חזק בצמרת: הפועל הרצליה מנצחת את עירוני נשר בחוץ 2-0

עירוני נשר מהתחתית אירחה את הפועל הרצליה מהצמרת. המחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס, אך במחצית השנייה הרצליה הצליחה לכבוש שני שערים מרגלי אושר טפירו ועידן גמליאל וניצחה 2-0. מומו ניסטל: "3 נקודות חשובות להמשך הדרך"

  • על ידי: גיא צמח
  • 09-03-2019
  • 08:29

עירוני נשר מהמקום ה-12 אירחה במגרשה את הפועל הרצליה מהמקום השלישי במסגרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון.

פתיחת המשחק הייתה מאד מפורזת מצד שתי הקבוצות שלא הצליחו לייצר מצבים. בדקה ה-17 ראינו חילוף כפוי בהרצליה לאחר פציעתו של דור חמו ובמקומו נכנס אור ועקנין. עד להפסקה כל קבוצה הגיעה למצב אחד בלבד והמחצית הסתיימה בתוצאה 0-0 לאחר יכולת חלשה של שתי הקבוצות.

 

המחצית השנייה נפתחה בשליטה של הפועל הרצליה, ועירוני נשר הלכה לאחור במטרה לא לספוג שער ולנסות לשמור על השוויון. הרצליה המשיכה לשלוט במשחק והציגה משחק של הנעת כדור סבלני ושקט, אבל היה חסר לה את הדיוק בפעולה האחרונה.

 

בדקה ה-71 מאמן הרצליה מומו ניסטל הכניס את אושר טפירו למשחק ותוך 7 דקות טפירו גמל לו על החילוף בשער לאחר בישול של ליאור אסמרה, שמעלה את הרצליה ליתרון 1-0.

 

אושר טפירו כובש את הראשון להרצליה תוך 7 דקות מכניסתו למגרש (אביב עובדיה)

 

בדקה ה-85 עידן גמליאל השתלט על כדור שהגיע אליו בתוך הרחבה, עבר את הגנת נשר וכבש את השני והעלה את הפועל הרצליה ליתרון 2-0.

בדקה ה-90 עירוני נשר נותרה ב-10 שחקנים, לאחר הרחקתו של נועם בראון בכרטיס אדום, אך עד לסיום התוצאה לא השתנתה והרצליה מנצחת 2-0 מוצדק ומבססת את עצמה בצמרת הגבוהה.

 

מומו ניסטל מאמנה המצוין של הפועל הרצליה מוביל אותה לעונה גדולה (דן יידוב)

 

תגובתו של מומו ניסטל מאמנה של הפועל הרצליה: "עברנו משחק קשה מאוד! החילופים היום היו בינגו והביאו לנו 3 נקודות מאוד חשובות להמשך הדרך".

עידן גמליאל קובע את תוצאת המשחק 2-0 להרצליה (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאלה נשר (קובי 09-03-2019, 18:53)
    לא להתייאש . נשר תישאר בליגה עוד ניצחון ואנחנו עוד שנה בליגה א' בעה"