הסביר מדויק על הקבוצה מטירה כקבוצה מגובשת ועם תנאים טובים וקהל נהדר בטירה משחקים כוכבים ברמה ליגה לאומית והקהל בטירה מעריך כל השחקנים.לגבי בר הוא בורג חשוב בקבוצה ואחד הקשרים הטובים שנחתו בטירה אי פעם .אחלא סברי תשר כוח וירבו כמוך. وان ينصركم الله فلا غالب لكم. בעזרת השם חוזרים לטירה עם נצחון לא פחות
  2. הפועל הרצליה (אוהד 15-03-2019, 10:20)
    בוגד!! הלכת לטירה בשביל עוד קצת כסף! איפה הכבוד שלך??? תתבייש לך! כל החיים תתקע בליגה א׳ ! היום אולי אתה רואה עוד קצת כסף וזה מסנוור אותך אבל חכה חכה שתגיע לקבוצות שאין כסף תצטרך לשחק בחינם! כי אתה בוגדד מסריחחח!! אתה צריך לנשק להפועל הרצליה את כפו