חזרה לנצח: אום אל פאחם רושמת ניצחון 2-1 על רובי שפירא

אחרי ההפסד במחזור הקודם לכאוכב, אום אל פאחם רושמת ניצחון של 2-1 על רובי שפירא מצמד שערים של מועמר קראקה, אבי מלכה צימק, אך זה לא הספיק עבור קבוצתו, ופאחם רושמת עוד ניצחון בדרך לליגה הלאומית, ושומרת על הפער בפסגה. אלעד בראון: "אני מאמין שעם עוד טיפת אמונה והעזה, היינו שווים תיקו לפחות", שמעון הדרי : " זה צעד נוסף בדרך להשגת המטרה שבעזרת השם נשיג אותה".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 09-03-2019
  • 18:09

אווירת כדורגל שלא מביישת את ליגת העל (צילום: גסאן אבו פאני)

 

אלפי אוהדים הגיעו אמש למגרש באום אל פאחם, בו אירחה מוליכת הטבלה את רובי שפירא חיפה למפגש מסקרן וחשוב, במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון. אום אל פאחם תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 43 נקודות , מעדה במחזור הקודם במפגש מול כאוכב, אחרי 15 מחזורים ללא הפסד, ורוצה לחזור למסלול הניצחונות כדי לשמור על הפער בפסגה. מנגד נמצאת רובי שפירא, שתופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 29 נקודות, והיא מגיעה למשחק אחרי ניצחון גדול על מגדל העמק, ורוצה לשמור על המומנטום החיובי.

פאחם פתחה בצורה טובה את המשחק, מועמר קראקה בעוד מהלך מצוין (צילום: גסאן אבו פאני)

 

אום אל פאחם פתחה את משחק בצורה מצוינת, וכבר בדקה ה-15 מועמר קראקה ניסה להגיע אל שער רובי, כשבעט מעל המסגרת והחטיא.

 

תומר ליטבינוב שמר על שער רובי בתחילת המשחק (צילום: גסאן אבו פאני)

 

בדקה ה-22 תימור אביטן, מסר כדור למועמר קראקה, שבעט כדור מתוך הרחבה והעלה את קבוצתו ליתרון 1-0.

 

מועמר קראקה מעלה קבוצתו ליתרון במחצית הראשונה (צילום: גסאן אבו פאני)

 

פאחם המשיכה ללחוץ, ורובי שפירא לא עשתה לה חיים קלים, בדקה ה-35 איתי מורנו בעט כדור שעבר את הקורה של חיים זיסקינד. היתרון של פאחם נשמר עד תום המחצית הראשונה.

רובי שפירא לא עשתה חיים למוליכת הטבלה (צילום: גסאן אבו פאני)

 

במחצית השנייה שתי הקבוצות הפגינו יכולת טובה ובדקה ה-56 אבי מלכה, בועט בעיטה חופשית בעיטה שנעצרת בקורה של שער פאחם.

 

המחצית השנייה נפתחה בחילוף מצד אום פאחם ריף מסיקה נכנס במקומו של משה בן לולו, שסחב פציעה (צילום: גסאן אבו פאני)

 

בדקה ה-72 מועמר קראקרה שללא ספק היה השחקן המצטיין במשחק, קיבל כדור רוחב מרן רול, בעט ישירות לשער רובי והגדיל את היתרון ל-2-0.

 

מועמר קארקה , כובש צמד ושחקני קבוצתו חוגגים (צילום: גסאן אבו פאני)

 

בדקה -76 למשחק אבי מלכה קיבל כדור ממשה דבורה, בעט בעיטה חזקה אל תוך שער פאחם, כבש שער וצימק את התוצאה ל-2-1, אך זה לא הספיק עבור קבוצתו ובתום 90 דקות של כדורגל, פאחם חוזרת לנצח ורושמת שלוש נקודות חשובות, וממשיכה לשמור על הפער בפסגה מבאקה שתופסת את המקום השני.

 

אום אל פאחם חוזרת לנצח והשחקנים חוגגים (צילום: גסאן אבו פאני )

 

לסיכום: 

פאחם הציגה כדורגל מצוין וחזרה לנצח. אך מגיעה מילה טובה לרובי שפירא, קבוצה שברובה בנויה משחקנים צעירים ותקציב קטן בניגוד לפאחם, אך למרות זאת התמודדה בצורה טובה מול המוליכה, הציגה כדורגל טוב ויצאה להתקפות במשחק. בשורות רובי שפירא היה זה המגן סהר דבח שהצטיין במשחק , ונחשב לתגלית העונה. מנגד מי שהצטיין בפאחם הוא החלוץ המצוין מועמר קראקה, שכבש צמד והביא ניצחון חשוב לקבוצתו.

מועמר קראקה כובש צמד, ומצטיין בשורותיה של פאחם (צילום: גסאן אבו פאני)

 

מיקי קופל, מנהלה הספורטיבי של הקבוצה: ״הפועל רובי שפירא חיפה מפסידה 1:2 להפועל אום אל פחם, במשחק שנערך לעיני אלפי צופים, באווירת כדורגל שלא הייתה מביישת את ליגת העל. אני מאמין שעם שילוב של יותר אמונה יכולנו לצאת עם נקודה מהמשחק הזה. שוב אני רוצה לציין שבתקציב שלנו, עם שילוב צעירים רבים, גם מול מוליכת הטבלה עם תקציב מרובע משלנו, אנחנו מציגים כדורגל משובח, לא מסתגרים ויוצאים להתקפות מסודרות. לעיתים צריך גם מזל. בהזדמנות זו המועדון מאחל לאבי מלכה (כובש השער) מזל טוב לרגל הולדת בתו, אנו מודים לאום אל פחם על הכנסת האורחים ועל הסדר המופתי".

 

סהר דבח מצטיין בשורות רובי שפירא , ותגלית העונה (צילום: גסאן אבו פאני)

 

שמעון הדרי מאמנה של אום אל פאחם בתגובה: "בראשונה נתקלנו ביריבה מאומנת ומנוהלת ברמה של ליגת על מבחינת קבוצתית, הוכחנו שאנו קבוצה שראוייה להימצא במקום שאנחנו נמצאים, לשימחתי עברנו משוכה לא קלה בצורה משכנעת תוך הצגת כדורגל משובחת 6000 אוהדים, שהשלימו את ההצגה הכי טובה שנראתה. מבחינתנו זה צעד נוסף בדרך להשגת המטרה שבעזרת השם נשיג אותה".

 

 

אלעד בראון מאמנה של רובי שפירא בתגובה: "לשחק מול אלפי צופים במגרש מובילת הטבלה זוהי חווית כדורגל. עמדנו מצוין על המגרש. אני מאמין שעם עוד טיפת אמונה והעזה, היינו שווים תיקו לפחות. עשיתי את השינויים על המגרש בכדי לתקוף ולנסות להביא למערך שיגיע לשער. עוד משחק בו ראינו חבורת גברים על הדשא שחלקם לראשונה שיחקו מול קהל כזה גדול. המשחק הבא שלנו מול עירוני קריית אתא הוא אבן דרך לעוד יתד בטבלה".

עוד הוסיף ואמר: "סהר דבח היה מצטיין בשורות רובי שפירא, ואנו רוצים לאחל לאבי מלכה מזל טוב להולדת הבת".

 

מועמר קראקה מביא ניצחון גדול לקבוצתו (צילום: גסאן אבו פאני)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רובי שפירא אין ספק הייתם ראויים גם לניצחון גאה בכם (אשר 09-03-2019, 19:05)
  2. פחם מנצחת בצ'אנס. תכלס לא מגיע לה לעלות ליגה כי סתם משחקת . בכל זאת היא לא תעלה . מחכה לה שלושה הפסד (משה 09-03-2019, 20:41)
  3. ל2 חחחחחח אנחנו עלינו כפרה לך לישון (פחמאוי 09-03-2019, 21:20)
  4. אום אל פחם קבוצה לעלייה. (פנדי 10-03-2019, 18:02)
    אם אום אל פחם תמשיך כך...ותשחק כמו במחצית הראשונה...סיכוי גבוה שתעלה ליגה בסיום העונה...איזה הנהלה. איזה קהל וסגל שחקנים מצויין...מאמן לתשומת לבך...רק עלייה אין דרך אחרת....בהצלחה ולא להוריד את הרגל מהגז...!!
  5. שיחקו אותה (שפירא 10-03-2019, 19:15)
    עוד 5 דקות תוספת זמן לאור החילופים והפציעות היה ניגמר בתיקו.
  6. לאומית (בקה 10-03-2019, 23:37)
    הכתב שלכם אשקרה עובד בשביל פחם יש לי חדשות בשבלך בקה לא סופרים אותך אתה ופחם על הקטן לא יעלו קבוצת נוכלים קוני משחקים תראו מה בקה תעשה לכם בבית יא אפסים בני זונות
  7. בחיים פחם לא תעלה . כי הם קבוצה נוכלים קונים משחקים . מקווה בסוף שלא יעלו בע"ה שקרנים נזק לליגה תלכ (עבד 11-03-2019, 07:31)